Labros

23 дек 2009 11:46

:lol:
Последна промяна от Labros на 17 окт 2010 23:10, променено общо 1 път.

todor plamenov
Потребител
Мнения: 326
Регистриран: 25 ное 2007 13:35
Местоположение: Shoumen

23 дек 2009 12:10

В "Дискусия относно предишните ГДВ",вчера Весо публикува разписанието на влаковете по трета линия през 1995/1996г.Там има късен пътнически влак за Златица,заминаващ в 22:00ч.В нашият вариант този влак трябва да бъде удължен до Карлово,както отбеляза Марио,за да има обвръзка с 30110. Мисля,че Rexkos може да направи едно примерно разписание.

Потребителски аватар
rexkos
Потребител
Мнения: 3648
Регистриран: 15 фев 2006 22:28
Местоположение: West Yellowstone, MT, USA

23 дек 2009 12:16

Едва ли ще бъде рентабилен такъв влак, поради късния час на пристигане в Пирдоп, за Карлово да не говорим. Като компромисен вариант може 30123 да бъде изтеглен някъде към 19.30-19.45 и да се движи до Пирдоп. До Карлово няма смисъл да ходи, тъй като след Пирдоп ще пътува само превозната бригада. 30115 e достатъчно добре нагласен като последен влак в участъка Пирдоп - Карлово. Хората, които работят до късно, спокойно могат да ползват 3637, който спира както на Златица, така и на Пирдоп.

todor plamenov
Потребител
Мнения: 326
Регистриран: 25 ное 2007 13:35
Местоположение: Shoumen

23 дек 2009 12:40

rexkos написа:Едва ли ще бъде рентабилен такъв влак, поради късния час на пристигане в Пирдоп, за Карлово да не говорим. Като компромисен вариант може 30123 да бъде изтеглен някъде към 19.30-19.45 и да се движи до Пирдоп. До Карлово няма смисъл да ходи, тъй като след Пирдоп ще пътува само превозната бригада. 30115 e достатъчно добре нагласен като последен влак в участъка Пирдоп - Карлово. Хората, които работят до късно, спокойно могат да ползват 3637, който спира както на Златица, така и на Пирдоп.
Обаче има един такъв проблем,че маршрутките за Горна Малина и Златица са почти през час,а влаковете губят много драстично надпреварата и затова е необходима реорганизация на движението в участъка София - Карлово.Или поне между София и Пирдоп е необходимои по-редовно движение,да не говорим,че през почивните дни много хора посещават Копривщица,която е популярна туристическа дестинация.

Потребителски аватар
rexkos
Потребител
Мнения: 3648
Регистриран: 15 фев 2006 22:28
Местоположение: West Yellowstone, MT, USA

23 дек 2009 13:22

lok45111 написа: 1-ва линия София – Драгоман – Димитровград ЖС
• Изготвяне на тактов график София – Драгоман – София с пътнически влакове на всеки 90 мин.
• Пътнически влакове Драгоман – Пловдив(удължаване на 1013Х)
Малко си поиграх с изготвянето на графика в участъка София - Драгоман. Като цяло се получи добре с 10 чифта влакове на ден, вместо сегашните 7. Обърнах специално внимание да разкарам голямата 6-часова дупка между 10132 и 10206, и да добавя още един чифт в пиковия часов интервал 16.30 - 19.30 h. Предоставям разписанието на влаковете в кратък и пълен вариант:

КПВ 10201 ДР_05:45 СФ_05:44 200т 76% лок43
КПВ 10202 СФ_06:15 ДР_07:13 116т 130% лок30
КПВ 10203 ДР_07:25 СФ_08:22 116т 130% лок30
ПВ 10132 СФ_07:35 ДР_08:37 232т 130% лок30
КПВ 10205 ДР_08:45 СФ_09:41 116т 130% лок30
КПВ 10204 СФ_09:15 ДР_10:10 116т 130% лок30
ПВ 10131 ДР_11:00 СФ_11:55 116т 130% лок30
КПВ 10206 СФ_11:08 ДР_12:09 116т 130% лок30
КПВ 10207 ДР_13:00 СФ_13:54 116т 130% лок30
КПВ 10208 ДР_13:00 СФ_13:54 116т 130% лок10
КПВ 10209 ДР_14:30 СФ_15:26 116т 130% лок10
КПВ 10210 СФ_15:00 ДР_15:54 116т 130% лок30
КПВ 10211 ДР_16:00 СФ_16:57 85т 120% лок30
КПВ 10212 СФ_16:30 ДР_17:25 85т 120% лок43
КПВ 10213 ДР_17:45 СФ_18:46 85т 76% лок43
КПВ 10214 СФ_18:00 ДР_18:55 116т 130% лок30
ПВ 10133 ДР_19:00 СФ_19:56 116т 130% лок30
ПВ 10134 СФ_19:30 ДР_20:26 116т 130% лок30
КПВ 10215 ДР_20:45 СФ_21:44 116т 130% лок30
МБВ 292 СФ_20:48 ДР_21:34 500/400т 115% лок43


Пълен вариант на ГДВ в участъка София - Драгоман.

За обвръзките на влаковете са необходими два ЕМВ, обвързани по следния начин:
1. 10214 / 10133 / СП / 10132 / 10205 / 10206 / 10207 / 10210 / 10211
2. 10202 / 10203 / 10204 / 10131 / 10134 / 10215

Лок. Бригади:
10214 / 10133 / СП / 10132 до СФ
10132 от СФ / 10205 / 10206 / 10207 / 10210 / 10211
10134 от СФ / 10215 / почива / 10202 / 10203 / 10204 / 10131 до СФ
10131 от СФ / 10134 до СФ


Поради невъзможността чифтовете 10208 / 10209 и 10212 / 10213 да бъдат вместени в графика, има възможност 10208 / 10209 да бъде обслужван от ДМВ 10 от вл. 6620 за вл. 6625.
10212/10213 да бъде обслужван от лок. 44/45 и вагона. За осигуряване на локомотив съществуват като варианта, като първият е да се използва машината работеща на дневна развозна СФ - ДЮЖ. При втория вариант влакът се обслужва от лок. депо Горна Оряховица, като се направят следните изменения в обвръзките на лок. и лок. бригади както следва: 2640/почива/10212/10213/382 и 4611/2641. Вагони могат да се осигурят много лесно, като се използва композицията на влак 5620 / 5625.


Във връзките с измененията, е необходимо да се направят допълнителни промени в обвръзките на ЕМВ и лок. бригади както следва:
- 13208 / 13207 / 13210 / 13209 / 13212 / 13211 / 13214 / 13213
- 50263 / 50264 / почива / 13202 / 13201 / 13206 / 13205
Последна промяна от rexkos на 23 дек 2009 22:22, променено общо 3 пъти.

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

23 дек 2009 14:26

Браво за труда на Сашо!

ГДВ е добре структуриран, сега остава да се направи подобно нещо и за останалите разисквани участъци, след което да се изготвят съответните проекти на книжки - разписания и заедно с електронен носител да ги подарим за нова година на графистите и естествено на Г-жа Райкова, която смятам, че с интерес ще разгледа и оцени хвърлените усилия. За момента, основните насоки, върху които трябва да работим за реализация са:

1. Приемане и залагане в плана за 2011 на графика София - Драгомав
2. Приемане и залагане в плана за 2011 на графика по 5-та линия
3. Проучване възможностите за включване на директен кушет вагон Видин - София(Бургас) и обратно за летния сезон
4. Възстановяване движението на чифта нощни влакове София - Видин - София и оптимизация на ГДВ по 7-ма линия
64.19

todor plamenov
Потребител
Мнения: 326
Регистриран: 25 ное 2007 13:35
Местоположение: Shoumen

23 дек 2009 22:00

Поздравления за Сашо и за работата му по повод на изработването на ГДВ-то за участъка София - Драгоман. Явно рожденния ден му е повлиял добре и се е развихрил в най-добрия смисъл на думата.По отношение на графика предложен от Марио мислех да предложа ПВ 70102 Мездра - Видин,след като се пристигне в крайдинавския град да се връща веднага в Мездра и така да се спести необходимостта от КПВ 70201,но времепътуването е доста дълго и няма да може въпросния влак да пристигне в Мездра за връзката с БВЗР 2610.

Saruman
Потребител
Мнения: 1902
Регистриран: 14 авг 2009 12:29
Местоположение: Габрово
Контакти: Сайт Yahoo Messenger

23 дек 2009 22:02

Браво Сашо, ако и оправиш линка на целия график ще е супер.

Потребителски аватар
rexkos
Потребител
Мнения: 3648
Регистриран: 15 фев 2006 22:28
Местоположение: West Yellowstone, MT, USA

23 дек 2009 22:23

Saruman написа:Браво Сашо, ако и оправиш линка на целия график ще е супер.
Благодаря, че ми каза за проблема! Сега трябва да работи вече. :wink:

Пълен вариант на ГДВ в участъка София - Драгоман.

Labros

05 яну 2010 18:14

:lol:
Последна промяна от Labros на 17 окт 2010 22:56, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

05 яну 2010 19:48

Разгледайте разписанията в някоя "бяла" държава с нормална железница...
Сбърканото на нашите разписания не е разтеглянето, а натягането.

Labros

05 яну 2010 19:51

:lol:
Последна промяна от Labros на 17 окт 2010 22:56, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
Vancho
Потребител
Мнения: 1407
Регистриран: 14 авг 2008 15:57
Местоположение: Русе/Свищов

05 яну 2010 20:56

bdz46 написа:Разгледайте разписанията в някоя "бяла" държава с нормална железница...
Сбърканото на нашите разписания не е разтеглянето, а натягането.
Добре, очевидно има и натегнати влакове... Но немалко са разтеглените... Например 9622 колкото и пъти да го засека, винаги влиза около пет минути по рано в Русе. Е, добре на това натегнато ли му се вика :roll: Друг пример е 90106 и същата ситуация... 382 и той е разтеглен. На ГО в стария ГДВ го засякох минус 6. В момента е ускорен с 10 минути, което е добре, но оттам нагоре пак има някакъв абсурден обход 2ч 6 мин, който на влакове с неговите спирания и престои за разминаване е 2 часа :o

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

05 яну 2010 21:05

Натегнати влакове няма, има машинисти, които не ги е грижа дали влакът ще се движи по разписание. Те работят само, за да могат да оцелеят в битката наречена човекшки живот. Няма мотивация, която да ги кара да си вършат работата както трябва и най-вече с любов. А като прибавим и условията на труд ясно защо все по-малко млади кадри ще постъпват на работа. :?

Потребителски аватар
Ghost
Потребител
Мнения: 235
Регистриран: 15 май 2009 11:18
Местоположение: България
Контакти: Сайт

05 яну 2010 21:21

Nikss не искам да ти пресичам ентусиазма, но очевидно не си полагал 90 часа нощен труд на месец като машинист. С тези слова си роден ръководител.
Има много натегнати разписания. Винаги съм бил против 30с престой на спирка по разписание. Това на практика е неосъществимо. 1 мин. трябва да е най-малкият времепрестой по КР.

Върни се в “График за движение на влаковете”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост