plto4ka
Мнения: 21
Регистриран: 06 сеп 2008 14:23
Местоположение: гр.Нови Искър; Свищов

28 юни 2010 16:24

Браво! Страхотни снимки. Не съм предполагал , че има такъв музей. А, дали правят атракционни пътувания и в Румъния?! Понеже съм от Свищов , винаги съм бил любопитен към техните железници. Още 86- та и 88- ма, минавайки транзит на път за Полша , се удивих от техните локомотиви и двуетажни състави. Някой знае ли къде мога да намеря разписанието на румънските железници...?

Saruman
Потребител
Мнения: 1902
Регистриран: 14 авг 2009 12:29
Местоположение: Габрово
Контакти: Сайт Yahoo Messenger

28 юни 2010 16:40

Ето ЛИНК

Потребителски аватар
Petko Ivanov
Потребител
Мнения: 172
Регистриран: 21 апр 2010 20:15
Местоположение: Пирдоп,София

29 юни 2010 09:46

Знае ли някой къде може да се намери информация за пътувания с парни локомотиви в Румъния?

Потребителски аватар
Petko Ivanov
Потребител
Мнения: 172
Регистриран: 21 апр 2010 20:15
Местоположение: Пирдоп,София

29 юни 2010 22:32

Снимки от пътуването ни из област Караш Северин - Румъния 25-27.06

Гара Резита Юг
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=298409&size=big

Локомотив серия 43 (произведен в Кончар),начело на влак Карансебес-Резита. В двата края на влака имаше по един локомотив от тази серия и в крайните гари не се прави маневра
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_09886.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_09895.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_09905.jpg

Фабричната табела на локомотива след модернизацията
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_09916.jpg

Директен вагон Букурещ-Резита
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_09947.jpg

Маневрен дизелов локомотив серия 81
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_10094.jpg

Действащ предупредителен семафор
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_10645.jpg

Влак с двуетажни пътнически вагони Карансебес-Арад
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_110410.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_110610.jpg

Пътнически влак Карансебес-Оршова
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11159.jpg

Локомотив серия 91
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11076.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11096.jpg

Поглед от моста над линиите на гара Карансебес
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11218.jpg

Локомотивно депо Карансебес
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11227.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11236.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11247.jpg

Много красивата гара Баия Херкулане. За съжаление един двуетажен влак замина точно под носа ни........
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11276.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11286.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11297.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11328.jpg

Локомотив серия 40 на гара Оршова
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_113911.jpg

Пътнически влак Оршова - Крайова
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11409.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11435.jpg

Локомотив серия 41 начело на влака
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11469.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_114710.jpg
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11488.jpg

Спомен от ерата на парната тяга
http://www.foto.bg/data/7388/medium/IMG_11416.jpg
Последна промяна от Petko Ivanov на 30 юни 2010 07:27, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
choveka_vlak
Потребител
Мнения: 729
Регистриран: 15 юли 2006 16:49
Местоположение: Пловдив

Чуждите железници

30 юни 2010 05:40

Поздравления!, винаги е интересно да погледнеш през "очите" на другия... :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

30 юни 2010 07:07

Браво Петко!

Чудесен репортаж. Искам само да внеса корекция в описанието ти за лок серия 43. Той не е модернизиран в "Кончар", а е произведен там. Тези локомотиви са произвеждани изключително и само в "Кончар" и са доставени в Румъния на разменни начала - шестосни за четириосни локомотиви.

Потребителски аватар
Petko Ivanov
Потребител
Мнения: 172
Регистриран: 21 апр 2010 20:15
Местоположение: Пирдоп,София

30 юни 2010 07:25

lok45111 написа:Браво Петко!

Чудесен репортаж. Искам само да внеса корекция в описанието ти за лок серия 43. Той не е модернизиран в "Кончар", а е произведен там. Тези локомотиви са произвеждани изключително и само в "Кончар" и са доставени в Румъния на разменни начала - шестосни за четириосни локомотиви.
Благодаря ви за оценките!Много се радвам,че снимките са ви харесали.
Аз също мислех, че локомотивите CFR43 са произведени, а не модернизирани в "Кончар". Заблуди ме коментара на някои от снимките в този линк:
http://www.railfaneurope.net/pix/ro/ele ... /red-white

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

30 юни 2010 07:29

Както и при нас, не всеки фотограф е запознат с историята на дадена серия подвижен състав и греши. За серия 43/44 питай мен, доста време и нерви съм отделил за тази конструкция локомотиви, дори има описание на български :wink:

Потребителски аватар
COSTACHE MIHAIL
Мнения: 43
Регистриран: 25 фев 2010 08:03
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

30 юни 2010 10:10

Petko Ivanov написа:Знае ли някой къде може да се намери информация за пътувания с парни локомотиви в Румъния?


Поради трудните времена, през които румънските железници в следващия период ще бъдат не организирани екскурзии с пара.



Малко видео



http://www.tv-net.ro/Video-Locomotiva-cu-abur-78618+684



И няколко снимки с парни локомотиви от Румъния




http://www.forumtrenuri.com/locomotive- ... r-t209.htm

Потребителски аватар
COSTACHE MIHAIL
Мнения: 43
Регистриран: 25 фев 2010 08:03
Местоположение: BUCURESTI-ROMANIA Букурещ Румъния

30 юни 2010 10:22

Някаква информация за електрически и дизелови локомотиви от Румъния




Производство на локомотиви на модерната епоха започва с CFR 1960 г., когато, както всички ние знаем, че schizitionat производствен лиценз от швейцарския Sulzer-Sweizerishe загриженост Локомотив UND Boveri.Contractul Maschinenfrabrik и Браун първоначално предвидени за доставка на шест дизел-електрически локомотиви пълен и ключови компоненти за други 10 линии, които ще бъдат монтирани и построен частично в Румъния. Също така в този договор се посочва лицензирано производство на още 40 локомотива. 060-ДА локомотиви с между 001 и 050 серии са влезли в експлоатация в депо Брашов следващата депо за прием на такива локомотиви се Craiova.Intre 1960 г. и 1984 г. в страната ни са били построени за железопътни локомотиви 1401 (с изключение на първите шест парчета, които разчитат 1407). От тези локомотиви, докато през миналата година са били около 650 парчета, за да работят. Останалите, около 600 са били нарязани през 2002 г., други са започнали нова кариера в частни оператори. Копия от Швейцария, има само 001 днес.

През 1964 г. е подписала едно от най-важните договори в историята на жп със загриженост шведски ASEA, които предвиждат захранване 1006 ос локомотиви, доста сходен с моделите Rb-рано построена през 1962 година. Доставка на локомотиви на железопътни е направено, както следва: 1965: 060-AE-001 (унищожени през 1990 г. събитие в Ormenis), 1966: 060-EA-002 ... 009 и 060 локомотиви ще бъдат доставени през 1967 г.-ЕВ- 001, конфигурирани по различен начин за първите девет парчета (може да се лекува в друга тема и този въпрос). Първите шест оси електрически локомотив построен в Румъния е 060-AE-010 (присъства в работата на UNIFERTRANS). Първите 63 локомотиви, че Излезе от входа на фабриката влезе в работа в склад Брашов, след което някои от тях са преразпределени към депа Ciceu Caransebes Крайова. Второто депо получаване и експлоатират 060 локомотиви, тя е в Румъния Букурещ Triaj.Constructia тези локомотиви се състоя между 1967 и 1991 г., в това число 923 броя (с изключение на първите 9 от поредицата, ние не обсъждаме всеки сайт, който е ИБ отделни редове). Сред тях бяха бракувани около 200-220 парчета и около 100 други частни оператори са взети на пътя през последните години. Като например железопътни работи там сега във всички около 600 локомотиви от тази серия.

Топлофикация локомотиви влезе в производство, тъй като сега 23-ти август, 1965 година в Букурещ, един локомотив да бъдат асимилирани от известния швейцарски модел индикативен показател № 4 / 4. Техните конструктивен CFR доколкото знам е продължило до 1991 г. (следва да бъде коригирана при неправилно моля) и се състои от 633 екземпляра. От тях да работят по-дълго в CFR 250-300 bucati.In около 200 са били нарязани, десетки са поддържани в добро съхранение.


И накрая, локомотиви, доставени 040-ЕО от Раде Кончар Загреб между 1969 и 1981 г., включени 130 копия, от които са били бракувани около 30, а сега работи в bucati.Restul CFR. Няколко други локомотиви са били внесени от GFR железници в Хърватия след 2006 година.

Предпочитам да не редица други, че аз пиша за много exacte.Legat списъка, мога да кажа, че до 2005 г. може да има убедителни списък до известна степен. В момента не много, след като е напуснал непрекъснато локомотиви парк жп. По отношение на модернизацията, най-малко на CFR Пътниците са планирани да бъдат модернизирани всички през планирани ремонти, които трябва да изпълняват. Така че това е променлива и оборот.
Последна промяна от COSTACHE MIHAIL на 01 юли 2010 12:38, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Petko Ivanov
Потребител
Мнения: 172
Регистриран: 21 апр 2010 20:15
Местоположение: Пирдоп,София

30 юни 2010 21:29

lok45111 написа:Както и при нас, не всеки фотограф е запознат с историята на дадена серия подвижен състав и греши. За серия 43/44 питай мен, доста време и нерви съм отделил за тази конструкция локомотиви, дори има описание на български :wink:
Благодаря ти, знам че си специалист по Кончарските локомотиви. Коригирах текста с описанието на тези машини

Потребителски аватар
elektrovoz46
Потребител
Мнения: 303
Регистриран: 06 яну 2010 18:42
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

01 юли 2010 09:04

Петко нещщо не ми отваря твоите снимки..?Само аз ли съм с такъв проблем? :(
skype:jokera_152

plto4ka
Мнения: 21
Регистриран: 06 сеп 2008 14:23
Местоположение: гр.Нови Искър; Свищов

02 юли 2010 09:01

И аз не мога за съжаление, но ще пробвам и от дома.

Потребителски аватар
Petko Ivanov
Потребител
Мнения: 172
Регистриран: 21 апр 2010 20:15
Местоположение: Пирдоп,София

02 юли 2010 18:17

plto4ka написа:И аз не мога за съжаление, но ще пробвам и от дома.
При мен всичко е наред, може да е имало някакъв технически проблем.........

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

10 юли 2010 22:36

ExDB с автоматични врати. В румънски вариант. :lol:

Върни се в “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост