mitak07020
Мнения: 84
Регистриран: 18 окт 2010 07:45
Местоположение: първомай

Гара Димитровград

10 яну 2013 20:59

Отварям тази тема защото ме интересува положението на гара Димитровград.Какво се ремонтира,работи ли МРЦ и какво е движението на влаковете.Ще ви бъда благодарен ако ми дадете някаква информация.

MTOP
Мнения: 4
Регистриран: 16 май 2011 22:25
Местоположение: ПЛОВДИВ

11 яну 2013 00:01

Ремонтът и реконструкцията на гара Димитровград е следващ етап от проекта за " Реконструкция и електрификация на жп линията Пловдив-Свиленград". Извършва се от фирмата"Терна" и включва : подмяна на контактната мрежа,коловозното развитие и нова гарова централизация.
В момента в Гара Димитровград,работят само 5 и 6 коловози за пътническо движение и 21 и 22/цитирам ги по памет/ товарно движение. МРЦ не работи. Гарата може да се премине само с дизелова тракция. Ремонтът на второ четене трябва да продължи до средата на март,но вероятно и този срок няма да бъде спазен.

mitak07020
Мнения: 84
Регистриран: 18 окт 2010 07:45
Местоположение: първомай

11 яну 2013 14:52

Благодаря за отговора.Щом МРЦ не работи значи входните светофори трябва да се управляват от стрелочниците посредством пулт,нали?

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

23 окт 2014 22:10

Днес посетих гара Димитровград , но поради проливния дъжд , продължил почти цял ден , снимковият материал е оскъден.
Пероните са оформени , но подлезите на работят.Пътническите влакове се приемат на 3-ти коловоз в източната част на гарата , в края на перона (вижте къде стои мотрисата) , почти до сградата на полицейското управление (боядисана в синьо и бяло).Транзитните влакове (като тази товарачка) минават през 1-ви коловоз.На 2-ри днес имаше гарирана техника и успях да направя няколко снимки.
Този кран заедно с платформения вагон ми направиха особено впечатление.Огледах ги и установих , че са собственост на някаква румънска компания ISAF Colas Rail (сайтът може да видите тук ).С тази машина предполагам пък се извършва ремонт на конт. мрежа.Няколкото червени хопера от типа "Faccpps" бяха наши.
Следваше техника , собственост на гръцката фирма "Терна" , първо бяха няколко хопера като този , локомотив с номер 212 057-4 , а след това няколко Пласера:
http://media.snimka.bg/s1/4002/034249046-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4002/034249052-big.jpg?r=0
Колоната завършваше с тази машина.
Поради проливния дъжд , не можах да отида в гърловините , затова няобяд успях на направя наколко снимки.
- източната гърловина:
http://media.snimka.bg/s1/4003/034249071-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4003/034249073-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4003/034249076-big.jpg?r=0
- западната гърловина:
http://media.snimka.bg/s1/4003/034249082-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4003/034249085-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4003/034249088-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4003/034249091-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4003/034249098-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4003/034249100-big.jpg?r=0
За финал - 2 снимки на гара Димитровград откъм пероните:
http://media.snimka.bg/s1/4003/034249068-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4003/034249078-big.jpg?r=0 - това , което се изгражда вляво от 4-ти коловоз ми прилича на бъдещ перон.
Последна промяна от VESO на 14 сеп 2015 14:13, променено общо 1 път.

vkakachev
Потребител
Мнения: 317
Регистриран: 17 юли 2010 16:56
Местоположение: Велинград

30 окт 2014 13:39

А прозните пространства между призмите с какво ще се запълва и ще се запълва ли изобщо?

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

14 сеп 2015 10:58

Актуални снимки от гара Димитровград и от източната гърловина (страна Свиленград и Подкова) , направени вчера , 13-ти септември.
Така изглежда гарата от страната на пероните:
http://media.snimka.bg/s1/4889/036021400-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4888/036020023-big.jpg
Снимки от пасарелката в източната гърловина:
- към приемното здание;
- към депото.
При тръгване в посока Пва или Сви , влакът спира на някакво място , където е сградата с осигурителната инсталация.Всички влакове , без значение пътнически или товарни спират тук.
След което се продължава:
http://media.snimka.bg/s1/4888/036020092-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4888/036020091-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4888/036020090-big.jpg?r=0
Лявата линия от тази снимка отива към Свиленград (старото трасе , което минава покрай химическия завод "Неохим" , а тук виждате новото трасе за Свиленград , което свършва в този насип. По - нататък може да се види това:
http://media.snimka.bg/s1/4888/036020084-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4888/036020082-big.jpg?r=0
Линията за Подкова също по ново трасе , където има 2 намаления - 25 км/ч при излизане от гарата и 40 км/ч над моста на магистрала "Марица". Ето няколко снимки оттам:
http://media.snimka.bg/s1/4888/036020081-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4888/036020080-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/4888/036020051-big.jpg
http://media.snimka.bg/s1/4888/036020063-big.jpg
http://media.snimka.bg/s1/4888/036020064-big.jpg - мостът над магистралата.
Живи и здрави , когато пуснат новата линия от Дг в посока Сви , ще мина оттам , за да придобия впечатления.

Върни се в “Инфраструктура”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта