Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

РЖД

08 ное 2010 08:53

С изненада забелязах , че такава тема липсва.Затова в началото пускам линк към един интересен сайт , който ме заинтригува.

http://eng.tmholding.ru/

Думата имате вие.

Потребителски аватар
disell
Потребител
Мнения: 1278
Регистриран: 14 фев 2006 00:31
Местоположение: Варна , България

08 ное 2010 11:20

Нищо особено няма в това което си пуснал - линк към сайта на ТРАНСМАШХОЛДИНГ , един от двата най-големи машиностроителни концерна (другия е СИНАРА , даже аз пък ще пусна негов линк : http://www.sinara-group.com/) свързани с железопътния транспорт в Русия .
Аз преди често влизах в тях и пусках информация за някое ново производство или пък във връзка с някое от съвместните предприятия които напоследък доста често взеха да се появяват :със СИМЕНС , АЛСТОМ, БОМБАРДЕР и т.н.
Но напоследък не се е появявала някаква новост която да си заслужава препращането освен тази за новия двуетажен вагон-първи по рода си произведен в Русия за междурелсие 1520 мм.
А ето и линка само , че на руски за тези на които английският не им е силен: http://www.tmholding.ru/
Последна промяна от disell на 08 ное 2010 23:47, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
vesko7
Потребител
Мнения: 294
Регистриран: 19 мар 2008 14:23
Местоположение: Brno Vinohrady; Варна
Контакти: ICQ

08 ное 2010 13:50

Скоро ще има развитие. РЖД са поръчали 200 електровоза ЭП20, съвместна разработка на Новочеркасский Электровозостроителний Завод с Alstom, на обща стойност 1 миард евро.
Статия
Картинка
Командна кабина отвън
Пулт за управление
Powered by Mac OS X 10.11.3 /El Capitan/ & Safari 9.0.3

Изображение

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

08 ное 2010 17:38

РЖД продължават и сътрудничеството със Siemens, като имат поръчка за 200 влака Desiro RUS "Ласточка", от които 40 са за олимпиадата в Сочи 2014.

Новите EП20 изглеждат много добре, огромна разлика с досегашния руски дизайн. Общо взето РЖД дърпат, доста нагоре като качество на подвижния състав.

Очаква се Сапсаните да са невероятно печеливши като за първа година експлоатация.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Потребителски аватар
disell
Потребител
Мнения: 1278
Регистриран: 14 фев 2006 00:31
Местоположение: Варна , България

08 ное 2010 23:52

Като гледам на последната снимка май за първи път в локомотив произведен в Русия няма да го има онзи чукан наречен "кран-машинист условен номер ...."

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

09 ное 2010 00:49

Сигурен съм, че и този ще е условен номер...
Но все пак изоставянето на СЛ-2М, а след това и на усл. № 395, нескопосано копирани от Hasler и Knorr, е голям напредък за РЖД, макар и закъснял с 30-тина години.
Сега остава да започнат да слагат на пътническите вагони нещо по-нормално от мазохистичния усл. № 292.

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

09 ное 2010 07:33

Копирането на "Хаслер" от руснаците си има име - КЛУБ-У(Комплексна Локомотивна Уредба за Безопасност - превод на Бълг), тоя кран-машинист е нещо ново за руснаците. Лично аз се чудя дали е тамошно творение или е купен направо от някъде. Производители на спирачки, командвани с вентил - манипулатор дал Бог по Европа. Но ако е руско, със сигурност е новост. Освен това, забелязва се, че оснев старите кранове и скоростомери, са се отказали и от дървените бутони за бдителност, които до скоро бяха задължителни дори и за най-новата им тяга. Явно наистина започват, макар и закъснели, да гледат към новите технологии.

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

02 фев 2011 23:07

Изображение
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

03 фев 2011 11:39

На пръв поглед лъха огромна мощност от този звяр. Дай малко подробности. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Потребителски аватар
vesko7
Потребител
Мнения: 294
Регистриран: 19 мар 2008 14:23
Местоположение: Brno Vinohrady; Варна
Контакти: ICQ

03 фев 2011 14:03

Уикипедия

В момента вървят изпитания на 001 - който е с редуктори за 200 км/ч и 002 - с редуктори за 160 км/ч. В руските и украинскипе форуми темата е много активна - правят се аналогии с ES64U2 , 109E и Prima2 - нищят се тяговите двигатели, IGBT инверторите, окачването, дисковите спирачки, кабината, даже и външния вид.

p.s Това ще бъде локомотива който ще обслужва влаковите Москва - Сочи по време на Зимните олимпийски игри през 2014г. заедно с високоскоростните "Сапсан" - руския вариант на ICE3 - който за сега е доста проблемен от гледна точка на колооси, IGBT инвертори и разбирасе познатите ни проблеми с климатиците ...
Powered by Mac OS X 10.11.3 /El Capitan/ & Safari 9.0.3

Изображение

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

03 фев 2011 21:09

Сцепно тегло: 129 тона
Конструктивна скорост: 220 км/ч
Максимална теглителна сила при потегляне: 450 kN
Работа при температура до -50 °C
Часова мощност: 7200 kW
Трайна?
Като цяло ми изглежда доста добра и надеждна машинка. 50 такива парчета според мен идеално биха се вписали в нашия пейзаж. :lol: :D
Дали ще отлепи 5000 тона товарачка на равното? От нашите машини, 46 200 с редуктори за 130 км/ч при сухо време могат да отлепят до 4000 тона товарачка на равно, според указаните теглителни норми. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

03 фев 2011 23:35

Аналогията с Prima/II/, Taurus, Vectron, 109E е наистина резонна, защото това е принципен скок и първият локомотив от ново поколение в РЖД. Приликите с Prima са, защото Alstom има вече 25% участие в Трансмаш Холдинг.

Другите електровози залегнали в програмата са двусекционните 2ЭС10 разработка на "Уралски Локомотиви" (смесено дружество между Синара и Siemens), които са леко горзнички, като замесител на стареещите ВЛ11.

Изображение
Изображение

Очакват се над 250 състава Desiro RUS, което е аналогично на Desiro ML, за заместване на остарелите електрички от сериите ЕР и ЕД. Доколкото ми е известно ще са 10-вагонни.

А ТМХ разработват изцяло нов тип влак за регионални превози, така че следващите години се очаква усилено модернизиране на РЖД и повишаване на комфорта на пътниците и ефективността на превозите.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

04 фев 2011 07:48

Ухуу, тоз втория хептен звяр с тез 8800 kW часова... :o първия обаче ме кефи повече. 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Потребителски аватар
Тената
Потребител
Мнения: 646
Регистриран: 16 юли 2010 10:45
Местоположение: ПЛОВДИВ

04 фев 2011 11:59

Тас първата да не е с 3 двойни талиги :?:

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

04 фев 2011 12:33

Да локомотивът е с колоосна формула Bo'Bo'Bo' (двуосна талига, с двете оси задвижвани от ТД). Руснаците доста често ползват такова разпределение на осите и по-рядко Co'Co' (предимно при дизеловата тракция и при ЧС2)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Върни се в “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта