Потребителски аватар
Димитър Деянов
Почетен потребител
Мнения: 156
Регистриран: 20 ное 2015 18:08

Нови назначения от правителството на Б. Борисов

13 май 2017 16:25

Правителството на ОПГ с умопомрачителни назначения в транспорта

Правителството на ОПГ (Обединени патриоти + ГЕРБ) избухна за един ден с няколко умопомрачителни назначения в областта на транспорта. Начело на БДЖ се завръща за трети пореден път Владимир Владимиров, който стана печално известен с назначаването на футболен отбор в закъсалото държавно дружество. И двата досегашни мандата на Владимиров ще се запомнят преди всичко с рязкото влошаване на качеството на услугите на БДЖ, редовните закъснения на влаковете и потресаващите финансови резултати.

Освен Владимиров като директор на БДЖ – Товарни превози се завръща Любомир Иванов.

С още по-големи заслуги е досегашният шеф на борда на държавното дружество Велик Занчев, който в досегашните мандати дублираше Владимиров като изпълнителен директор на компанията и също е с огромен „принос“ за плачевното състояние на компанията. Със заповед на премиера Бойко Борисов Занчев е назначен за заместник-министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията. С това се поправя историческата несправедливост от експертизата на Занчев да се ползват само от националния жп превозвач, като сега слънцето ще огрее и останалите сектори от българския транспорт.
(Седмичен бюлетин "ТРАНСПОРТ" - брой 181)

Мирчо Гандев
Потребител
Мнения: 189
Регистриран: 29 май 2016 08:35

Re: Нови назначения от правителството на Б. Борисов

16 май 2017 08:27

Няма нищо особено в това.
В момента се изпълнява операция по фалирането на БДЖ-ПП за да застане на нейно място нова компания за пътнически превози която ще е собственост на един от най-големите бондити в българската политика.
Тоект, повтаря се сценария "БГА БАЛКАН" при който компанията беше унищожена за да се замени с частен авиопревозвач.
За разлика от случая с "Балкан" обаче, тази нова железопътна компания едва ли ще сполучи, защото пред нея ще застанат същите проблеми които са в момента пред БДЖ-ПП а именно, липсата на мениджъри със съвременна подготовка.
Този проблем ще изненада новия собственик, защото той не разбира от съвремеменно жепейство а разчита на мушмороците които весе че издъниха и продължават да се дънят.
От чужбина "нова кръв" едва ли си занслужава да се очаква, защото кризата за млади мениджъри става глобална и всяка железопътна компания си пази наличните кадри като очите си.
В края на краищата, когато се увътрят и обявят фалит, собствениците на новата компания ще допуснат от зор на пазара някоя от дъщерните компании на западноевропейски пътнически превозвач (а може и няколко) от което ще си пати НКЖИ с нейния некадърен мениджмънт и постепенно изпадане в състояние на липса на специалисти.
Ни внимателно следим развитието на ситуацията, но само дотолкова, доколкото да разберем кога тази наша поредна мрачна прогноза ще започне да се осъществява.

Върни се в “Новини и статиии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта