joroka
Мнения: 2
Регистриран: 31 окт 2012 12:49
Местоположение: Sofia

Търся брой 5 на локомотивите по света

31 окт 2012 13:04

От къде мога да си купя пети брой от поредицата ,,Локомотивите по света,,.Ще съм признателен ако някой ми каже :),благодаря предварително.

didoman
Мнения: 51
Регистриран: 15 мар 2012 17:21
Местоположение: Пловдив

31 окт 2012 14:48

Предполагам, че от официалния дистрибутор - Bulgarpress.

http://lokomotiwiteposweta.com/

Тук ги има контактите им :)

joroka
Мнения: 2
Регистриран: 31 окт 2012 12:49
Местоположение: Sofia

31 окт 2012 16:25

Благодаря много!!! Чудесен съвет ми даде!!! Бъди жив и здрав!

rumensoft
Мнения: 32
Регистриран: 28 яну 2007 04:14
Контакти: ICQ Сайт

31 окт 2012 22:40

Да допълня инфото на VESO:
Ето от броя:

П.С. снимките са правени вечер, затова са "леко" некачествени ;)

Корица:
Изображение

Макет:
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
plastikat
Потребител
Мнения: 789
Регистриран: 17 ное 2009 15:51
Местоположение: Бургас

31 окт 2012 23:39

Жълтото е боядисвано ,нощно време ,с баданарка ,на загасена лампа :lol: Първите 8 броя си ги купих всичките ,ама от там нататък качеството стана ужасно и вече първо разглеждам модела и тогава преценявам дали да си го купя.Вярно че са евтини ,ама повечето пъти качеството им е под всякаква критика :evil:
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

01 ное 2012 02:14

Между другото , този модел като че ли е по - голям от останалите.Тези , които ги имат всички , нека да сравнят F40PH (Amtrak-а) с него и да видят.

lokomotiv28.48
Мнения: 14
Регистриран: 08 юни 2012 14:52
Местоположение: Stara zagora

04 ное 2012 07:17

VESO написа:Между другото , този модел като че ли е по - голям от останалите.Тези , които ги имат всички , нека да сравнят F40PH (Amtrak-а) с него и да видят.
Ами сигурно реалния локомотив е по-голям от останалите, и това съотношение се запазва и при модела.....Все пак всички модели от поредицата са в N мащаб.Но на мен ми се падна и много крив модел в сравнение с останалите......Хем го оглеждах хубаво прeди да го купя :(

semafor4o
Потребител
Мнения: 327
Регистриран: 15 авг 2010 22:25
Местоположение: Vratza

04 ное 2012 11:39

Явно просто отделни модели са супер зле откъм изработка.Например за момента имам само 3 модела от серията (понеже само те са представлявали интерес) и мога да кажа,че определено нивото на качеството на изработката варира - Ту5 е добре,NS 1700 е мега зле и е на нивото на SD-то,а на другия полюс е OBB 1020 - уникално добре изработен дотолкова,че да не повярва даже човек,че за 10 лв. може да се сдобие с такова хубаво моделче.Изводът е да свикваме с това,че качеството варива и толкоз.Надявам се другите модели,които предвиждам да си взема да са поне на нивото Ту5-цата,но имайки предвид,че следващият модел дето смятам да си взема е SNCF BB22000,а той е идентичен с NS 1700 се моля качеството да не е същото като при "холандеца" :?

lokomotiv28.48
Мнения: 14
Регистриран: 08 юни 2012 14:52
Местоположение: Stara zagora

04 ное 2012 19:07

Аз ги имам всичките моделчета досега.До 6-ти брой са горе долу добре, но от там нататък качеството прогресивно спада...... :? Ама както се казва-за тези пари-толкоз.... :lol:

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

05 ное 2012 17:45

14-ката е много добра изработка, но 1020 на ÖBB попадам все на ужасни бройки... Не съм видял дали има 1044, че това като цяло са ми любимите електровози. :)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

semafor4o
Потребител
Мнения: 327
Регистриран: 15 авг 2010 22:25
Местоположение: Vratza

05 ное 2012 18:32

Еми колега такъв ти бил късмета за OBB 1020 - жалко,защото е много добър.Иначе за 1044 май го няма,но не съм 100 % сигурен,трябва да видя на полския сайт.

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

14 ное 2012 12:27

Днес излезе новият 14-ти брой на списание "Локомотивите по света".Темите в него:
"Парни локомотиви клас Т18" , конструирани през 1912 г.
"Известни виадукти" - описание на няколко от величествените виадукти в света.
"Sunset Limited" - разказ за прочут влак в САЩ.
"Устройство на парен локомотив" - в този брой е описана спирачната система.

Моделчето е италианската дизелова мотриса ALN 556.

В следващия брой като модел е предвиден италиански парен локомотив GR. 691 , произведен през 1928 г.

lokomotiv28.48
Мнения: 14
Регистриран: 08 юни 2012 14:52
Местоположение: Stara zagora

14 ное 2012 16:08

Току що си го купих.... :) между другото това е един от малкото модели на които не ми се налага да дооправям нещо....Всичко си му е наред :lol:
Последна промяна от lokomotiv28.48 на 14 ное 2012 23:04, променено общо 1 път.

semafor4o
Потребител
Мнения: 327
Регистриран: 15 авг 2010 22:25
Местоположение: Vratza

14 ное 2012 20:20

Благодаря колеги,че продължавате да споделяте информацията.Трябва да хвана един календар и да си наслагам датите кога излиза списанието,че да не изпусна моделите,които чакам. 8)

lokomotiv28.48
Мнения: 14
Регистриран: 08 юни 2012 14:52
Местоположение: Stara zagora

14 ное 2012 23:07

semafor4o написа:Благодаря колеги,че продължавате да споделяте информацията.Трябва да хвана един календар и да си наслагам датите кога излиза списанието,че да не изпусна моделите,които чакам. 8)
Е, няма как да го изтървеш.След като излезе броя имаш две седмици да си го купиш.Ако се огледаш по реповете все някъде ще го забележиш...Освен това в по-големите книжарници (Хеликон) за известно време стоят и по-старите броеве....

Върни се в “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта