Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

09 ное 2012 01:41

Руските железници продължават уверено да вървят напред.Докато у нас идват прословутите "сандъци" , вижте какви са новите вагони за РЖД , представени т.г. на Inno Trans:
WLABmz.
Веднага може да се досетите към кои държави ще бъдат пуснати. :wink:

И един въпрос , свързан с тази снимка - ако предполжим , че зеленият бутон отваря вратата , червеният я затваря , синият какво действие има?

Потребителски аватар
Vancho
Потребител
Мнения: 1407
Регистриран: 14 авг 2008 15:57
Местоположение: Русе/Свищов

09 ное 2012 02:29

Единият със сигурност е предназначен за трудноподвижни лица. Какво точно става обаче като го натиснеш, не мога да знам :lol:
Софианецот казва : ''Къв е тоя час на пристигане в София 13 ч. Влакът трябва да тръгва в 6 ч от Русе, за да пристига преди 13 ч. Е, да ама в Самото Софе нимой влак да тръгва преди 06:30-7 ч ... Твърде егоистично, софианци ...

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

09 ное 2012 09:56

А се вижда , че най - горе е предвидено място и за още един , 4-ти бутон. :?

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

09 ное 2012 10:03

Третия бутон е звънец, защото вратата се заключва.

Потребителски аватар
disell
Потребител
Мнения: 1278
Регистриран: 14 фев 2006 00:31
Местоположение: Варна , България

09 ное 2012 13:59

За звънец едва ли по-вероятно е да задейства системата за трудноподвижни лица която се вижда точно под врата а и по принцип нали със син цвят са означенията за хора в неравностойно положение.Интересно обаче защо е с швейцарска регистрация. :roll:

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

09 ное 2012 14:38

Вътре при шафнера има табло, на което свири зумер и свети "Вызов проводника" за съответната врата.

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

10 ное 2012 01:22

disell написа:...Интересно обаче защо е с швейцарска регистрация. :roll:
New sleeping-car for RZD built by Siemens in Austria. For testing purposes it has the temporary number CH-FPC 62 85 78-90 014-2 WLABmz. FPC stands for Federal Passenger Company (Federalnaya Passazhirskaya Kompaniya) - a subsidiary of RZD operating long distance passenger trains....

Потребителски аватар
disell
Потребител
Мнения: 1278
Регистриран: 14 фев 2006 00:31
Местоположение: Варна , България

20 ное 2012 21:42

Братята руснаци не спят : ТЭМ 9 .

Потребителски аватар
KRAKOMOBILA
Потребител
Мнения: 637
Регистриран: 30 сеп 2011 19:33
Местоположение: Sofia

21 ное 2012 03:45

Приликите с VOITH Gravita са случайни предполагам...

Потребителски аватар
ivajlo_nikolov
Мнения: 74
Регистриран: 07 юни 2012 20:35
Местоположение: София

21 ное 2012 09:33

Маневрения хибриден локомотив ТЭМ9Н SinaraHybrid няма нищо общо с дизел-хидравличния VOITH Gravita, освен дизайна. ТЭМ9Н е дизел - електрически локомотив от ново поколение, с вградени Li-Ion тягови батерии и суперкондензатори, с хибридно задвижване. Той може да се придвижва изолиран до 4 часа със загасен двигател само на батерии. При маневрена дейност за потегляне и ускорение батериите помагат на дизеловия двигател, а при спиране с ЕДС енергията се ползва за дозареждането им. Ето и кратко описание на локомотива:

http://sinara-group.com/image/ltz/TEM9H.pdf

Потребителски аватар
KRAKOMOBILA
Потребител
Мнения: 637
Регистриран: 30 сеп 2011 19:33
Местоположение: Sofia

21 ное 2012 17:10

Аз за дизайна говорех..

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

22 ное 2012 20:24

Това при спиране с ЕДС да дозарежда батериите е страхотно :!: 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

22 ное 2012 20:32

Хубава работа ама... руска. Резултатът обикновено е отчайващ, особено ако не е изплагиатствано и те са го сътворили.

Потребителски аватар
44-134
Потребител
Мнения: 835
Регистриран: 21 юли 2006 19:49
Местоположение: По
Контакти: ICQ

22 ное 2012 21:47

Те дори и като копират нещо го правят нескопосано, камо ли ако са го мислили сами...
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Потребителски аватар
disell
Потребител
Мнения: 1278
Регистриран: 14 фев 2006 00:31
Местоположение: Варна , България

23 ное 2012 09:34

Руснаците вече май изобщо не плагиатстват а просто сключиха договори с фирми от "голямата тройка" SIEMENS , BOMBARDIER , ALSTOM и вече ползват съответните високи технологии без да са заплашени от санкции но си правят нещата на собствена територия с всички произлизащи от това положителни неща.

Върни се в “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта