Здравейте! Някой може ли да каже колко развиват "Шкодите" при всяка една вдигната позиция и толкова ли бавно набират,че да е необходимо да се ръчкат толкова? Благодаря ви!
Въпроса е силно относителен - има зависимости като маса на влак, влажност на железен път и др. Не набират бавно, просто за всеки един случай се подхожда различно - на тежките влакове, тяговите двигатели се развъртат по-бавно, тока на ТД намалява по-бавно и тогава не можеш да "ръгаш" като на един лек бърз влак, където ТД се развъртат бързо и тока пада по-бързо.
Аз малко се отклонявам от темата, за което се извинявам, но искам да попитам горе долу за какво време локомотива набира всичките 32 позиций (на автомат)?
И времето за качване до 32 и съответно разтоварването на локомоива до 0- ва позиция еднакво ли е?
Благодаря?
Не само.
Зависи много и колко леко се движат всички части. При студено и гъсто масло в картера на двигателя, започва да влачи.
При студено масло в казана още повече, но почти винаги казана на АТП е топъл заради трафа в съседство.
На тази снимка http://dox.bg/files/dw?a=38b362e881 може да се види на коя "позиция" (над червената линия) локомотив 43Р с Vmax=130[km/h] каква теглителна сила и съответно скорост може да реализира.