ptt_bg
Мнения: 17
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

07 май 2018 18:35

PREHODEN BLOK
Prehodniqt blok vklu4va 4-ri garbi4ni kontaktora i dva mo6tni lentovi rezistora i e ukrepen i e ukrepen nad kutiqta na izbira4a varhu 4-ri podporni izolatora.Kontaktorite imat solidni dagogasitelni ustroistva s elektromagnitno izduhvane.Cheteri garbi4ni 6aibi s podhodq6t profil,zavartani ot predavatelniq mehanizam,vklu4vat i izklu4vat po to4no opredelena programa kontaktorite.Na vsqka ustanovena poziciq podvijnite 4asti na kontaktite sa spreli dvijenieto si; dvijenie ima samo v parviq takt 90 gradusane prehoda kam sledva6tata poziciq po-visoka ili po-niska t.e. samo v parvata polovina ot procesa na nabirane ili svalqne na poziciqta.
TOLKOVA ZA ATP
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

ptt_bg
Мнения: 17
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

08 май 2018 21:40

IZGLAJDA6TI REAKTORI
V E.P.S. za promenliv tok tqgovite dvigateli i dvigatelite na spomagatelnite ma6ini se zahranvat s pulsita6to naprejenie. Pulsira6toto naprejenie moje da se razglejda kato naslagano ot postoqnna i promenliva sastavka.Promenlivata sastavka se sastoi ot opredelen broi harmonici , ot koito sa6testven e parviqt- dvoino sprqmo mrejovata 4estota.
Reaktora e bobina s golqmo induktivno i malko aktivno saprotivlenie.Reaktorite sa stati4ni induktivni elementi,vklu4eni posledovatelnov silovite verigi na tqgovite dvigateli i dvigatelite na spomagatelnite ma6ini.Spored prednazna4enieto si bivat izglajda6ti ograni4ava6ti i prehodni.
Izglajda6tite reaktori ograni4avat pulsaciite i s golqmata si induktivnost okazvat zna4itelno induktivno saprotivlenie na harmonicite na izpraveniq tok.Poradi malkoto si aktivno saprotivlenie toi ne okazva saprotivlenie na postoqnnata sastavka na toka. V rejim na kaso saedinenie vav verigata na dvigatelq reaktora namalqva barzinata na narastvane na toka na kaso saedinenie.V tozi rejim reaktora ima ograni4ava6ta rolq.
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

ptt_bg
Мнения: 17
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

20 май 2018 09:25

За умниците кандидати за помощник машинисти в локомотивно депо Бургас.
Главен въздушен прекъсвач
Главния въздушен прекъсвач (ГВП) се използва за авариино или оперативно прекъсване на веригата при тяговия подвижен състав за високо напрежение 25 Кv. на автотрансформатора Има еднополюсно изпълнение за открит монтаж на покрива.Прекъсвача има два последователно свързани контакта на дъгогасителната камера(ДК) и разеденителя.Има две установени работни състояния:
-Включено контактите на ДК и разеденителя са затворени и защитавания обект е захранен
-Изключено-контактите на ДК за включени а тези на разеденителя са към заземяващата колонка и обектае заземен.Изключеното състояние на прекъсвача се приема за нормално. При него веригата на защитавания обект е и обезопасена.За пряко убеждаване че ГВП е изключено трябва да се види положението на разеденителя- неговата контактна система е видима докато на ДК не е.Главните елементи на ГВП са дъгогасителната камера и разеденителя, а допълнителните- командни вентили резорвоари, контролни апарати и др.
За да се включи ГВП трябва да бъдат изпълнени следните условия
1.Да бъде включена акумолаторната батерияи неиното напрежение да не е по-ниско от 36 V.
2.Механично-електрическата блокировка на веригите за управление- ключ за управление 370(372) да бъде включен от командната кабина а от другата изключен
3.Налягането на въздуха в резорвоарите да бъде по-голямо от 0.72 Mpa. Контакт 16-17 на НТ да бъде затворен
4.Секретния ключ в командната кабина 404(405) да бъде включен респективно в другата изключен.
5.Автотрансформаторния превключвател да е на първа степен (локомотива да е на нулева позиция)
6.Да са затворени защитните решетки и вратите на трансформаторната високоволтова камера от непроходния коридор на капаците на шкафовете
7.Да не е задействала защита.
8.Разеденителите на ГВП да са в краино изключено положение
9.Да не са натиснати изключващите бутони 400(401)
За включване на ГВП включващия и изключващия електро пневматични вентили S1 и S2 трябва да са включили.
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост