Потребителски аватар
43.309
Потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2006 19:26

CD и ZSR

08 юни 2007 18:38

Предлагам да отделим малко внимание и на Чешките и Словашките железници.
Ето един наистина КР :)
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1859

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

08 юни 2007 18:53

Това е направо уникално за България, какот е традиционно за Чехия! Уби рибата направо!
64.19

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

08 юни 2007 19:20

Стола е опакован... Направо завиждам, на тези, които са виждали нашите електровози с опаковани в целофан столове.
Чехите направо нова машина са направили, истински КР.
Ще използвам темата да припомня, за тези, които не са го виждали подобен КР (но по необходимост) на два електровоза серия 242: http://spz.logout.cz/vozidla/dyko.html

Потребителски аватар
43.309
Потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2006 19:26

08 юни 2007 19:25

Това е истински КР2 възстановяване до ниво нова машина.

Потребителски аватар
42 072.9
Потребител
Мнения: 1807
Регистриран: 18 фев 2006 11:52

08 юни 2007 19:28

Ако слуховете са верни това ще следва и за наще Р-ки.

Потребителски аватар
rexkos
Потребител
Мнения: 3648
Регистриран: 15 фев 2006 22:28
Местоположение: West Yellowstone, MT, USA

08 юни 2007 19:31

Нашата 43 304 е горе-долу същата. Само че ние вместо да си я възстановим, я бракувахме. Амин. :cry:

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

08 юни 2007 19:49

rexkos написа:Нашата 43 304 е горе-долу същата. Само че ние вместо да си я възстановим, я бракувахме. Амин. :cry:
Ами ако се съди по снимките, те направо са ги построили наново машините. 304 не беше чак толкова ударена, само кабина трябваше.

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

08 юни 2007 19:57

Нашите Р-ки трябва да последват съдбата на чешките 242-ки. Не знам до кога оградите в Подуене и Мездра ще седят така.
Последна промяна от Nikss на 25 апр 2011 12:28, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
07
Потребител
Мнения: 1323
Регистриран: 13 фев 2006 11:05
Местоположение: Бургас

08 юни 2007 21:09

Nikss написа:.Не знам до кога оградите в Подуене и Мездра ще седят така.
Като довършат контактната мрежа ще се "справят" и с тях :(

Labros

09 юни 2007 20:37

07 написа:Като довършат контактната мрежа ще се "справят" и с тях :(
С тия темпове на кражбите скоро ще е май... :(
И нашите "Шкоди" можеха да изглеждат по този начин,ако бяха пратени в Чехия за модернизация.Причините поради които не отидоха там си ги знаем......

Потребителски аватар
43.309
Потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2006 19:26

29 апр 2008 09:42

През Юни Шкода ще изпитат и предадат на CD първите два четирисистемни локомотива "Шкода" Е109 с мощност 6400Кв и максимална скорост 200км/ч.За сравнение с Таурусчетата локомотива ще бъде с около 2 мил. долара по-скъп :lol: .За сметка на това ще бъде съоръжен със системи за бдителност и алс на всички страни в които ще пътува,а именно Австрия,Германия,Словакия,Унгария,Полша.

dido73
Потребител
Мнения: 1225
Регистриран: 03 фев 2006 20:08
Местоположение: София
Контакти: ICQ Сайт

19 май 2008 00:18

Labros написа:
07 написа:Като довършат контактната мрежа ще се "справят" и с тях :(
С тия темпове на кражбите скоро ще е май... :(
И нашите "Шкоди" можеха да изглеждат по този начин,ако бяха пратени в Чехия за модернизация.Причините поради които не отидоха там си ги знаем......
Напълно беше възможно да се модернизират до голямото братче на 61-000, а именно чешката (работеща в Словакия) серия 263 005-1
Тази с-ма показа много добри резултати в експлоатация. За разлика от кончарските недомислици тук при 263 има индивидуално захранване и регулиране на всеки един от 4-те двигателя, като и 4-те двигатели са с независимо възбуждане. Липсва механичен реверсор, който е запазен при 44-001(2). Талигите са R-ровите, абсолютно същите. Цялата механикя е същата. Трафа обаче се заменя задължително. Новия траф съдържа общо 6 намотки (по 2 броя за всеки ТД) и е разположен изключително ниско почти на нивото на талигите, което измества центъра на тежеста на локомотива доста по ниско :) Това може да се види от тази снимка 236 012-7
Прототипите на тези локомотиви S 499.1 и S 499.2 са произведени през 1984г. , а останали 10 бройки са серийно произведени до 1988г.
Това означава, както знаете, че цялата електроника и логика на управлението (повтарям управлението не е като при кончарските кошници - със серийно възбуждане, а с независимо възбуждане) на котвените и възбудителните регулатори е изцяло аналогова и отчасти цифрова на ниво сигнал (т.е. няма никакъв софтуер и тям подобни щуротии). Справки серия 61-000 :wink: Това е все едно една R-ка с патешко тиристорно управление + реостатна спирачка.
С абсолютна сигурност мога да кажа , че това е пъти по-добър вариант за модернизация от варианта на кончар, въпреки наистина остарелия тип електроника на управлението. :)
Последна промяна от dido73 на 19 май 2008 15:26, променено общо 1 път.

lok43r
Потребител
Мнения: 529
Регистриран: 04 авг 2006 17:58

19 май 2008 06:01

Пораженията по 43 304 бяха далеч по-незначителни. В действителност по рамата нямаше деформации. Единствено смачканата ламарина на кабината и оборудването вътре трябваше да бъдат възстановени. Официалната причина да бъде бракуван беше "пукнатини в 3 от 4-те колооси" :twisted:

Гост

19 май 2008 17:45

Искам да попитам dido73, ако Р-ките отидат за модернизация там и трафа слезне долу ниско, къде отива вентилацията ? :)

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

19 май 2008 18:08

KRAKOMOBILA написа:Искам да попитам dido73, ако Р-ките отидат за модернизация там и трафа слезне долу ниско, къде отива вентилацията ? :)
Къде отива ли. Първо при смяната с чешката електроника охлаждането се променя също и тия подкошови вентилатори отиват там където им е мястото - в машинтото от двете страни на статичния.
64.19

Върни се в “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта