Потребителски аватар
assen5
Потребител
Мнения: 175
Регистриран: 04 юни 2008 16:21
Местоположение: София, България

08 мар 2011 18:22

lok45111 написа:Този теснопътен вагон, Асене е за 600 мм, ясно е от къде е останал, но не мисля, че става за нещо. Предполага се, че талигите му отдавна ги няма и се ползва коша като стопанска постройка.
E и? Колко такива вагона има?
Не съм съгласен, че за нищо не става, но каквото и да ми е мнението ще си остане глас в пустиня щом няма интерес от управата. :wink:

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

08 мар 2011 20:41

Щом така мислиш, ходи в комплексарския "форум". Тук мнението е взето предвид и ще се разгледа, но такива вагони все пак се намират тук-там.

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

08 мар 2011 21:45

Хора , спокойно.Какво според вас трябва да се направи? На мен не ми е много ясно.Да , аз бях там , когато assen5 направи снимката от крайградския влак за Ген. Тодоров , видях фотографираното вагонче в двора на къщата.Но това е частна собственост. Знаем ли ние по какъв начин собствениците го имат? От къде го имат? Какво можем да направим - да иницираме среща с тях (знаем местоположението на къщата , за да им отидем на гости), да им предложим да го купим? Въпросът е какво форума / сдружението може да направи за това веществено доказателство от някогашната теснолинейка , на което даже лично много се изненадах , че е оцеляло.Точно това се чудя.А , че вагончето има стойност , да така е , само по себе си е уникално.

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

09 мар 2011 07:46

Вагона е частна собственост и вероятно отдавна вътрешното оборудване е изтърбушено и е пригоден за някаква стопанска постройка. Ако има талиги има смисъл да се мисли нещо и да се преговаря със собственика да го продаде или дари, но ако няма никакво друго оборудване и е само коша, мисля, че не си струва въобще да се правят каквито и да било постъпки, тъй като сам по себе си, кошът не ни върши ама никаква работа.

ivaldo
Мнения: 1
Регистриран: 20 апр 2011 00:09
Местоположение: Bulgaria

здравейте

20 апр 2011 00:15

здравейте момчета не сам от системата на бдж но ме боли че компанията и най вече вагоните който са оникални са на произвола на садбата ако има нещо и аз ще помагам имайте ме напредвит

Потребителски аватар
stankos
Потребител
Мнения: 762
Регистриран: 27 ное 2006 15:34
Местоположение: София

20 апр 2011 08:03

Похвално е желанието ти , но ако ще помагаш така както пишеш , не благодаря .
Работата изисква спазването на определени правила и процедури и щом едно изречение не можеш написа правилно , какво остава за качественото извършване на същата !
:?
Нищо лично . :wink:

efo
Мнения: 21
Регистриран: 10 май 2010 00:01
Местоположение: España

29 май 2011 00:04

Nе знам защо намирате кусур на човека за правописа.Не всички сме литературни корифеи.Важното е че има желание да помогне.Аз искам да попитам някои виждал ли е в гара Дупница между коливозите едно вагонче за 600 мм междурелсие?Също такова имаше преди 31 години на прелеза на Гълъбник.Не ми се вярва да имат талиги.Желязото все пак беше с добра цена за циганите.

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

29 май 2011 22:05

Намира се кусур за правописа, защото ако не си грамотен (допускане на елементарни грешки) ще те смачкат... :wink:
не е нужно да си корифей, то си е за теб дали ще пишеш правилно или не :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Потребителски аватар
stankos
Потребител
Мнения: 762
Регистриран: 27 ное 2006 15:34
Местоположение: София

30 май 2011 08:20

Глупости !
Никой,никого няма да мачка !
Просто във форума това е първото впечатление за даден човек и , ако в правописа си е мърльо то и в останалата работа си е такъв !
Правописа показва старание и уважение към останалите пишещи , нормално е всеки може да сгреши , но нормалните хора се поправят щом им се направи забележка !
Пример:
1. Сваляне на старата боя.
2. Изчистване на корозията.
3. Нанасяне на антикорозионно покрития .
4. Нанасяне на нова боя .

Докато "Мърльото " ще сложи новата боя върху старата и ще каже : " Готово ".

Сега бях ли достатъчно ясен ! :wink:

Потребителски аватар
Petko Ivanov
Потребител
Мнения: 172
Регистриран: 21 апр 2010 20:15
Местоположение: Пирдоп,София

30 май 2011 13:14

efo написа:Аз искам да попитам някои виждал ли е в гара Дупница между коливозите едно вагонче за 600 мм междурелсие?
Това вагонче не е ли реставрираното във фоайето на Централна гара София?

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

03 яну 2012 20:45

Днес бях на свиждане на "айлцугваген"-ите във ВРУ Г. Оряховица... Ръждата, безхаберието и разрухата си казват думата все повече и скоро от тези хубави вагончета няма да остане и помен.

От 2009 г. имаме доклади по въпроса, но БДЖ не си мръдна пръста по въпроса...
64.19

Потребителски аватар
sando
Мнения: 24
Регистриран: 27 ное 2011 19:37
Местоположение: vidin

17 яну 2012 19:54

http://www.facebook.com/#!/photo.php?fb ... =1&theater стар вагон на гара Видин
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fb ... =1&theater и още един но без талиги :)

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

17 яну 2012 20:18

Дааа, чудни, но забатачени вагони. Да живят нескопосаността и малоумщината в БДЖ.
64.19

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “ПРОЕКТИ | Forum projects”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта