Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

16 дек 2007 18:26

На гара Делян е струпана пътностроителна техника (включително пътеполагащи кранове "Платов"), така че надежда за там има.

Машинист_на_сън
Потребител
Мнения: 118
Регистриран: 19 окт 2009 16:33
Местоположение: Сливен

24 ное 2009 22:38

Докъде е електрифицирана 5-та линия?

Потребителски аватар
07
Потребител
Мнения: 1323
Регистриран: 13 фев 2006 11:05
Местоположение: Бургас

24 ное 2009 22:43

Машинист_на_сън написа:Докъде е електрифицирана 5-та линия?
До 211ти километър!

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

25 ное 2009 09:44

По цялото и протежение от Захарна Фабрика до Кулата. Контактната мрежа свършва малко преди дезинфекционната рамка между Кулата и Промахон.
64.19

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

22 авг 2010 17:12

За любителите на високи скорости (доколкото може да се каже , че са такива , но все пак):

http://bgphoto.net/photos/1565/o634180962895655000.jpg
http://bgphoto.net/photos/1565/o634180962960342500.jpg

Потребителски аватар
42 072.9
Потребител
Мнения: 1807
Регистриран: 18 фев 2006 11:52

22 авг 2010 21:57

Не го жалят бананчето.........

46 242
Потребител
Мнения: 1487
Регистриран: 03 фев 2006 23:23

22 авг 2010 22:55

Ръчкайте го до смърт щото таз година ще е последната със над 100 по 5та.
:(

niksata_bdz
Мнения: 27
Регистриран: 29 авг 2010 21:35
Местоположение: София

04 сеп 2010 23:56

На 20 февруари 2010 пътувах за Кулата, останах с добри впечатления. Точно на Долни Раковец БВ 5621 трябваше да изчака БВ 5622. Еми мисля, че влакът профуча с около 100 км/ч, което значи, че критичната част вече я няма. Жалко, ако наистина ги свалят под 100 км/ч от 2011. Ако го направят този международен път, влаковете ще пътуват приблизително 4 часа от София до Кулата, а международните (в международно съобщение) ще свалят под 3 часа времетраенето, което за мен си е доста добре! Като се има на предвид, че сега най-бързият влак от Кулата до София е МБВ 362 (Солун - София), който изминава разстоянието за 3:18 минути, но за съжаление от български територии не може да се хване този влак.. :roll:

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

05 сеп 2010 01:56

Реално погледнато за 2 ч 50 мин с проектни скорости и 2-те спирания (на Сан и Бгг) може да изминава разстоянието от Сф до Клт който и да е от гръцките МБВ. Наш БВ около 3 ч 30 мин трябва да го взима (за съжаление все не ми остава време да направя проекторазписанията на БВ по 5-та, за да кажа с точност). :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

30 сеп 2010 18:36

Другия месец ще има пълно прекъсване Драгичево - Перник- разпределителна за строеж на надлеза на магистралата.

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

30 сеп 2010 21:15

bdz46 написа:Другия месец ще има пълно прекъсване Драгичево - Перник- разпределителна за строеж на надлеза на магистралата.
Аууу, лошо... да му мисли 6-та линия колко бой я чака. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Потребителски аватар
VESO
Модератор
Мнения: 9013
Регистриран: 31 яну 2006 17:49
Местоположение: Пловдив

30 сеп 2010 22:35

Пътниците ще се наслаждават на пустинен пейзаж. :D
За колко време се очаква прекъсването?

Потребителски аватар
desiro_94
Потребител
Мнения: 405
Регистриран: 08 авг 2010 01:15
Местоположение: Sofia, Bulgaria

30 сеп 2010 23:01

Сигурно пак ще бъде същата процедура. От София до Драгичево с дезиро и после с пернишкия икарус, който и за ремонт никой няма да го иска. С 1 дума от София до Перник ще си трябва минимум 01:15ч. А сега наистина колко много влакове я чака 6-та.

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

27 юни 2011 12:35

Обявен е търг за Лот 4 на АМ Струма и в процедурата е включено претрасиране на отсечката Ген. Тодоров - Марино Поле.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

semafor4o
Потребител
Мнения: 327
Регистриран: 15 авг 2010 22:25
Местоположение: Vratza

13 сеп 2011 19:42

Някой може ли да даде по-обширна информация за ремонта в участъка Делян - Дупница? Вчера пътувах оттам и на Гълъбник и Дупница имаше голям брой стари звена,които си личеше,че са прясно извадени,а на Делян имаше цяла композиция Rmmms (мисля,че такова беше означението) пълна със стари звена.Отделно на Дупница - и на гарата и на спирката, имаше строителна техника и персонал на ТСВ.На спирката имаше и бетонови елементи за водостоци,а пред тунела страна - гара Дупница имаше ремонтен влак със седмак - радост за очите,но се паднах от другата страна в автобуса и нямаше как да снимам :D Стори ми се обаче,че от другата страна на тунела страна Дупница-спирка липсваше в един участък от около 100-150 метра поне контактната мрежа и затова нека някой който има повече информация да каже дали се сменят само отделни звена или се подменя и КМ на места и дали баластрата само се пресява или се полага нова баластова призма.През прозореца на автобуса участъка от гарата до входа на тунела изглеждаше страхотно,дай Боже да се вдигнат скоростите и да се пооправи новото ГДВ,че е престъпление да се пътува почти 3 часа до Благоевград!

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Инфраструктура”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта