Потребителски аватар
dian_707
Мнения: 30
Регистриран: 26 авг 2011 15:38
Местоположение: varna

29 юли 2014 20:52

гара Дъскотна, 25 юли 2014
малък влак на Булмаркет начело с 86003

http://ro6ko1.snimka.bg/other/bdz.829488.33733947

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

03 авг 2014 21:34

В събота и неделя видях два локомотива на частния оператор.Първо на 2-ри август на Белозем сутринта засякох 86 004-2 на твърде необичайно място , а на 3-ти отново на същата гара видях 87 025 с тов.влак.

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

12 окт 2014 17:18

Днес , за пореден път малко преди 16:00 засичам влак на частния оператор през Пазарджик.Докато на 28-ми септември бяха два локомотива - 86005-9 и 87 023 , днес беше товарен влак , начело с 87 009.Ето го и него - транзит през 3-ти коловоз.

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

19 яну 2015 00:42

На 18-ти януари след предварителна уговорка посетих базата на "Булмаркет" , намираща се в двора на бившия КТМ в Русе и заснех най - новата придобивка на частния оператор.Той официално си няма име , но си има прякор - "Красавец" (така е известен сред служителите на компанията) и протоколно си има номер - MDD4-02.Тези , които се интересуват вероятно знаят , че същата машина бе представена от производителя ѝ - "Експрес сервиз" на изложението "Inno Trans" в Берлин през 2014 г.Сега ливреята е леко променена , от където е дошъл и прякора на локомотива."Красавец"-ът засега работи на ведомствената гара на "Булмаркет" в КТМ.Ето няколко мигове от работния процес:
http://media.snimka.bg/s1/4235/034713060-big.jpg
http://media.snimka.bg/s1/4235/034713079-big.jpg
http://media.snimka.bg/s1/4235/034713091-big.jpg
http://media.snimka.bg/s1/4235/034713093-big.jpg
http://media.snimka.bg/s1/4235/034713122-big.jpg
- заводска табела:
http://media.snimka.bg/s1/4235/034713113-big.jpg
- логото на частния оператор:
http://media.snimka.bg/s1/4235/034713103-big.jpg
- челен изглед:
http://media.snimka.bg/s1/4235/034713171-big.jpg
част от локомотивния и вагонния парк , намиращ се във вътрешноведомствената гара:
http://media.snimka.bg/s1/4235/034713190-big.jpg
работата кипи с пълна сила дори през почивния ден:
http://media.snimka.bg/s1/4235/034713205-big.jpg
За финал - снимка за спомен с Красавеца.

Искам да благодаря на инж. Димитър Баев - зам. изп. директор на "Булмаркет ДМ" ООД за оказаното разрешение за снимане и допуск в базата.
Последна промяна от VESO на 19 яну 2015 10:02, променено общо 4 пъти.

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

19 яну 2015 00:48

Отделно от новата "красива" придобивка , на 18-ти януари видях още няколко машини на частния оператор - в базата попаднах на 86001-8 , 87009 , 55229-9 , а следобяд на гара Долапите от мъглата буквално изплува товарен влак на частия оператор с двойна тяга , ето и него.В газовата база на Бяла на мястото на 51-166 работи една от 55-00-ците , но отдалеч не успях да видя номера.

Потребителски аватар
stankos
Потребител
Мнения: 762
Регистриран: 27 ное 2006 15:34
Местоположение: София

19 яну 2015 08:55

Как защо " Красавец" ! Знаеш нашето гардже е най-хубавото гардже на света ! :)

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

24 май 2015 15:48

Днес , докато бях на центр. Пловдив , по едно време се зададе товарен влак на частния оператор , теглен от 86004-2 , ето го и него.

Потребителски аватар
Achtung
Мнения: 45
Регистриран: 09 юни 2016 08:03
Местоположение: Елена

Re: БУЛМАРКЕТ

05 юли 2016 11:50

Видях следната информация в уикипедиа относно British rail class 86:

"86233 was sent to Bulgaria in October 2012 for use by open access freight operator Bulmarket as a spares donor for 87009, 87017, 87023 and 87025. In March 2016, 86213, 86231, 86234, 86235, 86701, 86702 have been exported."

Интересно до колко са заменяеми частите от сериите (британските)86 и 87, изглеждат доста подобни в някой отношения. Какъв номер се очаква да присвоят тези машини в България, все пак 86 е вече заето, може би 88? И ако може да напишете с каква мощност са локомотивите пристигнали у нас, информацията в уикипедиа дава 3 различни типа тягови мотори с обща мощност от 2 685kW до 3 728kW. Надявам се по примера на 87 серия където БЖК и БДЖ направиха интересен атракционен влак за английските туристи преди 4-5 години и Булмаркет да стегнат някоя и друга представителна машина :D

BbB
Мнения: 26
Регистриран: 29 авг 2014 15:52
Местоположение: Bobov dol

Re: БУЛМАРКЕТ

07 юли 2016 21:09

Achtung написа:
Сериите нямат нищо общо със серийната номерация на БДЖ. Може и 44 да са и която и да е друга. Ако бяха зависими със номерацията на БДЖ досега частните електровози трябваше да носят сериите 47, 48, 49 и 40 (магистрални електрически локомотиви). Ако са собственост на различни компании преномерация няма да има, но ако са на една и съща с цел по-лесно идентифициране на машините е възможно да има промени и то в краен случай (ако номерата съвпадат, но в конкретния случай машините идват от една и съща администрация и съвпадения няма как да има).

Потребителски аватар
Achtung
Мнения: 45
Регистриран: 09 юни 2016 08:03
Местоположение: Елена

Re: БУЛМАРКЕТ

10 юли 2016 21:17

86 серия на Булмаркет са датските ЕА 3000, така, че няма как да са отново 86 серия.

BbB
Мнения: 26
Регистриран: 29 авг 2014 15:52
Местоположение: Bobov dol

Re: БУЛМАРКЕТ

11 юли 2016 01:15

Achtung написа:86 серия на Булмаркет са датските ЕА 3000, така, че няма как да са отново 86 серия.
Серията не е на "Булмаркет", а на датските железници. При доставката им в България тя се е запазила, въпреки че могат да си ги преномерират както си искат, стига да отговарят на европейските стандарти.

mitko08888
Мнения: 22
Регистриран: 25 дек 2011 14:53
Местоположение: София

Re: БУЛМАРКЕТ

11 юли 2016 08:08

BbB написа:
Achtung написа:86 серия на Булмаркет са датските ЕА 3000, така, че няма как да са отново 86 серия.
Серията не е на "Булмаркет", а на датските железници. При доставката им в България тя се е запазила, въпреки че могат да си ги преномерират както си искат, стига да отговарят на европейските стандарти.
До сега не бях чувал в Дания да са имали серия 86. Не съм виждал и нито една снимка с датски UIC номер. По документи трябва да са 91 86 ххх3 0хх-х, но 86 е кодът на Дания, а не серия на локомотива. Ако имаш нещо по този въпрос - дай да го видим.

BbB
Мнения: 26
Регистриран: 29 авг 2014 15:52
Местоположение: Bobov dol

Re: БУЛМАРКЕТ

11 юли 2016 15:55

Значи съм сгрешил. ЕА 3000, не е като Le5100 на 46-та серия, а по-скоро като старата номерация на БДЖ при теснолинейните локомотиви серия 400 - първия номериран е 401 и т.н., но тази номерация не може да се приложи към единната европейска номерация, защото тя ще стане такава, локомотив 3001 ще получи този номер 91 52 20 3000 001.х. А това значи, че локомотива е 3000-001. За да се избегне това объркване са ги преномерирали по новите стандарти, но защо точно 86? Прави впечатление и че шенкерските машини от същия модел, също са серия 86. Това ме навява на мисълта, че серийната номерация на датските железници не съответства напълно на европейските стандарти и след закупуването им от други компании (може би и преди това) са получили тази серия. Но дали съответстват номерата напр. 3001 да е станал 86 001 и т.н все още не знам.

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение
  • "Булмаркет рейл карго" ЕООД
    от dolphine » 15 дек 2016 10:37 » в БУЛМАРКЕТ
    15
    1994
    от Мирчо Гандев
    03 фев 2017 17:02

Върни се в “БУЛМАРКЕТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост