За регистрация във форума и други въпроси пишете на имейл: инфо [at] локомотив.бг

61 001 отива в депо ГО

В този раздел са поместени дискусиите и техническите описания на двете серии маневрени ел. локомотиви в БДЖ - произведените у нас на базата на минни локомотиви серия 60 и доставените през 1994 г. от "ШКОДА" локомотиви серия 61.

Модератори: amon, Глобални модератори

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

http://web.railfriends.org/site-photoga ... /61018.jpg
Между впрочем,снимката е твоя,надявам се да не се сърдиш,че я пускам тук без твое разрешение.От това на нея очакваш ли да стане нещо?

Labros
Мнения: 2072
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Ако се хванат сериозно може и да е направят.
Само дано тази обявена поръчка за части да не се окаже поредния кьорфишек.Да е пусната за външна употреба - за прах в очите.

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

Всъщност ГО имат само една патица и това е 020.Лятото я гледахме с влакове по 4-та,сега не знам къде се подвизава.А колкото поръчката,не знам за колко време ще може да се доставят частите и да се почне ремонта.Да се надяваме,че ще е за добро.

Labros
Мнения: 2072
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Ами как става обикновенно - дадена фирма печели конкурса.Сега по кой начин става най-често това ние си знаем.Тя пък от своя страна възлага поръчката на втора фирма,която може и да е някой фантом.Търгът спечелен - има фирма доставчик.БДЖ започва да е съди.Тя от своя страна започва да съди недобросъвестната фирма на която е възложила доставката.Въпросните дела се въртят в съда доста време,през което време за ремонта не се прави нищо.Минава известно време,няма части,ремонт не се извършва.Други локомотиви влизат за ремонт и тия предните се забравят.Оправданието - нека излезе решението на съда.И толкоз.Остава си само замисъла.

bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

VESO написа:Всъщност ГО имат само една патица и това е 020.
Това не е съвсем сигурно. Дневникът за ремонтите на 61 011 също е заведен в ГО и машината работи там. Не е изключено ГО да са се уредили с още една патица.

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

Поне аз знам за 2 машини с подобна съдба от серията - 011 беше варненска доколкото си спомням,но беше отишла на ремонт в Горна.После си замина за морето.Другата такава бе 016,не тя вече работи в Ст.Загора.

bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

61 011 в момента работи в ГО и нейния дневник за случайни ремонти е заведен в лок депо ГО, а би трябвало този дневник да се води в депото на домуване. Не се сетих да питам за нея по-специално.

dido73
Мнения: 998
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

А какво става в момента с 61-001. Какво се прави по нея :?:
Затова ли я изтръгнаха от депо София - за да седи в ГО и да чака части. Хехе :lol: Ми че то можеше и в депо София да си чака часки и като дойдат да си ги сложиме. #-o

bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

dido73 написа:А какво става в момента с 61-001. Какво се прави по нея :?:
61 001 се разглобява.

Публикувай отговор

Обратно към “Електрически маневрени локомотиви серия 60 и 61 | Electric shunting locomotives”