Потребителски аватар
vesko7
Потребител
Мнения: 294
Регистриран: 19 мар 2008 14:23
Местоположение: Brno Vinohrady; Варна
Контакти: ICQ

18 дек 2012 23:50

Теглителни норми на OBB 1016, OBB 1116, DB 182 и MAV 1047:
‰- Маса:
01- 3640
02- 3160
03- 2800
04- 2520
05- 2280
06- 2080
07- 1920
08- 1800
10- 1560
12- 1360
14- 1240
16- 1120
18- 1000
20- 0920
25- 0760
30- 0640
Powered by Mac OS X 10.11.3 /El Capitan/ & Safari 9.0.3

Изображение

Потребителски аватар
KRAKOMOBILA
Потребител
Мнения: 637
Регистриран: 30 сеп 2011 19:33
Местоположение: Sofia

19 дек 2012 01:32

Това за къде е ? Щото при нас са дадени така
ES64/1116
0 - 4500/3000
1 - 4000/3000
2 - 3600/2740
3 - 3250/2460
4 - 2950/2230
5 - 2700/2040
6 - 2460/1870
7 - 2270/1730
8 - 2100/1610
9 - 1940/1510
10 - 1820/1410
11 - 1700/1330
12 - 1600/1260
13 - 1510/1190
14 - 1420/1130
15 - 1350/1070
16 - 1290/1020
17 - 1230/980
18 - 1170/930
19 - 1110/890
20 - 1070/860
21 - 1020/830
22 - 980/790
23 - 945/760
24 - 915/740
25 - 880/710
26 - 850/690
27 - 820/660
28 - 790/640
29 - 770/620
30 - 740/600
31 - -/590

Потребителски аватар
vesko7
Потребител
Мнения: 294
Регистриран: 19 мар 2008 14:23
Местоположение: Brno Vinohrady; Варна
Контакти: ICQ

19 дек 2012 02:39

Германия - DB 182, Австрия OBB 1016 и 1116, Унгария - MAV и GYSEV 1047.
За нормите в ляво да не се е имало впредвид ES64F... Защото вичките ES64U2 са за 230 км/ч по редуктори. В Унгария и Чехия са ограничени софтуерно за 160 км/ч.
Powered by Mac OS X 10.11.3 /El Capitan/ & Safari 9.0.3

Изображение

Потребителски аватар
KRAKOMOBILA
Потребител
Мнения: 637
Регистриран: 30 сеп 2011 19:33
Местоположение: Sofia

19 дек 2012 12:39

ES64F4 вероятно.. незнам - така е записано в таблиците.

Потребителски аватар
bdz46
Потребител
Мнения: 4857
Регистриран: 25 фев 2005 20:36
Местоположение: София
Контакти: Сайт

19 дек 2012 13:32

Различните оператори и администрации имат различни методи за изчисляване на меродавните наклони и нормите и се получават доста големи разлики.
Така у нас нормите на EA3000 са много различни при DB и Булмаркет, както и нормите за 55 и 06/60 на БЖК и БДЖ.

Потребителски аватар
Petko Ivanov
Потребител
Мнения: 172
Регистриран: 21 апр 2010 20:15
Местоположение: Пирдоп,София

09 фев 2013 20:54

Днес около 16 часа Тауруса на ОBB беше на Цариброд начело на товарен влак посока София

Потребителски аватар
KRAKOMOBILA
Потребител
Мнения: 637
Регистриран: 30 сеп 2011 19:33
Местоположение: Sofia

09 фев 2013 21:17

Ха! Интересно - някой знае ли кога ще се връща ?

Потребителски аватар
KRAKOMOBILA
Потребител
Мнения: 637
Регистриран: 30 сеп 2011 19:33
Местоположение: Sofia

09 фев 2013 23:44

Получих информация, че в ЮЖ е бил лок 1216 903 на частния превозвач RTS. НЯкой да има повече информация ?
Изображение

driver
Потребител
Мнения: 176
Регистриран: 08 яну 2008 20:49

20 ное 2013 16:12

днес май има влак на каргото хайде русе синдел карнобат

driver
Потребител
Мнения: 176
Регистриран: 08 яну 2008 20:49

28 фев 2014 09:51

ПУФ ПАФ ТУТУУУТ ТРГВА ТОВАРНИВЛАК

Потребителски аватар
vesko7
Потребител
Мнения: 294
Регистриран: 19 мар 2008 14:23
Местоположение: Brno Vinohrady; Варна
Контакти: ICQ

05 мар 2014 13:41

driver написа:ПУФ ПАФ ТУТУУУТ ТРГВА ТОВАРНИВЛАК
Мдааа, новите попълнения от машинисти на OBB Cargo от Русе, Горна Оряховица и Стара Загора са на курс в начаялото на месец Април - На Свежите Попълнения - Честито !!!
p.s. Набирането на кандидатите е преминало при пълна секретност от страна на българския клон на OBB Cargo и критериите са твърде неясни - едно е ясно - всичките са с много високи класове ...
Powered by Mac OS X 10.11.3 /El Capitan/ & Safari 9.0.3

Изображение

Потребителски аватар
disell
Потребител
Мнения: 1278
Регистриран: 14 фев 2006 00:31
Местоположение: Варна , България

05 мар 2014 16:24

То критериите са ясни:
-правоспособност за 2 тяги
-без нарушения по безопасността
евентуално са изискали или проверили в досетата и за класовете ,депомайстор и инструктор
Друго не виждам да им е необходимо.

Потребителски аватар
vesko7
Потребител
Мнения: 294
Регистриран: 19 мар 2008 14:23
Местоположение: Brno Vinohrady; Варна
Контакти: ICQ

05 мар 2014 17:23

Точно така Чавдаре, освен това и да не машинисти в частните превозвачи ... Един вид "жИнтАлменско споразумение" 8)
Powered by Mac OS X 10.11.3 /El Capitan/ & Safari 9.0.3

Изображение

Потребителски аватар
disell
Потребител
Мнения: 1278
Регистриран: 14 фев 2006 00:31
Местоположение: Варна , България

05 мар 2014 19:08

Макар, че като знаем с какви локомотиви ще оперират у нас дори и някой хванат от гората след 5 дневен курс-натисни този бутон , включи този ключ, това е за напред/назад , това за вдигане/сваляне на пантографа (палене/гасене на ДД) и ще е готов за излитане.А ако се повреди- направи това и това и ако не тръгне ползвай жокера "обади се на приятел" и помощните средства монтирани от двете страни на локомотива между буферите :lol:

driver
Потребител
Мнения: 176
Регистриран: 08 яну 2008 20:49

06 мар 2014 10:15

За сега трима са работели при частен превозвач

Върни се в “RAIL CARGO AUSTRIA”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост