46 242
Потребител
Мнения: 1487
Регистриран: 03 фев 2006 23:23

27 авг 2012 10:45

Ghost написа:<<< Таман бяхме свикнали с Недев. Не беше лош човека, макар, че смяташе всички работещи в БДЖ за некомпетентни и стоящи там защото другаде няма да ги вземат на работа. Доста нагъл понякога, но в никакъв случай глупав. Доста беше поотслабнал напоследък. 8)
Да, битката с Глъма е тежка и безнадеждна. А за тези от сорта "другаде няма да ги вземат" какво да мислим ? Недев прав ли е бил ? Какъв е според теб техния реален процент ? 10,20,30,40,.....80% ?

Потребителски аватар
Ghost
Потребител
Мнения: 235
Регистриран: 15 май 2009 11:18
Местоположение: България
Контакти: Сайт

27 авг 2012 18:34

46 242 написа:А за тези от сорта "другаде няма да ги вземат" какво да мислим ? Недев прав ли е бил ? Какъв е според теб техния реален процент ? 10,20,30,40,.....80% ?
Предвид спецификата и естеството на работа, нивото на безработицата и т.н - 80% е оптимистична прогноза. Ако говорим какъв процент от ръководния и експертния персонал е некадърен и попаднал на тези длъжности не въз основа на качества - определено над 40%. Лично мнение разбира се.

"БДЖ не може да остане в държавни ръце, защото те постоянно се сменят, сменят се интересите, сменят се и управляващите го. Час по-скоро дружеството трябва да бъде приватизирано. Моето лично мнение, въпреки че нямам никаква облага от това нещо, е, че дори може наистина да се подари на някого. Абсурдно е това, което се случва в момента там". Това заяви подалият оставка от поста изпълнителен директор на БДЖ Йордан Недев в предаването "Неделя 150" на БНР.
:arrow: Абсурдите се увеличават от хора, които бълват заповеди а си нямат понятие от естеството на работа. С особен интерес следя докъде ще стигне "епичната" борба с опазването на дизеловото гориво.

46 242
Потребител
Мнения: 1487
Регистриран: 03 фев 2006 23:23

27 авг 2012 18:49

Ръководните нива ли издадоха заповед да не се затегнат гайките на кутията на редуктура на 46 205? Ръководните ли нива ли издадоха заповед да не застопорява ръчно авариралата преди Мездра електричка, която после изтърча половината път до Червен бряг? Ръководните нива ли накараха онези хубавци да бухнат маневрата на Искър така силно, че изпратиха товарни вагони до Подуене....Все ръководните нива виновни за малоумията на малоумниците от неръководните нива.. :lol:

Потребителски аватар
veselintodorov
Потребител
Мнения: 172
Регистриран: 12 сеп 2009 13:54
Местоположение: София

30 апр 2013 19:55

Във вихара на проблемите относно политическия театър със безброй обещания за оправяне на положението ни едва ли остава на някой време да помисли за БДЖ. Сега нещата се управляват малко по енерция или на автопилот. Всички държавни отрасли са фалирали и извадени от строя по инициатива на дадени интереси от европейски характер целящи стъпкването на всякаква конкуренция заплашваща търговски монопол на някои страни. Строят магистрали като обезомяли със европейски средства
а за развитие на жп пътища какво се прави нищо всичко е във застой а се насърчават транспортните фирми които доставят нищожно ниските консумирани провизии и продукти на обезлюдените региони по България и така неостава нищо за превоз на товарните превози.

Потребителски аватар
plastikat
Потребител
Мнения: 789
Регистриран: 17 ное 2009 15:51
Местоположение: Бургас

01 май 2013 00:23

Защо говорите глупости ??? В железницата малко ли се строи ? Кога в последните 24 години ,са ремонтирани повече километри железен път ???
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

01 май 2013 16:19

З - Сж - Цо, Вк - Всо, Мит - Рм - Ку, Яс - Плз - Пл, Бу - Пк - Лч - Рс, Мк - Дкм - Бун, Мир - Челопеч, За - Пи, Гав - Чин - Слв - Жв - З сигурно никога не са ремонтирани.
Ако ги съберем сигурно ще излезе повече от последните напъни по 8-ма и 1-ва. Горе-долу както и с магистралите.
А освен тях и Пд - Ик п2, ЕП - Пбк п1, Пбк - Вк, Звч - Пзк п1, естакадите на Аспарухово и това без да броя калпавите участъци, като Ан - Ко, Кв - Бтв и Чп - Са - Мх.


Животът на земята не се е зародил преди 4 г.

Потребителски аватар
plastikat
Потребител
Мнения: 789
Регистриран: 17 ное 2009 15:51
Местоположение: Бургас

01 май 2013 17:35

Дай ги в километрово изражение и видовете извършени ремонти . Траверси се сменят и по линията за мина Черно море :lol:
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

01 май 2013 18:19

170 км по 1, 2, 3, 8 линии изцяло ново строителство върху изринато земно платно и по двата пътя, където е двупътно или около 400 км текущ път. От тях 2/3 са само между 2001 и 2005 г.
Още толкова са участъците с изцяло нов път на стара само пресята призма, като тези по 5-та, Пбк - Вк, Стк - Мк, Бтв - Свж, дефилето, Гав - Слв и т. н.

Потребителски аватар
veselintodorov
Потребител
Мнения: 172
Регистриран: 12 сеп 2009 13:54
Местоположение: София

03 май 2013 00:39

ЖП Линията преминаваща през Искарското дефиле изцяло ли е преправена за преминаване на транзитни влакове или има места на някои по голями гари, например Своге със повече коловози за престой и разминаване. Повечето спирки и по малки гари във началото на дефилето изобщо не функционират.

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

03 май 2013 11:36

За съжаление това, от което се опасявах, се е случило - кабинките на Вл.Тричков и Томпсън, предназначени за продажба на билети, са с изпочупени стъкла от "добросъвестни граждани, които редовно си купуват билети"... :? и пак пари на вятъра... :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

03 май 2013 16:16

veselintodorov написа:ЖП Линията преминаваща през Искарското дефиле изцяло ли е преправена за преминаване на транзитни влакове или има места на някои по голями гари, например Своге със повече коловози за престой и разминаване.
Курило, Реброво, Своге, Бов, Лакатник, Елисейна, Зверино, Мездра-юг.

Потребителски аватар
veselintodorov
Потребител
Мнения: 172
Регистриран: 12 сеп 2009 13:54
Местоположение: София

04 май 2013 13:21

Nikss написа:За съжаление това, от което се опасявах, се е случило - кабинките на Вл.Тричков и Томпсън, предназначени за продажба на билети, са с изпочупени стъкла от "добросъвестни граждани, които редовно си купуват билети"... :? и пак пари на вятъра... :evil:
Миналата година често слизах на Владо Тричков и там
нещата са доста зле като цяло със подръжкота на раина
около гарата, която е затворена, всичко е обрасло и
изпочупено до неузнаваемост. Докато преди петнадесеттина
години беше много оживено и като цяло доста подържан
раиона около гарата имаше и местно производство във
селото веднага след първия тунел имаше нещо като рудник
за добив на инертни материали мозаика, филц, сгория, в
началото веднага след моста на един глух коловоз, които
го извадиха стоеше често един товарен вагон пълен със
инертни материали незнам каде го караха със тези
материали. А вече нищо нее останало като някакъв добив в
раиона само пущинаци разграбени една позната картина.

Потребителски аватар
TranceRail
Мнения: 12
Регистриран: 07 окт 2013 19:17
Местоположение: Varna

10 окт 2013 10:04

1. Железниците във всяка държава са стратегическо съоражение точно както енергопреносната мрежа поради факта че изграждането им струва много пари и нито една частна фирма не може да си го позволи. По този начин се създава естествен монопол. Като такъв той никога не може фалира! А този който го притежава може да прави МНООГО ПАРИ , затова не се дава в частни ръце , колкото и да им се иска на някои субекти :)

2. Зад световната банка, европейският съюз и международният валутен фонд седят частни интереси!
Ако искаш да си роб за цял живот вземи заем от банка :D

3. Железниците са транспорта на бъдещето защото са на ток, който се добива вече от независими източници на енергия ! Ако всички се возят на влак никой няма да купува нефта на руснаците и арабите !

4. От точки 1,2 и 3 следва че управлението ще прави всичко възможно да не развива този отрасъл. Така е във всички държави (в прехваленият запад - нарочно се държат високи цени на билетите за да могат хората да се качват на самолет )

5. От точка 4. следва че само служителите могат да се грижат и управляват БДЖ . Само те знаят къде колко и какво трябва да се направи за да тръгнат нещата!

Затова предлагам да си направите съюз с добра координация за да следите всички действия на ръководството и навреме да се съпротивлявате на ограбването, а не само когато останете
без заплати ! Бъдете учтиви и възпитани с пътниците - те ви хранят ! Рекламирайте услугите на БДЖ по интернет и други медии защото управлението не го прави ( виште само колко е смешна официалната страницата ) ! Контролирайте пътниците и Поддържайте влаковете ЧИСТИ !
:) [/b]

Потребителски аватар
plastikat
Потребител
Мнения: 789
Регистриран: 17 ное 2009 15:51
Местоположение: Бургас

10 окт 2013 21:13

Много ,ама много си прав !!! =D>
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)

Върни се в “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта