Мирчо Гандев
Потребител
Мнения: 190
Регистриран: 29 май 2016 08:35

Форума е обновен и отново на линия.

08 яну 2017 09:10

Loko написа:QR_BBPOST
otskov написа:QR_BBPOST
Мирчо Гандев написа: Това е възможно, но и тук според мен ще се наложи някакво пресяване на информацията, тъй като тя е сравнително малко като обем и съдържа най-вече икономическа и бизнес информация.
Това определено попада в интересите ми, макар е като фен; същото важи информацията от съседните държави :arrow:
Мирчо Гандев написа: Принципно в Македония и Косово вече се подписаха или приключиха доставките на нов подвижен състав и на договорите заремонти на жп мрежата, в Румъния нищо не става, в Сърбия се изпълнява усилено реновирането на международните жп коридори за да се удари влаковия транзит от Турция през България и да се отклони през Гърция, македония и сърбия. Това се прави с руски пари и от дъщерно дружество на компанията РЖД.
За Гърция се очаква до няколко месеца да сеобяви победителят в търга за изкупуване на националната железопътна мрежа...
Така че бих се радвал ако можете да споделяте от време на време такава, дори и да е на оригиналния език (разбира се преводът на български или руски би бил полезен) :)
Да, ще се свържем с г-н Гандев след нова година за да договорим полезна информация за вас.



Ситуацията с публикуването във форума на новопостъпила информация за чуждите железници от страните на Балканския полуостров по принцип беше дискутирана и договорена.
Нещо повече, в 0.00 часа на 6 янеари в специално разкрита тема за Турция беше пусната и първата информация от 5 януари за въведена в редовна експлоатация нова метролиния в град Анкара, което е знаменателно събитие, защото там тръгват първите китайски метровлакове които бяха произведени в новия завод на китайска компания за релсов подвижен състав.
От това по-"гореща" новина - здраве му кажи.
За съжаление, тази информация беше прехвърлена на друго място (след дадено от мен на своя глава несъгласувано с колегите съгласие).
Сега това обаче виждам, че темата и материалът е "зачистен" и вече го няма на каченото от мен място, тоест тойъ остава достъпен на ново място, но не и мястото за където е дадено от мен разрешението.
При това положение, докато не се изчисти недоразумението и докато не се вдене от екипа на форума, че в случая става дума за предоставена за целево публикуване ТОЧНО ТУК наша информация, която не се предоставвя за свободно безплатно разпространение, повече информация няма да бъде публикувана.
Моля форумците да ме извинят за неспазеното обещание, но ние не сме дебили които позволяват жестът им на добра воля да бъде свободно тълкуван и интерпретиран без съгласуване с нас!
Става дума за авторски материал, който е обработен и създаден по определена матрица САМО ЗА ВЪТРЕШНО ПОЛЗВАНЕ от нашата организация!

Щастлива Нова Година на всички форумци!

Потребителски аватар
Loko
Поддръжка
Мнения: 88
Регистриран: 21 дек 2014 15:17
Местоположение: Стара Загора

Форума е обновен и отново на линия.

08 яну 2017 09:34

Мирчо Гандев написа:QR_BBPOST
Loko написа:QR_BBPOST
otskov написа:QR_BBPOST
Това определено попада в интересите ми, макар е като фен; същото важи информацията от съседните държави :arrow:

Така че бих се радвал ако можете да споделяте от време на време такава, дори и да е на оригиналния език (разбира се преводът на български или руски би бил полезен) :)
Да, ще се свържем с г-н Гандев след нова година за да договорим полезна информация за вас.



Ситуацията с публикуването във форума на новопостъпила информация за чуждите железници от страните на Балканския полуостров по принцип беше дискутирана и договорена.
Нещо повече, в 0.00 часа на 6 янеари в специално разкрита тема за Турция беше пусната и първата информация от 5 януари за въведена в редовна експлоатация нова метролиния в град Анкара, което е знаменателно събитие, защото там тръгват първите китайски метровлакове които бяха произведени в новия завод на китайска компания за релсов подвижен състав.
От това по-"гореща" новина - здраве му кажи.
За съжаление, тази информация беше прехвърлена на друго място (след дадено от мен на своя глава несъгласувано с колегите съгласие).
Сега това обаче виждам, че темата и материалът е "зачистен" и вече го няма на каченото от мен място, тоест тойъ остава достъпен на ново място, но не и мястото за където е дадено от мен разрешението.
При това положение, докато не се изчисти недоразумението и докато не се вдене от екипа на форума, че в случая става дума за предоставена за целево публикуване ТОЧНО ТУК наша информация, която не се предоставвя за свободно безплатно разпространение, повече информация няма да бъде публикувана.
Моля форумците да ме извинят за неспазеното обещание, но ние не сме дебили които позволяват жестът им на добра воля да бъде свободно тълкуван и интерпретиран без съгласуване с нас!
Става дума за авторски материал, който е обработен и създаден по определена матрица САМО ЗА ВЪТРЕШНО ПОЛЗВАНЕ от нашата организация!

Щастлива Нова Година на всички форумци!
Темата е възстановена, извиняваме се за това.
Но ние изхождаме от друга гледна точка - как търсачките гледат на сайта. А те никак не обичат "дублирано съдържание" или инак казано един и същ текст да го има на няколко страници.

Потребителски аватар
Loko
Поддръжка
Мнения: 88
Регистриран: 21 дек 2014 15:17
Местоположение: Стара Загора

Форума е обновен и отново на линия.

08 яну 2017 10:57

Да добавя и, че по този начин ще има много по малко читатели и няма как да я промотираме.

Мирчо Гандев
Потребител
Мнения: 190
Регистриран: 29 май 2016 08:35

Форума е обновен и отново на линия.

08 яну 2017 17:04

Ние не търсим промотиране на своята работа, защото тя е специфична и е предназначена само за специалисти.

Целта да се приеме решение за публикуването на малко информация точно във форума е по този начин да му се подаде рамо и форумът малка да се съживи (ако това е възможно).
Други цели ние не сме си поставяли и едва ли ще си поставим.

turboto
Администратор
Мнения: 495
Регистриран: 01 дек 2009 10:47
Местоположение: София
Контакти: Сайт Skype

Форума е обновен и отново на линия.

15 яну 2017 11:41

Мирчо, под "промотиране" Иво имаше друго предвид..., свързано с разпространението извън вашите вътрешни канали (на организацията Ви)

Мирчо Гандев
Потребител
Мнения: 190
Регистриран: 29 май 2016 08:35

Форума е обновен и отново на линия.

16 яну 2017 08:35

Разбирам мотивите на Иво, но все пак ние полагаме всички тези усилия за събираме, обработваме и систематизираме информацията за да можем да я ползваме в хода на нашата работа като експерти.
В годините след 2006 година когато започнахме да колектираме информацията ние нееднократно ставахме свидетели как публикуваната от нас добронамерено информация се използва от различни държавни компании (НКЖИ например) и редица СМИ за техни публикации.
В това не би могло да има нещо лошо при условие, че те се бяха обръщали към нас поне за уведомление или разрешение да ползват информацията, или да ни цитират като източник, но това не ставаше.
Затова ние имаме реишение да не публикуваме информацията в Нет-а.
Ако имаме желание за такова нещо, ние ще започнем да публикувамеу информацията под някаква книжна форма (бюлетин, вестник, списание или нещо друго), но това е твърде обременително и няма да се ползва от някаква популярност, защото ние сме правили опити да организираме съвместни предавания за релсовия транспорт с телевизии и радиостанции, но отвсякъде сме получавали отказ именно с мотива за ограничена аудитория.
Да не забравяме и това, че ние не сме развивали на територията на страната каквато и да е дейност поради липса на почва за такава и поради яростната съпротива които очакваме да се окаже срещу подобни действия от наша страна на всевъзможните псевдопрофесионални НПО-та, сдружения, държавни органи и т.н., тъй като ние сме нещо уникална като структура и дейност в глобален мащаб организация и сме привлекли при нас суперспециалисти по въпросите на релсовия транспорт от 22 страни от Азия, Африка, Европа и Северна Америка.
Нашето желание е да инициираме учредяването на глобален институт за развитие на релсовия транспорт, тъй като виждаме, че има отворена много широко технологична ножица между развитието на телекомуникациите и транспорта и развитиеуто на новите транспортни технологии в момента се намира във все по-западащо състояние (по света) и според нас не е съобразено с действителността в сегашната ера на глобализация.
Та в този смисъл, сам прецени вариантите за работа които стоят пред нас:
1. Да работим за развитието на релсовия транспорт в светлината на новите предизвикателства в ерата на глобализацията.
2. Да започнем да раз-виваме някаква научно-популярна дейност за ограмотяването на младите фенове на релсовия транспорт за неща, които се намират в Нет-а, но младите хора по някакви причини не желаят самостоятелно да търсят, а непременно следва да получават наготово.
Ние лично предпочитаме да насочваме на шите усилия към целита от точка 1.
Което и правим!

Успешна седмица!

Потребителски аватар
Loko
Поддръжка
Мнения: 88
Регистриран: 21 дек 2014 15:17
Местоположение: Стара Загора

Форума е обновен и отново на линия.

16 яну 2017 14:53

Пак грешно разбираш.
Аз ти говорех за съвсем разлчини неща.
Всичко да се буха в една тема със никво заглавие е загуба на време.
Колкото и да е интересна тая информация не съумееш ли да е представиш правилно на читателя ефекта ще е нулев.

Това с вашата организация, права, идеи и тн не виждам какво общо има със съветите ми как да се публикува така, че потребителя да влезе и да прочете.

Мирчо Гандев
Потребител
Мнения: 190
Регистриран: 29 май 2016 08:35

Форума е обновен и отново на линия.

17 яну 2017 08:30

Здравей, друже,
Въпросът за правилното или грешното тълкуване на всяко нещо и човешко и индивидуално право.
Пишейки предишното, аз съм изхождал от опита в годините и от правилата които се прилагат в нашата работа.
Затова няма да коментирам дали съм прав или не съм.
Сега по начина на подредбата:
Относно заглавието на темата си прав,то не е ясно и според мен.
Ако аз го правех, щях да я озаглавя: "Новини за релсовия транспорт в страните на Балканите и Израел".
При това положение, всяка информация "влиза" в съответната подтема и застава на челно място в подтемата.
Така всеки, който влезе в подтемата ще може да я прочете, а при по-специален интерес, четейко и надолу ще може да проследи историята на новините във времето вйъв всяка страна поотделно.
Друг организационен въпрос е при публикуване на ново съобщение, подтемата автоматично да се качва на първо място в темата.
Така става ясно, че в подтемата има новина.
подобна организация работи безотказно при нас над 10 години и е ясна на всички колеги, които влизат там или са участвали в създаванети на такава организация.
Та така...
Независимо от всичко нописано и дискусионно, в качеството си на мениджъри вие можете да правите каквото смятате за необходимо, защото форумът си е ваш.
Аз нямам никакви по-специални права или желание да се бъркам във вашата работа.
Единственото ми право е на преценка дали сте прави според мен или не сте, но това няма значение за бъдещето на форума.
Радвам се на вашия мениджърски ентусиазъм.
Без такива млади хора като вас, няма да имаме членове и ние.
Така че, в случая може би ще е добре ако виеу сте съгласни да смените заглавието на темата както ви написах по-горе, аз да имам грижата да зареждам информацията на нейното място, а заедно да се надяваме в страните под наблюдение да стават повече и по-интересни неща, а пък броячките на всяка подтема ще ни показват обективно размерът на интереса и това ще ни служи като тема за размисъл забъдещо осъвършенстване на темата.

Поздрави!

Потребителски аватар
Loko
Поддръжка
Мнения: 88
Регистриран: 21 дек 2014 15:17
Местоположение: Стара Загора

Форума е обновен и отново на линия.

17 яну 2017 12:42

А как името на тази организация?

mitko08888
Мнения: 22
Регистриран: 25 дек 2011 14:53
Местоположение: София

Форума е обновен и отново на линия.

17 яну 2017 13:00

Loko написа:QR_BBPOST А как името на тази организация?
Това е само за вътрешна информация!

Мирчо Гандев
Потребител
Мнения: 190
Регистриран: 29 май 2016 08:35

Форума е обновен и отново на линия.

17 яну 2017 13:21

Инфото за нас е премахнато по искане на колеги от чужбина.

Поздрави!

Потребителски аватар
Loko
Поддръжка
Мнения: 88
Регистриран: 21 дек 2014 15:17
Местоположение: Стара Загора

Re: Форума е обновен и отново на линия.

23 яну 2017 22:23

Форума е обновен отново, но за съжаление трябваше да сменим външния вид.
Ако забележите проблеми моля сигнализирайте.

kikiface
Мнения: 67
Регистриран: 19 юли 2010 10:59
Местоположение: София
Контакти: ICQ Facebook Skype Twitter

Re: Форума е обновен и отново на линия.

24 яну 2017 17:12

Постегнете вида на форума, първия раздел е станал последен и това ме обърква. Постегнете визията (външия вид), в момента все е едно в ремонт пред фалит форума. Сложете някакъв цвят да се разбере.

Потребителски аватар
Loko
Поддръжка
Мнения: 88
Регистриран: 21 дек 2014 15:17
Местоположение: Стара Загора

Re: Форума е обновен и отново на линия.

24 яну 2017 17:46

kikiface написа:
24 яну 2017 17:12
Постегнете вида на форума, първия раздел е станал последен и това ме обърква. Постегнете визията (външия вид), в момента все е едно в ремонт пред фалит форума. Сложете някакъв цвят да се разбере.
Здравей, в момента се работи по сайта и разширяването му.
След това е на ред форума, поне още 2-3 седмици ще сме във този вид,.Всеки който смята, че може да помогне с каквото и да е било то и съвет винаги може да се свърже с мен.

kikiface
Мнения: 67
Регистриран: 19 юли 2010 10:59
Местоположение: София
Контакти: ICQ Facebook Skype Twitter

Re: Форума е обновен и отново на линия.

24 яну 2017 21:41

Благодаря за отговора, надявам се форума и за напред да го има, защото този форум, е предшественика на жп форумските групи във фейсбук, този форум е основата на жп форумците и жп тематиката в България. Стар форумец съм и знам, че този форум е от значение, макар че всичко да се пренесло във фейсбук. Продължавайте с поддръжката.

С уважение,
Богомил Георгиев (kikiface)

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Политика на форума | Policy of the Forum”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта