ptt_bg
Мнения: 38
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

27 апр 2018 19:46

Здравейте отварям тази тема с цел да се научим на нещо.От утре ще започна да публикувам по една схема на въпросните локомотиви.Ще съм задължен на всеки който вземе отношение по темата.
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

ptt_bg
Мнения: 38
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

27 апр 2018 20:00

Пращам първа схема ако някой има на идея от къде се започва да каже.
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

ptt_bg
Мнения: 38
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

27 апр 2018 20:12

това е първа схема....
Прикачени файлове
5cd6c8e7f689b57b5f825d77a5e0279e.jpg
5cd6c8e7f689b57b5f825d77a5e0279e.jpg (159.51 KБ) Видяна 1626 пъти
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

ptt_bg
Мнения: 38
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

27 апр 2018 22:13

Това втора схема само да пробвам работи ли... и изобщо има ли някои....
Прикачени файлове
01.jpg
01.jpg (33.56 KБ) Видяна 1623 пъти
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

Потребителски аватар
Loko
Поддръжка
Мнения: 88
Регистриран: 21 дек 2014 15:17
Местоположение: Стара Загора

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

28 апр 2018 17:03

Има, но само читатели.
На ден по 1000, но вече хората ги мързи да пишат във форуми.

ptt_bg
Мнения: 38
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

30 апр 2018 15:12

Ще се опитам да направя нещо по въпроса....Още нямам на идея какво но знам кои има:)
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

ptt_bg
Мнения: 38
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

01 май 2018 21:25

Струва ми се ще се наложи да прекратим темата предвид съображения за сигурност
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

ptt_bg
Мнения: 38
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

04 май 2018 21:12

Ще се пробвам да напиша нещо за АТП така ще изглежда разгадаемо само за запознатите.......
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

ptt_bg
Мнения: 38
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

04 май 2018 21:18

или очаквам идеи за АТП
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

ptt_bg
Мнения: 38
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

04 май 2018 21:19

следващите коментари ще са на латинеца...................................... сърдете се колкото искате
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

ptt_bg
Мнения: 38
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

05 май 2018 14:05

]Avtotransformatoren prevklu4vatel na stepeni (ATP) - 34,44,45-seriq
Regulira6t aparat pri vsi4ki lokomotivi kato pri EMV-32 seriq e glavniq kontroler(GK).Avtotransformatora ima 32 posledovatelno svarzani sekcii.ATP moje da izbira edna ot 32-te vazmovni naprejenovi stepeni ili tqgovi i edna nerabotna stepen-nuleva poziciq.Pri nulevata poziciq lokomotiva e v pokoi ili se dviji po inerciq.Sledovatelno ATP ima 33 stepeni,a lokomotiva 32 tqgovi plus edna nuleva poziciq.Osnovnite sastavni vazli sa pnevmo dvigatelq,predavatelen mehanizam,diskov izbera4 i prehoden blok.Dopalnitelni elementi sa prinadlejnosti za kontrol na polojenieto i rabota na ATP,blokirovki i otoplitelno-ohladitelna sistema.Pnevmo dvigatelq i predavatelniq mehanizam imat kinemati4ni funkcii,a diskoviq izbera4 i prehodniq blok elektri4eski funkcii.Diskoviq izbera4 i prehodniq blok sa s vartelivo rabotno dvijenie.
Za sega stiga tolkova utre 6te napi6a za pnevmo dvigatelq.... :) nau4ete tova posle 6te se izpitvame....
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

ptt_bg
Мнения: 38
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

06 май 2018 14:47

PNEVMO DVIGATEL (SERVO DVIGATEL)
Pnevmati4niq dvigatel e malomo6ten isto4nik na vartene s harakterno cikli4no deistvie koito za vseki 360 gradusa se povtarqt.Raboti s nalqgane na vazduha ot 0.47-0.5 MPa.Dvigatelq ima 4-ri cilindara razpolojeni po dva V-obrazno na 90 gradusa.Ima dolen i goren karter.Kam cilindrovite glavi sa svarzani dva vazdu6ni 6ibarni razpredelitelq za cilindrite.Razpredelitelite se upravlqvat distancionno s dva elektro-pnevmati4ni ventili EPV.4-te butala se dvijat v cilindrite pod natiskna sgasteniq vazduh i 4rez kolqno vilkov mehanizam, podobno na dvigateli s vatre6no gorene (DVG) vartqt kolqnov val. KINEMATIKATA NQMA DA Q OBESNQVAM.
Na izhodno parvo polojenie ne sa zahraneni dvata EPV.2 i 3 cilindar sa svarzani s atmosferata i butalata im sa v gorna martva to4ka (GMT), a edno i 4eteri sa napalneni sas sgasten vazduh i butalata im sa dolu.Pri zahranvane na parviq EPV toi priteglq kotvata si nadolu 2 butalo sliza nadolu a 4-to se ka4va nagore,t.e. kolqnoviq val se zavarta na 90 gradusa po posoka na 4asovnikovata strelka.Kogato se zahranqt i dvata EPV se izvar6va tretiq takt zavartane na 180 gradusa.Kogato e zahranen drugiq EPV se izvar6va ot polojenie tri do polojenie 4 ili kolqnoviq val se zavarta na 270 gradusa. I kogato ne sa sahraneni otnovo dvata EPV priklu4va 4-qt takt stiga do 360 gradusa i se vra6ta do parvo polojenie.
OBOB6TENIE
Po-natatak deistvieto se povtarq za vsqko palno zavartane na vala do 360 gradusa pri slednata posledovatelnost na zahranvane na EPV:
1) nito edin zahranen EPV; 2) samo edin zahranen; 3)i dvata; 4)samo drugiq; 5) nito edin
O4evidno pri obratna posledovatelnost za zahranvane na EPV kolqnoviqt val 6te se varti obratno pri nalogi4nite taktove i cikli.
DANO DA GO RAZBERETE.NADQVAM SE SAM GO OBQSNIL PONE ZA TROIKA.....
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

ptt_bg
Мнения: 38
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

07 май 2018 11:48

PREDAVATELEN MEHANIZAM
Prenasq vartelivo dvijenie ot kolqnoviq val do komutacionnite sastavni aparati- izbira4 prehoden blok.Ednovremenno s tova toi garantira strogiq sinhronizam v deistviqta na tezi tri avtonomni vazela.Predavatelniq mehanizam e sastaven ot valove i lageri,cilindri4ni i koni4ni zabni kolela,kardanni saedenitelni (mufi), 4ervq4ni (s bezkone4en vint) zabni predavki.Vsi4ki 4asti sa taka podbrani,4e za vseki dva takta takta na pnevmo dvigatelq se nabira ili svalq edna poziciq.
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

ptt_bg
Мнения: 38
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

07 май 2018 14:46

IZBERA4 NA STEPENI
Izbera4a na stepeni , nari4an o6te diskov komutator ima dva podvijni tarkalq6ti se kontakta (rolki) s koito se vklu4va jelanata stepen.Pri 4etnite tovarniq tok na ATP se provejda ot ediniqt kontakt S a pri ne4etnite- L.Vsi4kite 33 izvoda ot 32-te sekcii na ATN sa svarzani s 33 broq medni kontaktni boltove, v koito se pritiskat rolkite.Izolacionnata osnova e getinaksova ili tekstolitna plo4a.
Nepodvijnite kontakti sa podredeni v dva koncentri4ni kraga-vav van6niq sa ne4etnite ot 1 do 33 ,a vav vatre6niq 4etnite.Koni4nite rolki se pritiskat varhu vkopanite v getinaksa kontakti.Rolkite se nosqt i zavartat ot radialni ramena, koito se zadvijvat ot 4ervqkopodobna predavka ot predavatelniq mehanizam.Predavkata tuk e osobenna - ima prekasnato deistvie: ako vodev6tiq val se varti neprekasnato ravnomerno,ramenata se vartqt na smeni - ednoto e v pokoi,dokato drugoto se zavarta,sled tova se smenqt,no nikoga ne izostavat edno ot drugo.Kogato pnevmo dvigatelq spre varteneto rolkite ostavat varhu zaetite kontakti 4eten i ne4eten. - nabranata poziciq ostava taka do sledva6tata komanda za nabirane ili svalqne na poziciq.Izbira4a e potopen izcqlo v transformatorno maslo.Tokat ot ednoto ii drugoto ramo se otvejda posredstvom lageropodobno ustroistvo i tvardi 6ini kam prehodniq blok. Trainiq tok na tokovode6tite 4asti e 300 A.
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

ptt_bg
Мнения: 38
Регистриран: 27 апр 2018 16:27

Re: Електрически схеми на локомотиви 43,44,45

07 май 2018 18:33

PREHODEN BLOK
Prehodniqt blok vklu4va 4-ri garbi4ni kontaktora i dva mo6tni lentovi rezistora i e ukrepen i e ukrepen nad kutiqta na izbira4a varhu 4-ri podporni izolatora.Kontaktorite imat solidni dagogasitelni ustroistva s elektromagnitno izduhvane.Cheteri garbi4ni 6aibi s podhodq6t profil,zavartani ot predavatelniq mehanizam,vklu4vat i izklu4vat po to4no opredelena programa kontaktorite.Na vsqka ustanovena poziciq podvijnite 4asti na kontaktite sa spreli dvijenieto si; dvijenie ima samo v parviq takt 90 gradusane prehoda kam sledva6tata poziciq po-visoka ili po-niska t.e. samo v parvata polovina ot procesa na nabirane ili svalqne na poziciqta.
TOLKOVA ZA ATP
ИСТИНСКАТА ЛОКОМОТИВНА БРИГАДА НИКОГА НЕ ОСТАВЯ КОНЯ СИ НА ПЪТЯ.....

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
    Последно мнение

Върни се в “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта