За регистрация във форума и други въпроси пишете на имейл: инфо [at] локомотив.бг

61 001 отива в депо ГО

В този раздел са поместени дискусиите и техническите описания на двете серии маневрени ел. локомотиви в БДЖ - произведените у нас на базата на минни локомотиви серия 60 и доставените през 1994 г. от "ШКОДА" локомотиви серия 61.

Модератори: amon, Глобални модератори

dido73
Мнения: 998
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

:!: ВАЖНО И ПОТРЕСАЮЩО СЪОБЩЕНИЕ :!:
ГОРНООРЯХОВЦИ НЕ ВЗИМАТ 61-001 ЗА ДА Я ВЪЗСТАНОВЯТ , А ЗА ЧАСТИ, моля ви се.
За такваз наглост не бех чувал, но ми се отдава шанса да я видя с очите си. Информацията че ще я взимат е сигурна, но АЗ си мислех че за да я възстановят. Днес като чух истинската причина за зачислението на 61-001 към Горна ми призля.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Nikola VS
Мнения: 315
Регистриран на: Пет Ное 03, 2006 7:02 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Nikola VS »

Една от редиците замина. :cry:

Mario Evstatiev
Администратор
Мнения: 7929
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София

Мнение от Mario Evstatiev »

61 001 ще послужи за части на 61 018, така, че информацията е вярна. 61 001 ще премине във вечен покой.
64.19

dido73
Мнения: 998
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:61 001 ще послужи за части на 61 018, така, че информацията е вярна. 61 001 ще премине във вечен покой.
Това е гадно. Ама че простотия. Ама така е. От как Илиенските одисеи я споходиха ето до къде се стигна. То са модернизации, рационализации и накрая Горнооряховизации. :evil:
Мъчно ми е когато една такава нова за времето й на експлоатация отива във вечен покой. Тъжно е.
Последно промяна от dido73 на Нед Яну 14, 2007 1:01 am, променено общо 1 път.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

rexkos
Мнения: 3475
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Доколкото ми е известно и 61 018 също както и 61 001 е доста разграбена, и явно едната не може да бъде възстановена без части на другата. Аз мисля, че е по-добре 61 018 да се възстанови в Горна с частите на 61 001, отколкото 61 001 да стои в ремонтия цех и в изолация и да продължава да се разграбва.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Гост

Мнение от Гост »

А не може ли 61 018 да дойде тук за да се възтанови 61 001 тъи като 61 001 мисля не е бракувана докато 61 018 е бракувана!Как ще се взимат части от машина която не е бракувана за машина която е бракувана?

lok43r
Мнения: 529
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

61 018 не е бракувана.

44142
Мнения: 2516
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

61001 беше спряна за тац лагер. В последствие не знам дали не свалиха целия изправителен мос на едната група като ДЦА прецака целия изправителен мост на 61008. По принциц горелия траф на 61018 е можело да севъзтанови а не сега да правят галимаций. За съжаление шефовете не осъзнават каква грешка правят. Хубаво дадохме им 61001 да ни дадат някоя 44. В горна подържат 61020 и евентоално ако възтановят 018. Карат цяла маш за части на две маш. В СФ има 4 лок 61 в експлоатация плюс 4 в ДЦА които ние ги правим. Като знам как ги експлоатират дупничани 61 правим грешка че я даваме 001. 61007 така бяха прецакали тац лагер в ДЦА че се наложи в ДЦА да вдигат маш и да вадят колооста, която в последствие беше пратена в СФ за наваряване и престъргване. 61012 също са я нагласили по същия начин но повличането на лагера е било в по малка степен и са я докарали в ПД на ремонт.

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

018 не се знае дали изобщо ще тръгне,изглежда при нас няма такива проблеми с "патетата",нямам информация само за старозагорските.

44142
Мнения: 2516
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Всичките освен 001 и 018 вървят.

07
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас

Мнение от 07 »

44142 написа:Всичките освен 001 и 018 вървят.
Явно от всичките серии машини на БДЖ тези дето носят хх. 001 "по рожедение" не им върви - нито една от тях не е в движение 42 001 (или 101) го няма, 43 001 (501) няма, 44 001 има но тои не е 001 по рождение, 46 001 го няма, 51 001 май е в музея, 52 001 също липсва, 55 001 и тои, 61 001 стана дума за него, 75 001, 76 001 и тях ги няма, само за 77 001 имам някаква надежда!

rexkos
Мнения: 3475
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Май му върви само на 16.01. :o

А иначе отколко време не вървят 61 001 и 61 018?
Един вагон, ама пълен! (4627)

lok43r
Мнения: 529
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

44 001 не е имало, а 42 001 все още е налична в депо Го.

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

07 написа:77 001 имам някаква надежда!
77001-6 продадена в Аржентина заедно с 003 , 004 , 007 и 010 от същата серия на 20-ти март 1996 г. за обслужване на каменовъглените мини в селището Rio Turbio и пристанището Rio Gallegos. :wink:

dido73
Мнения: 998
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:61001 беше спряна за тац лагер. В последствие не знам дали не свалиха целия изправителен мос на едната група като ДЦА прецака целия изправителен мост на 61008. По принциц горелия траф на 61018 е можело да севъзтанови а не сега да правят галимаций. За съжаление шефовете не осъзнават каква грешка правят. Хубаво дадохме им 61001 да ни дадат някоя 44. В горна подържат 61020 и евентоално ако възтановят 018. Карат цяла маш за части на две маш. В СФ има 4 лок 61 в експлоатация плюс 4 в ДЦА които ние ги правим. Като знам как ги експлоатират дупничани 61 правим грешка че я даваме 001. 61007 така бяха прецакали тац лагер в ДЦА че се наложи в ДЦА да вдигат маш и да вадят колооста, която в последствие беше пратена в СФ за наваряване и престъргване. 61012 също са я нагласили по същия начин но повличането на лагера е било в по малка степен и са я докарали в ПД на ремонт.
Абсолютно прав си!

Много ме е яд за тая машинка 61-001, чесно ви казвам. Според мен не е правилно да се прави така. Нашто депо е сдало фронта напълно. Преди 15-тина години това не би могло да се случи с наша машина - да бъде харизена на депо Гооооррррна Оряховица (малко трудно го произнесох за тези без чувство за хумор). Да влачат бе! Халал да им е! Нашите началница са абсолютни безхаберници. Никакъв интерес тази машина да се възстанови.

Междувпрочем 61-004 и 61-002 още си чакат "герберите"
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Публикувай отговор

Обратно към “Електрически маневрени локомотиви серия 60 и 61 | Electric shunting locomotives”