Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

05 мар 2014 11:09

Излиза, че 017 е отвън.

Потребителски аватар
bdz_trainspotters
Мнения: 81
Регистриран: 13 яну 2012 15:50
Местоположение: София
Контакти: Сайт

05 мар 2014 22:29

Лок. 46 030 на скоростно спирачни проби след няколко години извън движение.

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

06 мар 2014 01:02

Последно съм засичал локомотива на 2-ри септември 2009 г. в Пловдив с тов.влак.От кога не се е движел?

Потребителски аватар
bdz_trainspotters
Мнения: 81
Регистриран: 13 яну 2012 15:50
Местоположение: София
Контакти: Сайт

06 мар 2014 09:31

Ми според мен не се движи точно от този период - края на 2009, началото на 2010. Не съм абсолютно сигурен обаче, ако някой има по-точна информация, може да я сподели.

mdk
Мнения: 11
Регистриран: 08 юни 2010 14:52
Местоположение: София

19 мар 2014 12:15

Малко актуални снимки на кошовете в Подуяне:
http://media.snimka.bg/s1/3288/032820374-big.jpg
http://media.snimka.bg/s1/3288/032820375-big.jpg
http://media.snimka.bg/s1/3288/032820373-big.jpg
http://media.snimka.bg/s1/3288/032820378-big.jpg
Съжалявам за качеството, но имах само телефон под ръка.

dido73
Потребител
Мнения: 1225
Регистриран: 03 фев 2006 20:08
Местоположение: София
Контакти: ICQ Сайт

23 мар 2015 00:01

46-200 и 44-001/2 вече ще се ремонтират в Русе. Само не се знае още, как ще се плащат невъобразими инфраструктурни такси за транспорт на локомотиви за всеки РН и планов ремонт до Русе. Депо на домуване и обслужвани влакове на 46-200 е София, а ремонта в Русе. Ще са големи совалки на локомотиви 46-200 до Русе и обратно. Да им е честито, и дано не стане като старата поговорка, че по-евтиното излиза винаги по-скъпо.
Не всяка по-евтина оферта, е по-качествена. Нашите главанаци от БДЖ ПП ще плащат луди пари за ежедневни совалки на синята тяга до Русе, за да угодят на масрафа на новоизлюпените строители на локомотиви. Жална му майка на това ПП.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

23 мар 2015 06:26

Чудесен повод цялата серия да се изсели в Го.

driver
Потребител
Мнения: 176
Регистриран: 08 яну 2008 20:49

24 мар 2015 19:20

е като се изсели ще я обикаляте като голям камак

Потребителски аватар
EuroSprinter
Потребител
Мнения: 105
Регистриран: 04 юни 2010 19:44
Местоположение: България

24 мар 2015 23:28

Със сигурност ще излиза по-евтино от ходенето на 10 серия до Ва.

Потребителски аватар
plastikat
Потребител
Мнения: 789
Регистриран: 17 ное 2009 15:51
Местоположение: Бургас

25 мар 2015 07:22

А ако случайно пък вземе ,че се окаже,че в Русе ги ремонтират по-качествено ? Ако случайно пък излезе на яве колко пари са потънали в Кончар за фиктивни ремонти ? Разбираемо е защо има противници ......
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)

dido73
Потребител
Мнения: 1225
Регистриран: 03 фев 2006 20:08
Местоположение: София
Контакти: ICQ Сайт

28 мар 2015 15:40

Какви фиктивни ремонти, нали виждам как работят колегите в кончар. Те и на шенкерите и на БЖК им било скъпо в кончар, но като омажат работата сервизаджиите , накрая пак в кончар докарват машините. Не се поддавайте на такива елементарни манипулации. Това е война на сервизаджиите срещу кончар за пазарен дял. Такива са прийомите на войната - лъжи, клевети, манипулации. Всеки ден влизат локомотиви на БЖК и шенкерите в кончар и борбата за тях е безмилостно жестока. Така е и с ремонта на 46-200. Наистина в кончар е по-скъпо от евтините оферти на сервизаджиите. Това е така и БЖК и шенкерите име е скъпо, но продължават да ги карат. Защо ли? Да не би да са мазохисти нещо?
А това дали ще се окаже или не качествен ремонта, ще стане след проба-грешка. Ами ако се окаже, че не е по-качествен от кончар? Какво правиме?
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

didoman
Мнения: 51
Регистриран: 15 мар 2012 17:21
Местоположение: Пловдив

10 апр 2015 21:02

А има ли раздвижване с модернизацията и ремонта на 46 ххх и 46 2хх, че последните мнения и информацията са отпреди година?

BbB
Мнения: 26
Регистриран: 29 авг 2014 15:52
Местоположение: Bobov dol

17 юни 2015 23:35

Прекъсна се модернизацията на 46-ците с това ПП-ТП :D

Ето от мен една немодернизирана 46-004
Изображение

dido73
Потребител
Мнения: 1225
Регистриран: 03 фев 2006 20:08
Местоположение: София
Контакти: ICQ Сайт

05 юли 2015 13:25

Поддръжката в Кончар се прекъсна също. Сега в Пд се ремонтира само механиката и нещо по контакторите ако има. Електрониката уж в депо Сф я диагностицират, но с какво не зная.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Върни се в “Електрически локомотиви серия 46 | Electric locomotives series 46”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта