Потребителски аватар
WOLFMX
Потребител
Мнения: 271
Регистриран: 20 апр 2010 11:21
Местоположение: София

28 сеп 2013 14:39

БВ 2615 със състав от 4 вагона - 1А и 3Б замина от Централна гара с локомотив 44.191.5 точно в 14:45 часа. Впечатление ми направи, че на три от вагоните и машината надписа "ПП" липсва. Да не са направили ново сливане на подразделенията? Какви са впечатленията ви от 191? Благодаря ви.

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

28 сеп 2013 14:47

Надписа ПП не липсва, а просто не е поставен все още.

Потребителски аватар
WOLFMX
Потребител
Мнения: 271
Регистриран: 20 апр 2010 11:21
Местоположение: София

28 сеп 2013 19:36

Интересно, като огледах другите състави не видях да пише нито "ТП", нито "ПП" освен един единствен вагон от състава на влак за Русе. Не знам.

plam71en
Мнения: 25
Регистриран: 09 окт 2011 11:37
Местоположение: varna

28 сеп 2013 20:32

WOLFMX написа:БВ 2615 със състав от 4 вагона - 1А и 3Б замина от Централна гара с локомотив 44.191.5 точно в 14:45 часа. Впечатление ми направи, че на три от вагоните и машината надписа "ПП" липсва. Да не са направили ново сливане на подразделенията? Какви са впечатленията ви от 191? Благодаря ви.
Както всички ГОремонти,боята се вижда а вътре малко хора го виждат.Пожарогасителната и исталация би "издишала" при недай си боже нужда от задействане.

plam71en
Мнения: 25
Регистриран: 09 окт 2011 11:37
Местоположение: varna

28 сеп 2013 20:32

WOLFMX написа:БВ 2615 със състав от 4 вагона - 1А и 3Б замина от Централна гара с локомотив 44.191.5 точно в 14:45 часа. Впечатление ми направи, че на три от вагоните и машината надписа "ПП" липсва. Да не са направили ново сливане на подразделенията? Какви са впечатленията ви от 191? Благодаря ви.
Както всички ГОремонти,боята се вижда а вътре малко хора го виждат.Пожарогасителната и исталация би "издишала" при недай си боже нужда от задействане.

Потребителски аватар
WOLFMX
Потребител
Мнения: 271
Регистриран: 20 апр 2010 11:21
Местоположение: София

28 сеп 2013 21:16

plam71en написа:
WOLFMX написа:БВ 2615 със състав от 4 вагона - 1А и 3Б замина от Централна гара с локомотив 44.191.5 точно в 14:45 часа. Впечатление ми направи, че на три от вагоните и машината надписа "ПП" липсва. Да не са направили ново сливане на подразделенията? Какви са впечатленията ви от 191? Благодаря ви.
Както всички ГОремонти,боята се вижда а вътре малко хора го виждат.Пожарогасителната и исталация би "издишала" при недай си боже нужда от задействане.
Това не добре.. Технически как е? Видях я доста добре външо.

Потребителски аватар
disell
Потребител
Мнения: 1278
Регистриран: 14 фев 2006 00:31
Местоположение: Варна , България

29 сеп 2013 08:52

Все още няма нито един локомотив на ПП на който да е сложен този надпис за разлика от пътническите и товарни вагони и както и локомотивите на ТП на които в по-голямата си част са добавени тези техн. надписи.

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

23 апр 2014 19:14

Днес сутринта получих информация , че МДТВ 46870 вози 3 турски електровоза и веднага отидох на гарата.Пристигайки там , засякох 1621 , теглен от 44130-3 и след като му направих снимка , зачаках.Колкото до приемното здание , по него се работеше ударно , ето моментното му състояние.
10111 влезе в гарата , начело с 44094-1 , но за лош късмет , от другата страна се зададе товарния влак , който мина транзит през гарата.Успях да му направя само 3 фотографии:
http://media.snimka.bg/s1/3400/033043592-big.jpg
http://media.snimka.bg/s1/3400/033043597-big.jpg
http://media.snimka.bg/s1/3400/033043600-big.jpg
Рък. движение изчисли , че влакът е ок. 600 тона и ме посъветва да отида до Септември , където според неговите думи трябва да се чака помощна машина.Хванах веднага 10112 , но когато слязох в Сп , товарачката я нямаше.Дежурният ръководител там ми каза , че влакът не се е нуждаел от помощна машина и е минал транзит , също като през Пазарджик.Нямаше какво да правя , хванах идващия в това време 10235 и се прибрах обратно.

Потребителски аватар
42 072.9
Потребител
Мнения: 1807
Регистриран: 18 фев 2006 11:52

25 апр 2014 09:50

Дежурният много добре знае колко е брутото, тъй като по между си дежурните си предават дължина,бруто,оси и брой и серия на локомотивите в работно състояние.

chavdar68
Мнения: 19
Регистриран: 14 мар 2013 17:15
Местоположение: В.Търново

......

25 апр 2014 11:34

Извинявам се че не е по темата но на турските локомотиви май мястото на пулта на машиниста е вляво по посоката на движение спрямо нашите 46-ци, съдя по разположението на страничния прозорец от нея страна и вратите за достъп до вътрешността и кабините, така ли е ?

Изображение

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

25 апр 2014 12:52

Да, отляво е. Локомотивите са бивши Хърватски, а там левият пулт е стандарт.

chavdar68
Мнения: 19
Регистриран: 14 мар 2013 17:15
Местоположение: В.Търново

....

25 апр 2014 14:00

Благодаря!

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

29 апр 2014 18:11

Днес , 29-ти април получих информация за преминаващ през Пазарджик влак с номер 10391 , който вози в състава си атракционни вагони и два парни локомотива.Отидох на гарата , по времето когато влакът трябваше да дойде.Първо пристигна 8610 , теглен от 45155-9 и минути след установяването му , в гарата влезе въпросният влак , начело с 46235-8.Първоначално си помислих , че ще мине транзит , но след спирането му , направих няколо снимки:
- пристигането в гара Пазарджик;
- 01.23;
- 01.23;
- цистерна;
- първият пътнически вагон беше с номер 51 52 98 10 055 - 0;
- вторият имаше номер 51 52 98 10 052 - 7;
- третият - 51 52 98 10 050 - 1;
- четвъртият - 51 52 98 10 051 - 9;
- 05.01;
- 05.01;
- краят на композицията;
- суетня на гарата преди потегляне;
- парна V.S. електрическа тяга;
- влакът е готов да заминава.

След снимките , забързах към паркинга зад гарата , понеже закъснявах за работа.

Потребителски аватар
plastikat
Потребител
Мнения: 789
Регистриран: 17 ное 2009 15:51
Местоположение: Бургас

01 май 2014 08:40

Защо първият вагон е до 140 ,а другите са с променен шаблон до 100 км/ч ?
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

02 май 2014 03:04

Отличен въпрос! И аз искам да разбера защо е така... :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Върни се в “Trainspotters forum”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта