Потребителски аватар
WOLFMX
Потребител
Мнения: 271
Регистриран: 20 апр 2010 11:21
Местоположение: София

Скорост на Шкодите при различните позиции

28 фев 2011 17:15

Здравейте! Някой може ли да каже колко развиват "Шкодите" при всяка една вдигната позиция и толкова ли бавно набират,че да е необходимо да се ръчкат толкова? Благодаря ви! :)

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

28 фев 2011 17:23

Въпроса е силно относителен - има зависимости като маса на влак, влажност на железен път и др. Не набират бавно, просто за всеки един случай се подхожда различно - на тежките влакове, тяговите двигатели се развъртат по-бавно, тока на ТД намалява по-бавно и тогава не можеш да "ръгаш" като на един лек бърз влак, където ТД се развъртат бързо и тока пада по-бързо.

Потребителски аватар
WOLFMX
Потребител
Мнения: 271
Регистриран: 20 апр 2010 11:21
Местоположение: София

01 мар 2011 21:26

Благодаря за инфото Марио! :)

Georgi Dimitrov
Потребител
Мнения: 134
Регистриран: 05 сеп 2010 23:20
Местоположение: slivnica

02 мар 2011 13:23

Аз малко се отклонявам от темата, за което се извинявам, но искам да попитам горе долу за какво време локомотива набира всичките 32 позиций (на автомат)?
И времето за качване до 32 и съответно разтоварването на локомоива до 0- ва позиция еднакво ли е?
Благодаря? :)

Tramway
Потребител
Мнения: 793
Регистриран: 04 фев 2006 13:31
Местоположение: Сф-Пл-ГО

02 мар 2011 13:38

Горе-долу по 3 позиции в секунда.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Потребителски аватар
Тената
Потребител
Мнения: 646
Регистриран: 16 юли 2010 10:45
Местоположение: ПЛОВДИВ

02 мар 2011 13:46

Времето за набиране на всички 32 позиции е 17 секунди ( + - 2 секунди най много ) , саответо и свалянето им...

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

02 мар 2011 20:39

Не забравяйте, че всичко зависи от настройката на редуцир-вентила. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

02 мар 2011 20:43

Не само.
Зависи много и колко леко се движат всички части. При студено и гъсто масло в картера на двигателя, започва да влачи.
При студено масло в казана още повече, но почти винаги казана на АТП е топъл заради трафа в съседство.

Потребителски аватар
42 072.9
Потребител
Мнения: 1807
Регистриран: 18 фев 2006 11:52

02 мар 2011 23:43

На тази снимка http://dox.bg/files/dw?a=38b362e881 може да се види на коя "позиция" (над червената линия) локомотив 43Р с Vmax=130[km/h] каква теглителна сила и съответно скорост може да реализира.

Върни се в “ТЕХНИЧЕСКА КОНСУЛТАЦИЯ | Technical Consultation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост