За регистрация във форума и други въпроси пишете на имейл: инфо [at] локомотив.бг

61-ва серия на пътническо движение.

В този раздел са поместени дискусиите и техническите описания на двете серии маневрени ел. локомотиви в БДЖ - произведените у нас на базата на минни локомотиви серия 60 и доставените през 1994 г. от "ШКОДА" локомотиви серия 61.

Модератори: amon, Глобални модератори

Публикувай отговор
elektrovoz46
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

dido73 написа:Техническата документация доказва, че патешката ВО е 2,2 пъти по-маломощна от R-овата.
Проблемите с отопляването на вагоните от патици не са мит със сигурност. Поразпитайте експлоатацията и машинистите на патиците, те ще ви кажат.
До утре ви обещавам професионален отговор!

bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

bdz46 написа:Не съм провеждал трайни наблюдения по въпроса, но когато съм заглеждал, повече от 200 А не съм виждал.
Днес загледах - 7 студени вагона серия 63 - 220 А.

dido73
Мнения: 998
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:
bdz46 написа:Не съм провеждал трайни наблюдения по въпроса, но когато съм заглеждал, повече от 200 А не съм виждал.
Днес загледах - 7 студени вагона серия 63 - 220 А.
Както тук обясних патишкото ВО издържа 197A. Значи 6 вагона са му на кантар и за преосигуровка не му дават повече от 5. :)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

kgeorgiev
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

имало е години когато патета са карали и по 4 та и 9 та чак до самуил
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.

elektrovoz46
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

kgeorgiev написа:имало е години когато патета са карали и по 4 та и 9 та чак до самуил
Въпроса е през зимния сезон с колко вагона може да се справи ВО на 61ва серия
skype:jokera_152

Nikss
Мнения: 6187
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

elektrovoz46 написа:
kgeorgiev написа:имало е години когато патета са карали и по 4 та и 9 та чак до самуил
Въпроса е през зимния сезон с колко вагона може да се справи ВО на 61ва серия
По отношение на отоплението с не повече от 5, по отношение на теглителна сила би трябвало 7-8 да не са проблем (вече зависи и от самия участък, по който минава влака). :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

kgeorgiev
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

патетата доколкото си спомням бяха през лятото и вагоните през 90 - те са били не повече от 4
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.

elektrovoz46
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

Niks виждал съм 61 серия с 10 вагона който малко се озорва някъде но се справя преди когато ходеше за Лакатник или за Карлово тогава и слагаха горе долу по-такъв брой вагони! :D
skype:jokera_152

Nikss
Мнения: 6187
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

elektrovoz46 написа:Niks виждал съм 61 серия с 10 вагона който малко се озорва някъде но се справя преди когато ходеше за Лакатник или за Карлово тогава и слагаха горе долу по-такъв брой вагони! :D
Предназначението на тези машинки е предимно за тежка маневрена и лека влакова служба. Интересно в маневрен режим колко може да изтегли/избута като маса или като брой вагони (независимо какви) да речем в гара София :?: :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

elektrovoz46
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

Имам някакви норми на лаптопа който показват че на 61 серия нормата е 2000тона на равен терен
skype:jokera_152

bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

При 61 няма маневрен и влаков режим.
Като вървеше локалния 30801 с патица и изкарваха сериозни влакове. 1000 т и нагоре си беше редовно явление.
Тези вашите 10 пътнически вагона са нищо работа.

Nikss
Мнения: 6187
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:При 61 няма маневрен и влаков режим.
Като вървеше локалния 30801 с патица и изкарваха сериозни влакове. 1000 т и нагоре си беше редовно явление.
Тези вашите 10 пътнически вагона са нищо работа.
Именно затова се пита, за да се изясни окончателно всичко по теглителната сила. А някой може ли да напише ако максимума е 2000 тона на равен терен с каква скорост може да ги тегли и приблизително каква сила реализира (в килонютони). :roll: :?:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

disell
Мнения: 1032
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Трайна скорост 27 км/ч
Трайна мощност 122 кН

Публикувай отговор

Обратно към “Електрически маневрени локомотиви серия 60 и 61 | Electric shunting locomotives”