Saruman
Потребител
Мнения: 1902
Регистриран: 14 авг 2009 12:29
Местоположение: Габрово
Контакти: Сайт Yahoo Messenger

ГДВ 2012

05 юли 2011 01:15

Мина средата на годината и е време да се мисли за новият ГДВ.

Потребителски аватар
SaiLeR
Потребител
Мнения: 170
Регистриран: 29 юни 2011 17:30
Местоположение: Filibe

05 юли 2011 01:23

А това чаках.Дай да измислим, някаква идея да оправим 4640/1, че максимално много се дразня като се прибирам с него. :lol:
Според мен не трябва да спира на спирките - Змейово, Борущица, Бъзовец,Радевци, Самоводене, ГОр, Козаревец, Славяново. От тук си мисля че може да се спестят 20 минути.

Потребителски аватар
dobo
Потребител
Мнения: 239
Регистриран: 27 дек 2009 23:53
Местоположение: Varna

27 юли 2011 00:53

4640 и събрат му 4641, в случай, че искат да се назоват бърз влак трябва да се движат по мое му:
Варна-Белослав-Повеляново-Провадия-Каспичан-Шумен-Търговище-Попово-Горна Оряховица-Трявна-Дъбово-Тулово-Стара Загора-Чирпан-Пловдив и наобратно.Така хем ще стане по-бърз хем наистина ще е БВ.
Нощния за Варна 2627 за какво спира по гори и паланки ? Я от София марш директно в Мездра.Е може би да спре само на София-Север.От там насетне бегом марш към Мездра.Да отпадне и Славяново.Виж за Синдел може би има някаква логика за, която не се сещам, ама в случай, че липсва такава за какво е ? Да отпада и Синдел.Айде събрат му 2626 може и в сегашният си вид да се запази.
Въобще си мисля, че трябва БВ и RБВ да спират само на опорни и основни ЖП гари, а ПВ и КПВ да обират и докарват пътниците от другите гари до тези възлови гари, откъдето да се качат на съответния БВ или RБВ.
Не мислите ли, че така доста ще се оптимизират нещата ?
Давам един пример.Споменатия от мен 2627.Да има два ПВ - единият примерно от (1) Бов до София и втория (2) Лакатник до Мездра.(1) да идва в София да речем час по-рано така, че пътниците да имат време да си купят билета за 2627 и да се качат спокойно, (2) да пристига и той час по-рано и по същата схема.Така (1) обира какво има да обира по горите и паланките и (2) върши същата работа само, че в обратна посока.Резултат - един наистина бърз влак пристигащ във Варна по-бързо, което пък го прави по-рентабилен и конкурентен.
Последна промяна от dobo на 27 юли 2011 01:02, променено общо 1 път.

RAILWAYSTATION
Потребител
Мнения: 458
Регистриран: 21 ное 2009 00:12
Местоположение: grad shumen

27 юли 2011 02:09

4641-4640 ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да спират на Царева ливада за връзка за Габрово! Нощният 2626-2627 преди Мездра би било хубаво да спира и на Своге. Иначе добре е да има до Лакатник пътник, защото съм забелязал, че доста хора пътуват с него. По-рано имаше директен нощен от София за Русе, който в участъка София-Лакатник беше пътнически, но го спряха и затова сега 2627 спира навсякъде. Но какво пък на мен не ми пречи, дефилето е красиво. Дори би било хубаво да спира на Мездра-юг.
НЕ ХОДЕТЕ В ПОДЛЕЗА НА ЦЕНТРАЛНА ЖП-ГАРА СОФИЯ!!!!, АКО НЕ ИСКАТЕ ДА ОСТАНЕТЕ БЕЗ ПАРИ...

RAILWAYSTATION
Потребител
Мнения: 458
Регистриран: 21 ное 2009 00:12
Местоположение: grad shumen

27 юли 2011 02:11

Как от Горна направо на Трявна ти чуваш ли се Велико Търново е областен град и има много студенти в него, трябва и там да спира, както и на Царева ливада-външната гара за Габрово 4641-4640
НЕ ХОДЕТЕ В ПОДЛЕЗА НА ЦЕНТРАЛНА ЖП-ГАРА СОФИЯ!!!!, АКО НЕ ИСКАТЕ ДА ОСТАНЕТЕ БЕЗ ПАРИ...

Потребителски аватар
dobo
Потребител
Мнения: 239
Регистриран: 27 дек 2009 23:53
Местоположение: Varna

27 юли 2011 05:47

Ми ок айде и Влико Търново и Царева ливада ще ги включим, не е болка за умиране, ама повече спирания мисля, че не трябва да има.
@RAILWAYSTATION редовия пътник не го интересува красотата на дефилето посред нощ.Той иска да стигне бързо и удобно до крайната си цел.И да може би и Своге е добре да се включи...

Потребителски аватар
stankos
Потребител
Мнения: 762
Регистриран: 27 ное 2006 15:34
Местоположение: София

27 юли 2011 08:09

БВ и еРБВ могат да станат наистина такива , само ако се пуснат повече ПВ и КПВ , но там се сблъскваме с 2 проблема !
Проблем № 1 - няма машини за обслужването на тези влакове , имам в предвид ПВ и КПВ .
Проблем № 2 - няма вагони за същите .
Освен да се вкарат в графика на ЕМВ/ДМВ , но ме съмнява да е възможно !

Saruman
Потребител
Мнения: 1902
Регистриран: 14 авг 2009 12:29
Местоположение: Габрово
Контакти: Сайт Yahoo Messenger

27 юли 2011 08:59

Ами в тоя случай изобщо нека 4640/41 да стане ПВ и да не се занимаваме с глупости, за какво ми спират на Самоводене и Горна Оряховица разпределителна!?! Никой не се качва и никой не слиза, същото е и на Радевци и Дебелец и на Соколово, единствено на Борущица има хора и то не 2, 3. Ами 4641 при положение, че има 20130 той пак си спира на всички там спирчици.

Потребителски аватар
SaiLeR
Потребител
Мнения: 170
Регистриран: 29 юни 2011 17:30
Местоположение: Filibe

27 юли 2011 10:26

4640 за мен е най удачно да спира до Шумен по сегашния график.След това, Търговище - Попово - Славяново - Стражица - ГО - ВТ - Дряново - ЦЛ - Трявна - Плачковци - Кръстец - Радунци - Дъбово - Тулово - СЗ - Чирпан и ПО.
4641 по същата схема наобратно.

@Saruman, искаш да спреш единствения БВ който пътува по 4-та в планината ли? Впрочем забравям и 4646/7 но надали пътуваш с него заради изключително удобните връзки които ги няма на ЦЛ.

Влака генерира достатъчно пътникопоток от СЗ/ТЛ/Дъбово/ГО/ВТ за да няма нужда да спира на всяко дърво.Ако толкова ги е грижа за останалите 20 пътника в планината да пуснат едно ПВ между ТЛ и ПА.
Ако не му намалят времепътуването, то поне да изчистят редовните закъснения от по 15-20 минути до ГО, че да не го чака Дунава.

Saruman
Потребител
Мнения: 1902
Регистриран: 14 авг 2009 12:29
Местоположение: Габрово
Контакти: Сайт Yahoo Messenger

27 юли 2011 10:58

Кой казал че искам да спирам нещо !?! Радунци е безсмислено по добре Борущица, там има хора на Радунци само 1 ръководител.

Потребителски аватар
SaiLeR
Потребител
Мнения: 170
Регистриран: 29 юни 2011 17:30
Местоположение: Filibe

27 юли 2011 12:02

Saruman написа:Кой казал че искам да спирам нещо !?! Радунци е безсмислено по добре Борущица, там има хора на Радунци само 1 ръководител.
Добре де, ако стане ПВ, ще спира сигурно и на Бачо Киро, Скутаре, Честово, Божковци.Сега времепътуването му е към 9ч ПО - Ва.Ако е ПВ ще стигне сигурно 11ч.
ии да чака турчина на Радунци по принцип, но той си закъснява редовно с +50, така че реално изчакването е на Дъбово.

todor plamenov
Потребител
Мнения: 326
Регистриран: 25 ное 2007 13:35
Местоположение: Shoumen

27 юли 2011 12:09

4640/4641 се движат почти като ПВ.Категорията им обаче ще си остане като за бърз влак по простата причина, че трябва да се заплаща по-висока цена на билета.Официалното становище на "Пътнически Превози" е, че тези влакове се движат в часови пояси, когато поради лиспата на ПВ се налага тяхното задължително спиране по малките населени места за отвозване на пътуващите.Това е трайна тенденция, която не се очертава да се промени в обозримо близко бъдеще.

Saruman
Потребител
Мнения: 1902
Регистриран: 14 авг 2009 12:29
Местоположение: Габрово
Контакти: Сайт Yahoo Messenger

27 юли 2011 13:11

Добре и пак при положение, че има 20130 преди 4641, същият защо спира и на спирките...

Потребителски аватар
SaiLeR
Потребител
Мнения: 170
Регистриран: 29 юни 2011 17:30
Местоположение: Filibe

27 юли 2011 13:29

todor plamenov написа:4640/4641 се движат почти като ПВ.Категорията им обаче ще си остане като за бърз влак по простата причина, че трябва да се заплаща по-висока цена на билета.Официалното становище на "Пътнически Превози" е, че тези влакове се движат в часови пояси, когато поради лиспата на ПВ се налага тяхното задължително спиране по малките населени места за отвозване на пътуващите.Това е трайна тенденция, която не се очертава да се промени в обозримо близко бъдеще.
Добре познато основание.Но нека, докато си седи така колегите ми от Габрово, ВТ и Русе ще си пътуват с автобус.

Потребителски аватар
Vancho
Потребител
Мнения: 1407
Регистриран: 14 авг 2008 15:57
Местоположение: Русе/Свищов

27 юли 2011 14:43

Автобусът Пловдив-Русе не пътува /поне по разписание/ по-малко от влака...
Софианецот казва : ''Къв е тоя час на пристигане в София 13 ч. Влакът трябва да тръгва в 6 ч от Русе, за да пристига преди 13 ч. Е, да ама в Самото Софе нимой влак да тръгва преди 06:30-7 ч ... Твърде егоистично, софианци ...

Върни се в “График за движение на влаковете”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта