tarabas
Мнения: 6
Регистриран: 03 окт 2010 20:22
Местоположение: gorna orqhovica

здр

03 окт 2010 21:10

Като незнаете принципа на действие на АПУ не дейте писа глупости. И като незнаете как се работи със АПУ не дейте писа глупости. Научете правилниците за ИЦБ. След това пишете.

Saruman
Потребител
Мнения: 1902
Регистриран: 14 авг 2009 12:29
Местоположение: Габрово
Контакти: Сайт Yahoo Messenger

03 окт 2010 21:12

Явно ти ги разбираш, ами ще те помолим да ни научиш!

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

Re: здр

03 окт 2010 21:25

tarabas написа:Като незнаете принципа на действие на АПУ не дейте писа глупости.
Кое точно не ти хареса? Кажи да го обсъдим.

tarabas
Мнения: 6
Регистриран: 03 окт 2010 20:22
Местоположение: gorna orqhovica

здр

04 окт 2010 23:20

по нагоре където сте писали

Потребителски аватар
disell
Потребител
Мнения: 1278
Регистриран: 14 фев 2006 00:31
Местоположение: Варна , България

08 юни 2012 08:28

БЕЗ КОМЕНТАР - както винаги НК ЖИ на върха на интелектуалната пирамида :lol:

Потребителски аватар
44-134
Потребител
Мнения: 835
Регистриран: 21 юли 2006 19:49
Местоположение: По
Контакти: ICQ

08 юни 2012 08:31

А ако сгазиш това 15 и кажеш, че не е имало предсигнал веднага ще те оборят и ще си виновен...
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

Потребителски аватар
disell
Потребител
Мнения: 1278
Регистриран: 14 фев 2006 00:31
Местоположение: Варна , България

08 юни 2012 09:01

Специално на този прелез и с 1 км/ч да блъснеш някой пак ти ще си виновен .... :wink:

Потребителски аватар
kgeorgiev
Потребител
Мнения: 461
Регистриран: 11 авг 2009 12:02
Местоположение: РУСЕ

26 юли 2013 10:36

На 21 юли пътувайки по 9 та с 90106 ми направи впечатление че няма прелезопазач на Златна нива и Велино, а бариерите се задействат автоматично. Въпросът ми е чрез датчици ли се задействат бариерите? И няма ли опасност в момента на спускане да остане ППС на прелеза блокирано от бариерата - визирам по конкретно големи камиони?

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

26 юли 2013 12:10

АПУ се задейства от влака на 1300 метра от прелеза, за прелези с бариери и по-далече с оглед влакът да премине предпрелезният светофор след като бариерите са в долно положение.
Контролира се изправността на сигналните светлини и в двете посоки, положението на бариерата и нейната цялост. Ако едно от условията не е изпълнено, предпрелезният светофор остава неосветен и влакът преминава прелеза с до 15 км/ч. Бариерите са половинки и оставят място за изнасяне на останалите на прелеза ППС. Освен това бариерите започват да се свалят 6 секунди след задействане на светлинната и звукова сигнализация - време през което приближаващите ППС трябва да спрат. Вместо това те дават газ и чупят бариерите, което води до неизпълнение на условието за цялост.

Върни се в “Сигнализация, централизация и блокировки”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост