Потребителски аватар
Mario Evstatiev
Потребител
Мнения: 8157
Регистриран: 29 яну 2006 15:58
Местоположение: София

ДОЙЦ(някои идеи)

07 апр 2011 18:10

Тъй или иначе сме го ударили на съживяване на мъртъвци(възстановяване на разни малки локомотиви), преглеждайки дебелите бумаги от едно време, установих, че ДОЙЦ могат да ни бъдат полезни като спонсор за вдигането на крака на 61-02 като начало и след това на някое V18 или V22 с някой от "конвенционалните" им двигатели с въздушно охлаждане.

Интерес за нас са:
DEUTZ F6L 913(6 цилиндров редови, въздушно охлаждаем)
DEUTZ F6L 413F(6 цилиндров V образен, въздушно охлаждаем)
DEUTZ F8L 413F(8 цилиндров V образен, въздушно охлаждаем)

Този тип двигатели се наричат още "тракторни" поради две причини - голям въртящ момент при сравнително ниски обороти и сравнително голяма вписана мощност при малки габарити. Особено подходящи са за ЖП возила и са инсталирани на такива. Последният тип ДД дори се използва при РССМ тип GEISMAR VTM 865, доставяна и за ДП НКЖИ. В подбивните машини у нас, производство на PLASSER масово се използва V образен двигател DEUTZ с въздушно охлаждане от типа F10L 413F.

За тези двигатели има както пълната документация, така и възможност за централизирано снабдяване с резервни части и за това е редно "Бизнес отношения" заедно с "Международния" да се заемат с кореспонденцията със заводите ДОЙЦ относно подпомагане на дейностите на СБЛФ с двигатели.

За момента са ни необходими:
:arrow: За 61-02: Ако не се възстанови оригиналния - F6L 913
:arrow: За 66-02: F6L 413/913
64.19

turboto
Администратор
Мнения: 495
Регистриран: 01 дек 2009 10:47
Местоположение: София
Контакти: Сайт Skype

25 окт 2011 14:37

Да се контактне отново немския клуб да пуснат на стената си в търси се, както за 64-19!

Върни се в “УС и СТПС”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта