Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

19 ное 2009 17:43

До момента са сертифицирани 5 локомотива на RCA - клон България. Единият от тях е преминалия през страната 1116-023-1. Машинистите, които ще се облажат също са ясни. Да им е честито и на тях!

Както вървят нещата, очертава се в скоро време, редовно да гледаме ES64U2 по нашите земи и този тип машини да "изпадне" от категорията "Интересни локомотиви по нашите железници".
64.19

DarkLok
Мнения: 61
Регистриран: 04 фев 2009 18:25
Местоположение: Sofia

19 ное 2009 17:56

колеги да ви запитам дали знаете ЕвроРънера има ли сертификат да се движи из нашата татковина

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

19 ное 2009 18:17

DarkLok написа:колеги да ви запитам дали знаете ЕвроРънера има ли сертификат да се движи из нашата татковина
За момента още не, но със сигурност ще получи! Все пак, блок - влаковете ще се возят и от дизел!
64.19

Потребителски аватар
Ghost
Потребител
Мнения: 235
Регистриран: 15 май 2009 11:18
Местоположение: България
Контакти: Сайт

20 ное 2009 17:44

Не знам какви са тези "RCA - клон България", но за проба са добре дошли. Предполагам локомотивите им са с окачване специално пригодено за нашите жп пътища. Вероятно не се забравили и да се подсигурят срещу доста вариращото напрежение в КМ. 8)

Потребителски аватар
42 072.9
Потребител
Мнения: 1807
Регистриран: 18 фев 2006 11:52

20 ное 2009 17:46

Съществува ли окачване, което да издържи на нашия железен път :)

Потребителски аватар
Ghost
Потребител
Мнения: 235
Регистриран: 15 май 2009 11:18
Местоположение: България
Контакти: Сайт

20 ное 2009 18:00

Лесно се карат влакове. Трудно се подържат локомотиви. Без изградена ремонтна база и обучен персонал не става. "Булмаркет" го осъзнаха вече. Perpetuum mobile не съществува. 8)

Потребителски аватар
42 072.9
Потребител
Мнения: 1807
Регистриран: 18 фев 2006 11:52

20 ное 2009 18:08

Липсва желание за подготовка на кадрите, липса на желание от железницата да привлече такива, системата е занемарена...нищо ново.

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

20 ное 2009 19:37

Ghost написа:Лесно се карат влакове. Трудно се подържат локомотиви. Без изградена ремонтна база и обучен персонал не става. "Булмаркет" го осъзнаха вече. Perpetuum mobile не съществува. 8)
База за тези локомотиви няма и за сега RCA си разчитат на собствената база в Австрия - Линц. Локомотивите им ще возят транзитни влакове без смяна на тягата, нещо, което пролетта се направи демонстрационно.
64.19

Потребителски аватар
vesko7
Потребител
Мнения: 294
Регистриран: 19 мар 2008 14:23
Местоположение: Brno Vinohrady; Варна
Контакти: ICQ

28 ное 2009 20:56

lok45111 написа:До момента са сертифицирани 5 локомотива на RCA - клон България. Единият от тях е преминалия през страната 1116-023-1. Машинистите, които ще се облажат също са ясни. Да им е честито и на тях!

Както вървят нещата, очертава се в скоро време, редовно да гледаме ES64U2 по нашите земи и този тип машини да "изпадне" от категорията "Интересни локомотиви по нашите железници".
Марио кажи го направо. Не са тайна номерата им - ÖВВ от 1116-021 до 1116-025 влючително. А машините по скоро "Яка им душа" отколкото облажване :D
Powered by Mac OS X 10.11.3 /El Capitan/ & Safari 9.0.3

Изображение

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

29 ное 2009 10:44

Не са тайна, просто не съм задълбавал. Иначе, товарните превози ще тръгнат от Нова година. Да видим какво ще излезе.
64.19

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

29 ное 2009 10:59

Добре , а няма ли още Тауруси да идват у нас за проби? Мисля , че с този беше само началото. :?

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

29 ное 2009 11:10

VESO написа:Добре , а няма ли още Тауруси да идват у нас за проби? Мисля , че с този беше само началото. :?
Този не дойде на проби, а извърши демонстрационно пътуване с първите двама БГ машинисти на частния оператор. Освен това бяха заснети специфични участъци от ЖП мрежата ни, във връзка с по - добро опознаване на профила, който не е никак лесен. Следващото идване на такъв локомотив у нас ще е вече на чело на блок - влак и ще има смяна на бригади на Драгоман.
64.19

gtabakov
Мнения: 4
Регистриран: 20 яну 2010 19:22
Местоположение: Stara Zagora

20 яну 2010 23:07

до каде стигнаха..... ще карат ли влакове вече?

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

20 яну 2010 23:15

gtabakov написа:до каде стигнаха..... ще карат ли влакове вече?
Май за сега още се оформят документално нещата. Влакове ще се возят, но трябва да се изпипа всичко.

DarkLok
Мнения: 61
Регистриран: 04 фев 2009 18:25
Местоположение: Sofia

25 яну 2010 05:56

Колеги

Случайно да знаете повече подробности за така наречените говорещи Турита аз знам за едно говорещо което вместо хорна казва нещо от рода на "Бите шау их бин аин Таурус" и след това изпълнява част от произведението на Бетховен - На Елиза в полифоничен вариант (това го "казва" ЕS64U2-022) много забавно изглежда представям си как
каката дето ти говори в кабината ( при самолетите я наричат Наташа ) на тауруса с гласа на Мара отварачката :lol: имало някаква функция в софтуера да се добавят такива неща примерно в 1116 911-7 като потегля и в кабината се чува как Бегача от шантавите рисунки казва "Пи-Бип" а в някой от тези които се движат в Италия при потегляне казват "Хайде да си поиграем" :lol:
Powred by NOKIA N900 Connecting Freedom aka Linux inside MacOS outside
Изображение

Върни се в “Trainspotters forum”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта