Потребителски аватар
43.309
Потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2006 19:26

CFR - Румънските железници

15 окт 2007 22:19

Румънските железници или частен превозвач не мога точно да разбера са закупили от SNCF ЕЛ BB25204, BB25232 и BB25109.
Също така и стари френски мотриси за региопревози серия 63.В момента съставите се намират в Австрия.
http://images21.snimka.bg/004261087.jpg
http://images21.snimka.bg/004261089.jpg

Потребителски аватар
42-55
Мнения: 30
Регистриран: 09 фев 2006 10:40
Местоположение: София

16 окт 2007 08:28

GFR са закупили общо 20 локомотива на SNCF от сериите 25100/25150/25200.
Railion Deutschland AG
Nürnberg

Tramway
Потребител
Мнения: 793
Регистриран: 04 фев 2006 13:31
Местоположение: Сф-Пл-ГО

16 окт 2007 12:59

42-55 написа:GFR са закупили общо 20 локомотива на SNCF от сериите 25100/25150/25200.
Какво е GFR?
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

16 окт 2007 13:06

Tramway написа:
42-55 написа:GFR са закупили общо 20 локомотива на SNCF от сериите 25100/25150/25200.
Какво е GFR?
Румънската БЖК.

Потребителски аватар
42-55
Мнения: 30
Регистриран: 09 фев 2006 10:40
Местоположение: София

16 окт 2007 14:51

GFR (Grup Feroviar Roman) - румънски частен жп превозвач.
Railion Deutschland AG
Nürnberg

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

16 окт 2007 15:10

Това е частния румънски оператор,доколкото имам информация за северната ни съседка,действа само в областта на товарните превози.Държи около 30 % от акциите в БЖК,като се предвижда от следващата година,този процент да надхвърли 40.Ето ти сайта на компанията:
http://www.gfr.ro/

Потребителски аватар
43.309
Потребител
Мнения: 1155
Регистриран: 29 яну 2006 19:26

10 ное 2007 16:41

http://www.bahnnews-austria.at/forum/fi ... 07_536.jpg
Още локомотиви за Румънските частни превозвачи.

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

11 авг 2009 11:25

Вчера този хубавец на GRUP FEROVIAR ROMAN си почиваше на гара Русе Разпределителна. Локомотива е тип 060-DA и като изключим монтирането на електронен блок за оперативно напрежение вместо умформер и някои малки промени по схемата за управление е напълно идентичен с нашите локомотиви серия 06. Външните разлики са видими от снимката:

Изображение
64.19

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

28 окт 2009 10:27

Фотосесия на локомотиви на Румънските железници, направена вчера 27 Октомври 2009 г. Между другото, за първи път човек от форума засне пулт на модернизираните им дизели.

Може да се отбележи любезността на румънските колеги, както и това, че машиниста на 63-1133-8 се оказа също спотър. Колегата носеше видеокамера, на която показа свои авторски клипчета на ЖП тематика.

Фотосесия на 63-1133-8

63-1133-8 в междугарието Русе разпределителна - Русе
Изображение

63-1133-8 Пулт за управление
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Интересен начин за показване на българо - румънската дружба :lol:
Изображение

И за финал един самотник

65-1349-3 на гара Русе
Изображение

65-1349-3 Детайли
Изображение

65-1349-3 Талига
Изображение
64.19

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

22 ное 2009 19:22

Вижте с какви локомотиви разполага частният превозвач GFR:
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/pri ... cN-002.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/pri ... aneasa.jpg

Вероятно са ги закупили от Франция , тъй като там се движат такива машини.

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

01 фев 2010 10:30

При дридневните ми митарства из Русенския регион се нагледах на румънски дизели.

Първи на мушката ми попадна локомотив на GFR с номер 60-1522-6. Локомотива е базова серия 60 без особени модернизации. Отдаван е под наем на БЖК-АД, поради което лепенките с логото на компанията все още стоят на челата и страниците му. Като типичен представител на серия 60, бая беше протекъл, но общо взето поне на външен вид изглеждаше добре. В кабината - нищо непознато, типична класическа 60-ка.

Ето снимките:
На чело на влак за БЖК
Кабина за управление
__________________
След като хванах машина към Русе пътническа, там имах щастието за поредна близка среща с модернизираните, съвместно с General Motors/Electro Motive локомотиви серия 65. Локомотив с номер 65-1295-8 докара международния бърз влак №463 и се прегарира на 2-ра пред гарата, където остана да чака МБВ 462, за да го върне в Румъния. На локомотива се направи фотосесия, както отвън, така и отвътре. Ревизорската смяна в Русе с добре говорим румънски език успя да съдейства да бъда допуснат в кабината, където на спокойствие да заснема, каквото ме интересуваше.

Ето снимките:
Идва с международния за Солун
На 2-ра в чакане на обратния влак за Румъния
Поглед към пулта за управление
От мястото на машиниста
Диагностичен дисплей

Потребителски аватар
COSTACHE MIHAIL
Мнения: 43
Регистриран: 25 фев 2010 08:03
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

08 мар 2010 00:03

В Румъния има 8 основни железопътни магистрали. Те са, 200, 300, 400, 500, 600, 700, 800 и 900, както и много помощна секции. Някои от тях не са печеливши, и са отдадени под наем на частни оператори, например Regiotrans, Регионален Servtrans, други са закрити. линиите по закритите участъци са откраднати и има унищожени железопътни гари.


Скорости на движение в Румъния според разписанието:

M200
Брашов - Сибиу, Вит не повече от 95km / h между Ghimbav - Codlea и Fagaras - Avrig
Сибиу - Vintu Холандия, Вит не повече от 85km / h между Сибиу - Turnisor, 80km / h между Turnisor - Saliste
Vintu Холандия - Иля, Вит не повече от 70km / h между Sibot - Иля
Иля - Curtici, Вит не повече от 100km / h между Иля - Cicir

M300
Букурещ - Плоещ, Вит не повече от 140km / h между Букурещ - Brazi
Плоещ - Брашов, Вит не повече от 120km / h Буда - Floresti Прахова
Брашов - Клуж, Вит не повече от 120 км / ч само между Брашов - Клуж Feldioara и изток - Клуж, в противен случай 100km / h Mureni - медии; Teius - Razboieni; Cojocna - Apahida
Клуж - Орадея, Вит не повече от 120 км / ч само между Крис и Alesd Vadu, 100km / h Huedin - Braisoru, а в останалите 60 - 80km / h

M400
Брашов - Siculeni, Вит не повече от 100km / h, Харман - Bodoc и Tusnad SAT - Siculeni
Siculeni - Bethlen, Вит не повече от 100km / h, Voslabeni - Ditrau, 90km / h солени - Bethlen, Stanceni - поляна Bradului 30km / h Шокиран
Bethlen - Бая Маре, Вит не повече от 100km / h, Деж - Caseiu; Ulmeni - Бая Маре
Бая Маре - Сату Маре, Вит не повече от 100km / h Сату Маре - Mediesu покритие, а в останалата част 50km / h

М500
Плоещ - Marasesti, Вит не повече от 80km / h с изключение на Плоещ - Долината Calugareasca - 120km / h
Marasesti - Аджуд Вит не повече от 100km / h
Аджуд - Suceava 120km / h, с изключение на участъци - Dolhasca - 100km / h


Edit: Bulgar text NiGhtPiSH

Потребителски аватар
COSTACHE MIHAIL
Мнения: 43
Регистриран: 25 фев 2010 08:03
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

08 мар 2010 00:06

Ето и максимални скорости на движение на други магистрали в Румъния, 600, 700, 800 900.



M600
Faurei - Tecuci, Вит не повече от 70km / h
Tecuci - Bârlad, Вит не повече от 120km / h
Bârlad - Munteni Вит не повече от 70km / h
Mountaineers - Яш Вит не повече от 100km / h, между Muntenia - обори и Ciurea - Николина

M700
Букурещ - Mogosoaia 80km / h
Mogosoaia - Urziceni 100km / h
Urziceni - Faurei 70km / h
Faurei - Браила 120km / h
Браила - мъже 100km / h
Мъже - Галати 80km / h

M800
Букурещ - Pantelimon 120km / h
Пантелеймон "- Fundulea 140km / h
Fundulea - Овидиу 120km / h
Овидиу - Палас 140km / h
Палас - Констанца - 60km / h
Констанца - Мангалия 80km / h

M900
Букурещ - Крайова 100km / h, не Видео - Галатяни 120km / h
Крайова - Prunisor 120km / h
Prunisor - Balota 80km / h
Balota - д-р Турну Северин МФ. 50km / h
Д-р Тр Северин МФ. - Млъкни долина 100km / h
Gura долина - Mehadia 70km / h
Mehadia - Слатина Timis 65km / h
Слатина Timis - Caransebes 100km / h
Caransebes - Remetea Велики 120km / h
Remetea море - Източна ТМ 120km / h
ТМ Изток - Тимишоара Норд 85km / h

Северна Тимишоара - Арад 100km / h

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

08 мар 2010 10:15

Mulţumesc domnule! :)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Потребителски аватар
COSTACHE MIHAIL
Мнения: 43
Регистриран: 25 фев 2010 08:03
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

08 мар 2010 21:21

Румънските железници карта номера всяка избирателна


Изображение

Върни се в “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта