driver
Потребител
Мнения: 176
Регистриран: 08 яну 2008 20:49

DB Schenker

20 яну 2010 13:59

Нещо за новия немски превозвач...

Потребителски аватар
choveka_vlak
Потребител
Мнения: 729
Регистриран: 15 юли 2006 16:49
Местоположение: Пловдив

Други превозвачи | Other rail carriers

20 яну 2010 14:19

Поне за днес, "тепърва баба за дърва"!, ... :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Потребителски аватар
choveka_vlak
Потребител
Мнения: 729
Регистриран: 15 юли 2006 16:49
Местоположение: Пловдив

Други превозвачи | Other rail carriers

20 яну 2010 14:20

А ако знаеш нещо!, Заповядай!, можеш да споделиш... :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

20 яну 2010 15:16

Принципно се чува, дори пишеше в Стандарт, че се очаква да подадат лиценз И за пътнически превози. Като, ако го подадат скоро, ще го получат май месец.

Първоначално ще се използват за отвозване 232 и 171, които са налични в Пирдоп и са собственост на LSD.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

driver
Потребител
Мнения: 176
Регистриран: 08 яну 2008 20:49

20 яну 2010 18:13

А какво ще возят и дали ще е само с дизелова тяга?

Labros

20 яну 2010 19:15

...
Последна промяна от Labros на 17 окт 2010 22:41, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

20 яну 2010 20:16

Още не са получили лиценз. Както казах, очаквам тягата да бъде 232 и 171, които са в Пирдоп.

Шенкер е дъщерна на DB и преди две години купих EWS (един от големите ЖП оператори в Англия) и се занимават отдавна с товарни превози из Европа.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

20 яну 2010 20:32

Хора , оправете заглавието на темата , че ставаме за смях.

Изображение

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

07 фев 2010 10:04

Опитах се да направя връзка с DB Schenker Rail, но неуспешно.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

07 фев 2010 10:21

NiGhtPiSH написа:Опитах се да направя връзка с DB Schenker Rail, но неуспешно.
Вероятно когато започнат дейност, у нас ще имат представителство и там ще може да се направи връзка с тях. За момента явно още не се знае нищо, нито какъв подвижен състав ще използват, нито от кога и какви превози ще стартират. Някой спомена, че Гарчев ще движи у нас дейността, а 232-ките, които дойдоха в Пирдоп ще стартират превозите, но това ще се види в последствие. Нищо чудно да се докарат и електровози от серия 120(подобни на Булмаркет 86).

Потребителски аватар
42 072.9
Потребител
Мнения: 1807
Регистриран: 18 фев 2006 11:52

07 фев 2010 11:44

Според слуховете ще са едно-две "поколения" след 86-та на Булмаркет.

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

07 фев 2010 11:55

42 072.9 написа:Според слуховете ще са едно-две "поколения" след 86-та на Булмаркет.
Не ми се вярва да докарат Е189, поне не и на този етап. Сигурно ще започнат с по - стар ПЖПС докато тръгне работата, после ще подновят парка.

skorost

08 фев 2010 20:38

lok45111 написа:
42 072.9 написа:Според слуховете ще са едно-две "поколения" след 86-та на Булмаркет.
Не ми се вярва да докарат Е189, поне не и на този етап. Сигурно ще започнат с по - стар ПЖПС докато тръгне работата, после ще подновят парка.
Требе да има невярващи и вярващи! За да има диалог, а не само монолог!

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

11 фев 2010 08:58

Да внеса малко информация по въпроса:

"DB Schenker Rail" - България ще достави 5 локомотива от Дания - EA3000, но по - нова модификация от тези на "Булмаркет". Тоест вероятно ще дойдат машини с №№ EA3021 - EA3025, въпреки, че тази информация не е потвърдена на 100%

В експлоатация остават досегашните машини в Пирдоп - маневрените локомотиви V60D, V100(DB 204), V200(DV 219) и DB серия 232.
___________________________

Компанията е собственик и на локомотив 171-008-6, който представлява особено богатство, тъй като серията е в графата "музеен подвижен състав" и немските ЖП клубове се избиват за атракционни пътувания с този локомотив. Клуба на 171-ва серия в Германия е правил опити да реализира атракцион у нас, но това не е станало поради неналичие на национален лиценз на предишния собственик на локомотива - LOGISTIC SERVICE DANUBIUS. Да се надяваме, след като нещата потръгнат, Г-н Гарчев да започне сътрудничество със Сдружението и този локомотив да реализира приходи за компанията под формата на атракционни ангажименти.

Потребителски аватар
choveka_vlak
Потребител
Мнения: 729
Регистриран: 15 юли 2006 16:49
Местоположение: Пловдив

12 фев 2010 22:33

"DB Schenker Rail" - България ще достави 5 локомотива от Дания - EA3000, но по - нова модификация от тези на "Булмаркет". Тоест вероятно ще дойдат
Не е редно да се прибързва със каквато и да е информация... Л-тивите ЕА-3000 са построени без модефикации по образец. за справка: DSB намирате локомотиви и разглеждате, там пише всичко. Никой в Европа не се опитва да открива топлата вода, тъй че редно е да изчакаме и тогава да коментираме...
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Върни се в “ДИ БИ КАРГО БЪЛГАРИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост