Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

22 окт 2009 11:26

Жабето е снимано през 2001 год.

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

22 окт 2009 11:33

NiGhtPiSH написа:Жабето е снимано през 2001 год.
Значи напълно вероятно е вече серията да е извадена наистина от експлоатация. Ще е интересно да се направи посещение в депо Виена и да се установи на място статуса на серия 1043, както и да се направят подробни интериорни и външни снимки на представител на тази серия.
64.19

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

12 ное 2009 14:29

Засега работата с ÖBB не върви както исках освен, че няма очевидно желание от тяхна страна, имам и сесия, която наближава с пълна пара...

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

29 ное 2009 23:53

Относно Жабетата- май няма нито едно останало във владение на ÖBB, всички са продадени обратно в родината им Швеция.

Скоро очаквайте проект 1044/1144 - Малкия Дишев.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

Проект: OeBB 1142 и Командни вагони

02 дек 2009 19:35

Макар да не успях да хвана "Дишевка" на тясно днес, то това ще се случи скоро. За сметка на това имаме още по-интересно нещо - представител на серия 1142 (Модернизирани 1042). Модернзацията се състои в заводски ремонт и инсталиране на система много единици, с която се управляват повече от един локомотиви при двойна тракция или локомотива в push-pull влак цялата работа е свършена края на 90-те. Локомотивите имат електро-пневматична спирачна система и са до 150 км/ч.

Общ вид:
Изображение

Пулт:
Изображение

В машинното:
Изображение

Изображение

Кран-машинист Орликон
Изображение


Онтово ексклузивно за вас първите снимки на пулт на команден вагон. Вагоните не разполагат с кран-машинисти, но с тях и с помощта на уеднаквената СМЕ могат да се контролират локомотиви от серии 1142, 1144, 2016 - Херкулес, 1016, 1116 - Таурус. Пултовете са аналогични в двата типа вагони.

Общ вид на използваните командни вагони в крайградския и локален трафик:
Изображение

Изображение

Пулт:
Изображение

Изображение


И нещо специално за Марио:
Изображение

Рапорт, даден. Рапорт приет. Не успях да се снимам на пултовете за жалост.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Потребителски аватар
choveka_vlak
Потребител
Мнения: 729
Регистриран: 15 юли 2006 16:49
Местоположение: Пловдив

Чуждите железници

03 дек 2009 08:25

Браво!, и Благодаря!, спокойно можем да те наречем, нашия прозорец към света. =D> :thumbleft:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

03 дек 2009 08:39

Иване, направо уби рибата! 1142 е много интересна машинка, гледам, че и по машинното си се врял 8)

А иначе... Още си чакам "Дишев"-ката :wink:
64.19

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

03 дек 2009 15:05

Честно казано като видях Хаслера ми стана много драго :)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

03 дек 2009 18:26

NiGhtPiSH написа:Честно казано като видях Хаслера ми стана много драго :)
Високите скорости в Австрия са нещо нормално. Иначе ще чакаме подробна екстериорна и интериорна фотосесия на 1044/1144 8)
64.19

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

03 фев 2010 12:19

В галерията има интересна сесия с 1044 :)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

10 апр 2010 08:34

Интересно споразумение е подписано между РЖД, УЗ, ZSSK и ÖBB - изграждане на 1520 мм линия от Косице (Словакия) до логистичен терминал във Виена. Срокът за изграждане е 2013-2015 с начало на обслужване 2016 г.

Очаквания товаропоток е 23,7 милиона тона годишно.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Потребителски аватар
ProFoRManCe
Потребител
Мнения: 163
Регистриран: 04 юни 2008 10:43
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти: Сайт

10 апр 2010 10:30

Извиняваите за тъпички ми въпрос , но каква е максималната скорост в Австрийските железници 8) понеже не съм запознат :)

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

10 апр 2010 12:12

ProFoRManCe написа:Извиняваите за тъпички ми въпрос , но каква е максималната скорост в Австрийските железници 8) понеже не съм запознат :)
230 км/час ако не ме лъже паметта.

Потребителски аватар
43.309
Потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2006 19:26

10 апр 2010 12:47

Точно така и пак си има прелези, само при нас се чекнат.

TAURI
Мнения: 91
Регистриран: 18 апр 2006 16:01
Местоположение: София

14 апр 2010 12:36

На тези за 230 няма прелези. На 160 има.

Върни се в “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост