semafor4o
Потребител
Мнения: 327
Регистриран: 15 авг 2010 22:25
Местоположение: Vratza

04 сеп 2012 17:56

След малко ровене в нета намерих цитати в които наистина се казва,че в московското метро няма тоалетни :shock: OMG бих казал! В Рим също няма тоалетни с изключение на 2 от станциите.Понеже аз осветих и двете при визитата ми там през пролетта бях останал с впечатление,че има на всяка станция,но явно съм улучил точно тези две на които е имало :lol: А за тоалетните по техните гари просто няма смисъл да говоря...С изключение на тези на Roma - Termini и на още една от по-големите гари другите са по-зле от кенеф на селска спирка в България.Успях да попътувам тогава и с тяхните крайградски влакове и просто имам усещането,че ако изключим експресите им и високоскоростните влакове то в известна част техните крайградски влакове са пълен ужас и не се различават много от нашите Чамуги :lol: Направи ми впечатление,че край Рим се движи по-стар ТПС по КПВ-тата отколкото край Болоня например което за мен е адски нелогично.Край Болоня се движеха такива композиции сглобени от един електровоз,няколко двуетажни вагони и команден вагон в другия край
http://www.railfaneurope.net/pix/it/ele ... thi-01.jpg

Край Рим се возих в подобен таралясняк дето беше под всякаква критика...
http://www.railfaneurope.net/pix/it/ele ... 6-0012.jpg

Изводите - има светлина в тунела за нашите железници 8)

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

04 сеп 2012 20:34

Преди малко по БТВ новините съобщиха за някои уж "незначителни" гафове в метрото.Като например указателните табели , които не били съвсем разбираеми , липсата на схеми със станциите , каквито има във влакове и голямото недоразумение на "Обеля" (*). Уточниха обаче , че тоалетни има само на 3 метростанции , една от които е "Централна гара".Следващият път ще проверя къде се намира.

(*) едно абсурдно положение , което още не е отстранено съществува на метростанция "Обеля" и дори в новините наблегнаха на него.Именно тук се сменя посоката с влакове и пътниците , идващи от "Сердика I" пристигат на този перон.Да обаче за да се предвижат до "Надежда" , "Хан Кубрат" или "Лъвов мост" (новия лъч) трябва да преминат на съседния перон (откъдето снимам). Преминаването става през едно съоръжение , идентично на пасарелка - качваш се по едни стълби , след което слизаш през други.Но точно по средата има отново турникети и трябва да си закупиш билет , за да преминеш.И какво излиза , че трябва да си вадя нов билет.Ето това е недомисленото - какво им пречеше след като влезеш в сградата на станцията да преминеш първо през касата и чак тогава да се качваш по стълбите.Освен това при турникета има само машина за билети , работеща с монети.Ами ако имам само книжни пари какво да правя? И за какво трябва да караш хората да плащат втори път за едно и също нещо?

Потребителски аватар
rexkos
Потребител
Мнения: 3648
Регистриран: 15 фев 2006 22:28
Местоположение: West Yellowstone, MT, USA

04 сеп 2012 20:58

Весо, ти направи тази снимка един час преди да пуснат втория лъч, тогава всички пристигащи и заминаващи влакове се установяваха на този перон.
След пускането на втория метродиаметър "Обеля" само условно се явява разделящ двата лъча. Влакчетата вече пристигат от Сливница на отсрещния перон, където досега нищо не пристигаше, и веднага заминават към Ломско шосе.

Потребителски аватар
zifata
Мнения: 30
Регистриран: 22 май 2009 22:10
Местоположение: София

04 сеп 2012 21:44

В Харков също няма тоалетни в станциите на метрото,
знам го понеже работих там половин година.

Потребителски аватар
WOLFMX
Потребител
Мнения: 271
Регистриран: 20 апр 2010 11:21
Местоположение: София

09 апр 2013 18:30

Здравейте, днес при заминаване на мотриса за депо в 6:52 часа видях три жени в един от последните вагони. Проверка за останали хора във влака не беше извършена. Бихте ли ми казали дали това е нормално? Стори ми се много странно, защото друг път не съм го виждал. Освен това машиниста не намали осветлението както обикновено. Опитах се да говоря с касиерка на станция "Обеля", но тя счете че няма проблем.

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

09 апр 2013 18:53

Може да са работещи в депото. Това им е най-удобният начин да стигнат до там.

Потребителски аватар
zifata
Мнения: 30
Регистриран: 22 май 2009 22:10
Местоположение: София

09 апр 2013 22:56

WOLFMX написа:Здравейте, днес при заминаване на мотриса за депо в 6:52 часа видях три жени в един от последните вагони. Проверка за останали хора във влака не беше извършена. Бихте ли ми казали дали това е нормално? Стори ми се много странно, защото друг път не съм го виждал. Освен това машиниста не намали осветлението както обикновено. Опитах се да говоря с касиерка на станция "Обеля", но тя счете че няма проблем.
По това време не се прибира мотриса в депо.Нещо си объркал часа.

Потребителски аватар
WOLFMX
Потребител
Мнения: 271
Регистриран: 20 апр 2010 11:21
Местоположение: София

10 апр 2013 10:36

zifata написа:
WOLFMX написа:Здравейте, днес при заминаване на мотриса за депо в 6:52 часа видях три жени в един от последните вагони. Проверка за останали хора във влака не беше извършена. Бихте ли ми казали дали това е нормално? Стори ми се много странно, защото друг път не съм го виждал. Освен това машиниста не намали осветлението както обикновено. Опитах се да говоря с касиерка на станция "Обеля", но тя счете че няма проблем.
По това време не се прибира мотриса в депо.Нещо си объркал часа.

Възможно е. Не запомних добре колко часа беше. Но мотрисата беше до "Сливница". Това е което видях. И тези трите жени на края на влака.
bdz46 написа: Може да са работещи в депото. Това им е най-удобният начин да стигнат до там.

Благодаря за инфото.

kikiface
Мнения: 67
Регистриран: 19 юли 2010 10:59
Местоположение: София
Контакти: ICQ Facebook Skype Twitter

10 апр 2013 12:09

Това често срещан начин работници да се прибират в депото. Знам за влака в 8ч сутринта че е за депо. А причината да са в последния вагон е когато влака пристигне в депо точно на този вагон е стълбичката за качване, баща ми няколко пъти беше ме разхождал и знам.

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

10 апр 2013 13:04

WOLFMX написа:Но мотрисата беше до "Сливница".
Половината влакове в натоварените часове са до Сливница. Правят маневра в коловозите към депото и се връщат обратно без да достигат до него.

Потребителски аватар
zifata
Мнения: 30
Регистриран: 22 май 2009 22:10
Местоположение: София

10 апр 2013 15:32

Но мотрисата беше до "Сливница". Това е което видях. И тези трите жени на края на влака.

Не за времето объркал си посоката на мотрисата не е била за депо,
а от депо,колкото до жените били са чистачките от нощната смяна.

Потребителски аватар
WOLFMX
Потребител
Мнения: 271
Регистриран: 20 апр 2010 11:21
Местоположение: София

10 апр 2013 21:40

Благодаря ви. Мислех си, че точно преди станция "Сливница", където се пресичат пътищата за "Цариградско шосе" и "Джеймс Баучер" могат да извършват такива маневри или няма как? Явно релсите са построени по този начин само за спешни случаи.

Потребителски аватар
zifata
Мнения: 30
Регистриран: 22 май 2009 22:10
Местоположение: София

10 апр 2013 22:21

От станция Сливница става влизането и излизането от тунела на всички
влакове обслужващи двете линии на метрото.

Потребителски аватар
WOLFMX
Потребител
Мнения: 271
Регистриран: 20 апр 2010 11:21
Местоположение: София

11 апр 2013 14:30

Благодаря много за информацията на всички. :)

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта