Потребителски аватар
shotik
Потребител
Мнения: 265
Регистриран: 22 мар 2007 22:47
Местоположение: София
Контакти: ICQ

21 яну 2011 16:42

disell написа:От подвижния състав на БДЖ доколкото съм запознат само серии 10 , 18 , 30 , 31 , 32 , 42, 43, 44 , 45 , 46.2хх , 07 , 04 и 51 са могли да се управляват по система много единици , като 10, 18 , 30 ,31 ,32 и 51 са до три броя от един пулт за управление.
И серия 06

Потребителски аватар
vesko7
Потребител
Мнения: 294
Регистриран: 19 мар 2008 14:23
Местоположение: Brno Vinohrady; Варна
Контакти: ICQ

22 яну 2011 01:42

Както и 33 000 , 41-00 / но несъвместима с 42-00, 43-00 и 43р-00/ при частниците още и 86 000 , 87 000 , Taurus. Тошко някъде беше изложил подробно проблемите при синхронизирането на АТП при 42-00 , 43-00 и 43р-00, както и имаше описание на веригите при работа по СМЕ на предходните в списание ЖП Транспорт от преди 25 години от бай Петко Ценов ...
Powered by Mac OS X 10.11.3 /El Capitan/ & Safari 9.0.3

Изображение

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

22 яну 2011 02:03

Всъщност по-късно открих синхронизацията на двете АТП. Доста сложно направена, но я има и по-бързото АТП ще спира на всяка позиция да изчаква по-бавното.

Всъщност май най-големият проблем на тази система е, че никой не я е ползвал, съответно никой не я и поддържа.
В редките случаи, когато се случат две машини начело, на бригадите не им се е занимавало да слагат кабели, а и резултатът е съмнителен.

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

22 яну 2011 09:02

shotik написа:
disell написа:От подвижния състав на БДЖ доколкото съм запознат само серии 10 , 18 , 30 , 31 , 32 , 42, 43, 44 , 45 , 46.2хх , 07 , 04 и 51 са могли да се управляват по система много единици , като 10, 18 , 30 ,31 ,32 и 51 са до три броя от един пулт за управление.
И серия 06
На 06-00 освен електрически, системата "Много единици" се прехвърля и пневматически. За целта има допълнителни черва за командния въздух. Крановете им са били боядисани в синьо ако не се лъжа.

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

22 яну 2011 14:06

bdz46 написа:Всъщност по-късно открих синхронизацията на двете АТП. Доста сложно направена, но я има и по-бързото АТП ще спира на всяка позиция да изчаква по-бавното.

Всъщност май най-големият проблем на тази система е, че никой не я е ползвал, съответно никой не я и поддържа.
В редките случаи, когато се случат две машини начело, на бригадите не им се е занимавало да слагат кабели, а и резултатът е съмнителен.
Доколкото ми е известно, предназначението на СМЕ е да се свързват помежду си 2 локомотива, когато във задния няма бригада, а не когато има да се използва и само да лежат. :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

22 яну 2011 14:26

Една бригада за два локомотива е съвсем невероятно да се случи.

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

22 яну 2011 17:46

С тези постоянни съкращения и напускания, скоро ще стане много вероятно доста често да се случва. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

22 яну 2011 18:16

За съжаление СМЕ вече е неизползваема на повечето локомотиви.
Иначе с 32 ми се е случвало два ЕМВ, една бригада на 20223/224.
Е, командата за сваляне на понтаграфа не действаше през СМЕ, ама паяците на севера са здрави 8)

А веднъж успях да пробвам и 3 Х 32 с кабели.

Потребителски аватар
07
Потребител
Мнения: 1323
Регистриран: 13 фев 2006 11:05
Местоположение: Бургас

23 яну 2011 00:20

bdz46 написа:За съжаление СМЕ вече е неизползваема на повечето локомотиви.
Иначе с 32 ми се е случвало два ЕМВ, една бригада на 20223/224.
Е, командата за сваляне на понтаграфа не действаше през СМЕ, ама паяците на севера са здрави 8)

А веднъж успях да пробвам и 3 Х 32 с кабели.
Да не си крала войници от Плевен? Когато пращаха новобранците от уч. център към поделенията пускаха влак в състав 3хЕМВ 32 до София?

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

23 яну 2011 00:22

Не.
Влак 10115 вървеше с 3 Х 32 по график.
Третата остава на Вакарел, втората на Септември, първата продължава до По.

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

23 яну 2011 00:25

Намерих тази снимка в Интернет , от която се вижда как изглеждат кабелите за системата "много единици" при 32-00-ките.

Потребителски аватар
disell
Потребител
Мнения: 1278
Регистриран: 14 фев 2006 00:31
Местоположение: Варна , България

23 яну 2011 06:28

Май само във Варна единствено остана редовното прикачване на 2 х 32 серия по СМЕ при обслужване на влакoве 30158 / 30151.

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

23 яну 2011 08:56

VESO написа:Намерих тази снимка в Интернет , от която се вижда как изглеждат кабелите за системата "много единици" при 32-00-ките.
Поразрови се още малко из галерията и ще откриеш и снимка на куплирани 3 32-ки. :wink:

Чавдаре, наистина май само във Ва остана прикачването на 32-ки по СМЕ, аз съм го виждал много пъти последните 2 години, когато съм засичал 30158.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

23 яну 2011 09:45

Миналия месец като имаше двойна ЕМВ до Копривщица, също ги връзвахме по СМЕ.

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

23 яну 2011 12:02

Nikss , на мен ми трябват снимки на куплирани мотриси.Исках единствено да намеря фотография на кабелите , за да се видят как изгеждат.
А тези кабели къде се намират , когато мотрисата е сама? В някой шкаф ли?

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост