За регистрация във форума и други въпроси пишете на имейл: инфо [at] локомотив.бг

42.184

Това е мястото на най - красивите електрически локомотиви, експлоатирани някога в БДЖ.
Можете да помествате снимки, да питате, да поствате любопитна информация, с една дума, всичко за серия 42!

Модератори: amon, Глобални модератори

Публикувай отговор
Nikss
Мнения: 6187
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не е била баш такава като са ги докарали от Чехия, но да - с 2 цвята са се боядисвали. Оригинално рамата е била винена (наситено тъмночервено), а кошът баш си червен, докато при нас рамата се е боядисвала в черно, дори и в кафяво. Преди да въведат новият начин на боядисване (изцяло червено) съм виждал файтър с избледняла боя на коша (вместо червена беше оранжева). :lol:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

KRAKOMOBILA
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

42 184 след подемния ремонт в Дупница - има какво да се желае още от нея. От към механична част и кабини е добре - всичко е освежено. За сметка на това обаче 2-ра група работи на полу-период, маслото в трансформатора е прекалено малко и често задейства бухолц (1-ва и 2-ра степен), отпадат предпазители от време на време и 2-ри компресор от 2-ра кабина не иска да заработи. Общо взето има какво още да се желае, но ако и обърнат малко повече внимание ще стане един чудесен лок. :)


Заб. Вече боята се е напукала на места. :?

Nikss
Мнения: 6187
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И какво се оказва в крайна сметка? Тече от някъде, източват го или така е изкарана от ремонта :?: :roll: :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

KRAKOMOBILA
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

По-скоро някой го е източил. В дневника е отбелязано преди време, че е било м/у 4 и 5 болт.

44-134
Мнения: 690
Регистриран на: Пет Юли 21, 2006 7:49 pm
Местоположение: По
Обратна връзка:

Мнение от 44-134 »

Ако го беше източил някой нямаше да може да включите защото постоянно щеше да има въздух или поне да свети 1-ва степен. По-скоро има теч и заради него е станало така :)
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.

KRAKOMOBILA
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Като свети първа степен нищо не пречи да си я включиш. Теч не е забелязан. Забелязан е маркуч и шише във втора кабина. Повече нямам желание да коментирам темата.

pepino1990
Мнения: 72
Регистриран на: Нед Май 24, 2009 11:25 pm
Местоположение: Перник

Мнение от pepino1990 »

Някой си кара дизеловият автомобил с трансформаторно масло.Малко повече пуши,ама върви все едно е с нафта.

Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”