Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

04 юни 2011 08:19

5 вагонни искаш да кажеш :wink: Да, 5 вагонни са, с два пантографа и до 160 км/час.
64.19

Потребителски аватар
emoboi95
Потребител
Мнения: 128
Регистриран: 13 яну 2011 12:34
Местоположение: Враца

04 юни 2011 09:09

lok45111 написа:5 вагонни искаш да кажеш :wink: Да, 5 вагонни са, с два пантографа и до 160 км/час.
точно така марио и се движат с 2 вдигнати пантографа :)

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

04 юни 2011 09:20

Защото всеки моторен вагон се захранва от собствения пантограф.
Техните са също така по-стар модел. Такива като нашите няма никъде.

Потребителски аватар
dobo
Потребител
Мнения: 239
Регистриран: 27 дек 2009 23:53
Местоположение: Varna

04 юни 2011 09:33

Аууу ма ни сме били уникални !!! :lol:

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

17 май 2015 16:18

Както знаем , в съставите на 360 и 361 има два гръцки второкласни вагона.От известно време обаче единия второкласен е заменен с такъв първа класа. Вчера при пътуването ни от Радомир до София решихме да разгледаме вагоните отвътре и да им направим снимки. Ето малко от второкласния:
- коридор;
- купе.
А ето и първата класа:
- коридор;
- купе.
- разстоянието между седалките е по - голямо.
- врата на купето.
И двата вагона бяха купейни. Преди години , когато международните двойки бяха 3 , от второкласните идваха и салонни вагони , но от този график са само с купета.

Върни се в “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост