Потребителски аватар
stoqn_bdz
Мнения: 35
Регистриран: 06 юни 2008 19:01
Местоположение: София

Въпроси и отговори

11 яну 2010 19:35

Защо при Р-сериите има отделен километраж, а не се ползва този, който е на ел. таблото, който е до уреда за измерване на тока към тяговите двигатели?

n0_aLoNe
Потребител
Мнения: 592
Регистриран: 08 окт 2009 19:43
Местоположение: Град София

Re: Въпрос

11 яну 2010 19:40

stoqn_bdz написа:Защо при Р-сериите има отделен километраж, а не се ползва този, който е на ел. таблото, който е до уреда за измерване на тока към тяговите двигатели?
Не се казва километраж, а скоростомер.
Не се използва защото няма приводи. Той е електрически скоростомер.

Потребителски аватар
stoqn_bdz
Мнения: 35
Регистриран: 06 юни 2008 19:01
Местоположение: София

11 яну 2010 19:49

Аха, мерси.Извинявам се за грешката.

Потребителски аватар
borislaviv
Потребител
Мнения: 340
Регистриран: 05 фев 2009 00:26
Местоположение: Bulgaria

11 яну 2010 20:26

А освен това електрическия скоростомер няма възможност да маркира скоростта, налягането в провода, часа и др. показатели, както Hasler-което се явява един вид черна кутия.

Потребителски аватар
42 072.9
Потребител
Мнения: 1807
Регистриран: 18 фев 2006 11:52

11 яну 2010 20:28

А и е крайно неудобен от експлоатационна гледна точка.

44142
Потребител
Мнения: 2538
Регистриран: 07 фев 2006 16:48

11 яну 2010 20:35

Отделно при лок с АЛС не може да има ел скоростомер понеже на мястото където е привода се монтира гебера за АЛС.

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

11 яну 2010 20:41

На русенските 44 се говореше, че работят, но аз лично не съм виждал, за да потвърдя. :roll:

44142
Потребител
Мнения: 2538
Регистриран: 07 фев 2006 16:48

11 яну 2010 20:43

Работят.

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

11 яну 2010 20:44

Интересно как не са ги направили като файтърите - хаслер само в 1-ва кабина, във 2-ра само ел.скоростомер. :twisted:

Потребителски аватар
borislaviv
Потребител
Мнения: 340
Регистриран: 05 фев 2009 00:26
Местоположение: Bulgaria

11 яну 2010 20:45

Да работят, ама нямат АЛС. Не е проблем да се възстановят и другаде, но при повреда на хаслера така и така влакът е оставен.

44142
Потребител
Мнения: 2538
Регистриран: 07 фев 2006 16:48

11 яну 2010 20:52

borislaviv написа:Да работят, ама нямат АЛС. Не е проблем да се възстановят и другаде, но при повреда на хаслера така и така влакът е оставен.
Прав си. Просто няма смисъл от тях при положение, че има хаслери.

Nikss
Потребител
Мнения: 6655
Регистриран: 18 яну 2007 21:51
Местоположение: Сф
Контакти: ICQ

11 яну 2010 21:00

Може да са предценили, че може да им послужат за нещо... знам ли. :roll:

44142
Потребител
Мнения: 2538
Регистриран: 07 фев 2006 16:48

11 яну 2010 21:03

Те могат да послужат но при сегашните нормативи не вършат работа. Примерно по линия съоражена с АЛС ако се повреди регистриращия скоростомер пак се оставя влака. А може на лок със стандартно оборудване където има скоростомер той да се ползва. Нали се записват данните.

Потребителски аватар
Ghost
Потребител
Мнения: 235
Регистриран: 15 май 2009 11:18
Местоположение: България
Контакти: Сайт

11 яну 2010 21:12

44142 повреди ли се регистриращият скоростомер /дори само часовника да откаже/ влакът се оставя в първата попътна гара независимо съоръжена ли е линията с АЛС. 8)

44142
Потребител
Мнения: 2538
Регистриран: 07 фев 2006 16:48

11 яну 2010 21:14

Това е ясно. Имах в предвид, че точно заради това са не използваеми тези ел скоростомери при сегашните нормативи. Дори и да работи както е на русенските винаги се гледа хаслера понеже той е важния.

Върни се в “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост