cronos
Мнения: 20
Регистриран: 29 юни 2010 10:24
Местоположение: София

13 яну 2012 14:33

vesko7 написа:Колега @cronos Точно в ДесЕтката - Това е детронираният Крал на на DB - локомотивът на Siemens & Krauss Maffei - E03 в последствие 103. Постепенното му детрониране започва с постепенното навлизането на първате небезпроблемна генерация ICE (BR 401) с първият локомотивен бордови комютър "DAVID" :) - която е базирана на BR 120 (бащата на Евроспринтер) и баткото на ЕА 3000 (86 000).
С това не мога да бъда напълно съгласен, преди всичко с думата "детрониран" - опитът за това е от началото на 90-те и не е особено успешен.След катастрофата при Eschede локомотивът е върнат обратно там, където му е мястото - най-отпред на скоростните влакове и така до 2003-та година, когато вече наистина е трябвало да бъде заменен - годинките и дългия пробег си казват тежката дума.Доколкото ми е известно в момента има само един останал в редовна експлоатация по линията Мюнхен - Кьолн: 103.184-8. Впрочем за наследник на тази серия се смята ето този локомотив, който също има за какво да бъде споменат в темата със своите 6400 kW:
Изображение

Потребителски аватар
disell
Потребител
Мнения: 1278
Регистриран: 14 фев 2006 00:31
Местоположение: Варна , България

13 яну 2012 16:01

Чак единствен не е останал защото е дал поколението ЧС 4 (232 бройки ) , но иначе ето повече за него и историята по възстановяването му :

http://www.drah-servis.cz/detail.php?ty ... skoda_s699
http://www.drah-servis.cz/mini.php?size ... oto/51.jpg

Върни се в “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост