Потребителски аватар
KRAKOMOBILA
Потребител
Мнения: 637
Регистриран: 30 сеп 2011 19:33
Местоположение: Sofia

04 ное 2012 15:03

Доколкото разбирам не са за БЖК, а са под наем за Булмаркет от EuroPhoenix.
Номерата са -
87 009
87 017
87 023
87 025
86 233

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

04 ное 2012 16:53

KRAKOMOBILA написа:Еми попринцип ги водят 2 водещи и един бутащ по наредба. А за частните превозвачи... всичко може.
Егати и малоумната наредба. И на какво основание :?: :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

44.123
Потребител
Мнения: 811
Регистриран: 29 фев 2008 18:35
Местоположение: РУСЕ

04 ное 2012 19:07

KRAKOMOBILA написа:Доколкото разбирам не са за БЖК, а са под наем за Булмаркет от EuroPhoenix.
Номерата са -
87 009
87 017
87 023
87 025
86 233
Локомотивите 87 серия не са под наем а са купени от БУЛМАРКЕТ за 86-цата нямам информация.

Потребителски аватар
KRAKOMOBILA
Потребител
Мнения: 637
Регистриран: 30 сеп 2011 19:33
Местоположение: Sofia

04 ное 2012 19:37

Според сайта на EuroPhoenix са под наем - като там не е упоменато за кого са.

Потребителски аватар
bdzman654
Потребител
Мнения: 218
Регистриран: 26 апр 2011 13:55
Местоположение: София
Контакти: ICQ Yahoo Messenger AOL

04 ное 2012 21:12

86-тата ще е за части. Вероятно с нейните части 86 002 ще я оправят.
43500/44000/45000/46000

44.123
Потребител
Мнения: 811
Регистриран: 29 фев 2008 18:35
Местоположение: РУСЕ

04 ное 2012 21:24

Тази 86-та серия е вероятно Английска серия 86. А отностно 86.002 няма да се възстановява.

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

04 ное 2012 21:34

Чакайте сега да уточним нещо.Вие да не помислихте , че серия 86 са този тип?
Става въпрос за серия 86 , експлоатирана в Обединеното кралство , коятo външно има сходства с 87.В частност 233 е този локомотив , носещ гръмкото име "Lawrence Oliver". :D
Взехме обаче да се отклоняваме от темата.

Потребителски аватар
KRAKOMOBILA
Потребител
Мнения: 637
Регистриран: 30 сеп 2011 19:33
Местоположение: Sofia

04 ное 2012 22:05

Да - двете серии 86 нямат общо.

А на 86 002 - някой има ли снимки ?

LALich
Мнения: 87
Регистриран: 27 сеп 2007 12:03
Местоположение: Kazanlak

05 ное 2012 13:45

[quote="KRAKOMOBILA"]Трите седмака са били начело защото по наредба няма как да се бута на вагони със автосцепки. ......



Защо?Не е ли само ако има "Двузвенка"?

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

05 ное 2012 13:46

Само с двузвенка не може да се бута.

Потребителски аватар
KRAKOMOBILA
Потребител
Мнения: 637
Регистриран: 30 сеп 2011 19:33
Местоположение: Sofia

05 ное 2012 13:50

Ами аз доколкото знам е ако има автосцепки. Влаковете с газ по 1-ва вървят с 2х46 начело - за да не се дава бутаща. Миналата година висях цял ден в Елин Пелин - щото никой не искаше да разпореди да бутаме на хопери с автосцепки и т.н.т.

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

05 ное 2012 14:01

В правилника пише двузвенка.
А водачите за руски вагони често имат по две автосцепки и пак се налага двузвенка. Почти винаги двузвенките са заради водача.

То и за бутащ локомотив на пътнически влак казват, че не можело, ама няма такова правило...

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

05 ное 2012 14:14

Добре , а какво ще стане , ако в двата края на композицията с руски цистерни се прикачат вагони - водачи , които имат сцепка откъм цистерните и спряг откъм локомотивите? Тогава на теория излиза , че може две машини да теглят и една да бута.

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

05 ное 2012 14:18

Не е забранено. Но трябва всички да са на това мнение, един да се запъне, че не може и няма да стане.

Потребителски аватар
KRAKOMOBILA
Потребител
Мнения: 637
Регистриран: 30 сеп 2011 19:33
Местоположение: Sofia

05 ное 2012 14:31

Както при нас на Елин Пелин. Влака беше за 3 машини за Вакарел - дадоха ни с 43 551 на опашката. Обаче решиха, че не може да се бута - цял ден влака с 3-те машини вися в Еп - накрая нас и едната челна ни махнаха и дадоха 46-та начело.

Върни се в “Trainspotters forum”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта