Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

30 окт 2010 05:54

lok45111 написа:От днес "ПАВЕЛ" е ТП-1, като освен това се правят и някои довършителни работи, ненаправени по време на големия ремонт. Днес пуснах осветлението в машинното помещение и наченах някои други работи из машината. Има бая за чистене, та помощниците ще се поозорят.
Мигове от ТП-1, който продължава идната седмица...
Изображение

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

02 ное 2010 07:57

UPDATE

Вчера след като машинното се доизлъска, както и всички елементи в него, се заех да боядисам тръбната инсталация и компресора, както и да поочовеча малко ел. инсталацията, тъй като има разни висящи кабели, които трябваше да бъдат спешно преместени. Днес работата ще продължи отново в тази насока и се надявам скоро да покажа хубав резултат.

Изображение

Изображение

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

15 яну 2011 08:26

Вчера "ПАВЕЛ" излезе да работи като 2-ра мелнична маневра и имахме за задача да мериме и подадем празни вагони за товарене с трици. Нямаше проблеми с боксуване и прочие, маневрата премина гладко, локомотива не показа повреди.

Ето го на 2-ра чакащ да се освободи стрелката към кантара:
Изображение

И на 4-та мелнична с една сюрия вагони:
Изображение

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

16 яну 2011 09:01

В най-кратки срокове се предвижда, на "ПАВЕЛ" да се направят следните няколко подобрения:

1. Монтиране на статичен преобразувател 24V DC/12V DC с подходяща мощност за захранване на бордовата радиостанция. Сегашният се оказа ненадежден и бързо се повреди.

2. Монтиране на статичен преобразувател 24V DC/220V AC с мощност 600/1000W за захранване на радиоприемник, кафеварка и др. подобряващи условията на труд уреди.

3. Подобряване на осветлението на пулта чрез монтиране на козирка със сулфидни лампи 24V или светодиодни ленти.

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

24 яну 2011 11:50

Предстои сертифициране на машината от НИИТ-ООД в най-кратък срок. Миналата седмица бе проведен разговор с ръководството на института, като последното се съгласи, сертифицирането да стане безплатно.

В тази връзка:

1. Бе изготвено техническо описание на локомотива с габаритни чертежи и схеми, ръководство за експлоатация и поддръжка и мерки за безопасност;

2. Предстои поставянето на всички шаблони и надписи съгласно ПЛС 406/87 по зададени размери от Института;

3. Предстои оборудването на локомотива с прахови пожарогасители - 2бр(за което Б. Апостолов е поел ангажимент);

4. Предстои изготвянето на допълнителни инструкции - инструкция за вдигане при дерайлиране, инструкция за съвместимост с останалите подсистеми на железницата и противопожарна инструкция;

След изготвяне на всички посочени позиции, предстои локомотива да бъде сертифициран и въведен в експлоатация от ИА "Железопътна администрация".

Интересно е да отбележа, че във връзка със сертифицирането и съгласно действащите нормативи, локомотивът ще получи номерно означение, което ще изглежда така:

98 52 00 99 001-1

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

26 яну 2011 20:58

Пожарогасителите са на лице, благодарение на фирма "АкваФОРС" ООД гр. София, ул. Буземска №2. Благодарим на фирмата!

Изображение

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

27 яну 2011 09:10

Днес докато се рових открих сродна организация, която смело си прави атракциони с V10В. Намерих и сайта им, но не съм немскоговорящ, а е хубаво да им изпратим презентация на нашия с предложение за сътрудничество в областта.

Ето им сайта:
http://www.niederlausitzer-museumseisenbahn.de/

Ето и това, което у нас алчни и подмолни люде в ИА ЖА могат да осуетят - на тяхна съвест да тежи!
http://www.youtube.com/watch?gl=JP&hl=ja&v=_uXIYZZz4xw

Потребителски аватар
NiGhtPiSH
Потребител
Мнения: 521
Регистриран: 24 юли 2009 19:42
Местоположение: Wien / Sofia
Контакти: ICQ

28 яну 2011 01:34

След краят на сесията се заемам с деяания за наш малък ПАВЧО :)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

02 фев 2011 06:57

Малко показна експлоатация на "Павел":
http://www.youtube.com/watch?v=ER-JorBoAQ0

Позволявам коментари по клипа, тъй, че питайте смело.

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

17 фев 2011 14:11

До подписване на ново споразумение със "София Мел" или окончателно прехвърляне на "Павел", работата по него ще е замразена - поне докато се отопли времето.

За сертификацията - има две спънки:

1. Теч на нафта от ГНП - от стопорните болтове на помпените елемени гарнитурата на входящата част;
2. Нужда от цялостно изграждане на електрическо табло с предпазители в пулта за управление и смяна на известно количество кабелаж;

В рамките на бъдещия договор с Г-н Маламусис ще имаме средства, това да се случи след като се подпише споразумение за тази машина и ще се поднови изцяло работата по сертификацията - за сега иначе машината е годна да щъка из мелницата и да спасява мелничната маневра.

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

18 ное 2011 07:23

Относно неуредиците около V10b, снощи в Ресторант-градина "Пикасо" се проведе неформална среща между представители на БЛФ - Секция "ТПС" и представител на "София Мел" ЕАД.

От наша страна участваха:
1. Марио Евстатиев - Управител, машинист
2. Илия Гергов - Майстор скоростни кутии при СТПС

От страна на "София Мел" ЕАД:
1. Г-н Николай Стоянов - Директор "Производство"

На срещата бяха обсъдени актуалните проблеми на ЖП тракцията на "София Мел" ЕАД и възможностите за решаването им със съдействието на Сдружение "БЛФ", което пък в замяна иска решаване на проблемите около V10b и съответно незабавното подписване на споразумение. От Г-н Стоянов разбрахме, че LLI-Group искат преустановяване на железопътната дейност(поради огромните безотчетни разходи напоследък около 55-228) и, че душат относно врътката с V10b като са препоръчали решаване на проблема цитирам "за да не бъде изнасяна в тази връзка информация, вредяща на репутацията на международната компания". В момента пак според Г-н Стоянов, ЖП дейността в мелницата е в абсолютен колапс и той след като разгледа предложените от нас мерки, напълно застана на наша страна и прие да изготви план и да наложи лобито си в наша полза пред Г-н Маламусис. По негови думи пак, при първата следваща повреда на 55-228(а те се оказва, че не са малко и всеки път са викали хора от депото плащайки им на ръка без каквато и да било отчетна документация), лично ще тръшне нашите предложения пред Маламусис и ще поиска незабавното подписване на споразумение относно V10b, тъй като в замяна ние им предлагаме поне минимума операции по закрепване на умиращата им 55-ца. Относно самия V10b, той изрази надежда нещата скоро да се уточнят и да започнем процедура по въвеждането му в експлоатация и подготовката му за сертифициране от НИИТ-ЕООД.

Срещата продължи около 2 часа, през които Г-н Стоянов не само, че бе впечатлен от напредъка на Сдружението, но и силно съжали, че още на първата среща не е застанал на наша страна. В края на срещата, той отново потвърди, че ще работи изцяло за нас и за постигане на договореност относно V10b, за което ние от своя страна му гарантирахме, че ползите от решаване на проблема ще са огромни и за двете страни.
64.19

Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

06 май 2014 12:30

Машината е подготвена за работа във връзка с интерес от страна на потенциален възложител в лицето на една от големите строителни компании, работещи по ЖП обекти. Текат документни процедури, след което ако Бог рекъл, машината ще може да се види из района на ЖП възел София.
64.19

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Мероприятия, организационни въпроси и дейности”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост