За регистрация във форума и други въпроси пишете на имейл: инфо [at] локомотив.бг

61-ва серия на пътническо движение.

В този раздел са поместени дискусиите и техническите описания на двете серии маневрени ел. локомотиви в БДЖ - произведените у нас на базата на минни локомотиви серия 60 и доставените през 1994 г. от "ШКОДА" локомотиви серия 61.

Модератори: amon, Глобални модератори

Публикувай отговор
bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

Чехите аналог на серия 61 нямат. Имат само подобия.

dido73
Мнения: 998
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Така е, щот 210-та серия (51E) е доста по-различна, най-вече пултовете http://www.atlaslokomotiv.net/katalog/210/210-014s.jpg На постояннотоковите 110 пулта е същия като на 210 - http://www.atlaslokomotiv.net/katalog/1 ... oviste.jpg На 210/110 и двата кранмашиниста са DAKO. Вътре не знам преобразувателя дали е напълно сходен с този на нашите 56Е1
http://www.vlaky.net/upload/online/disk ... 4619-1.jpg
http://www.vlaky.net/upload/online/disk ... 4617-3.jpg
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

borislaviv
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Аз не съм срещал в описание за локомотив 61 серия да пише"лека влакова или тежка манврена работа".Това което го има в описанието е:Маневрен локомотив за 25kV 50Hz за работа до 1200м. надморска височина, което не значи че трябва и да ги изкачи.Не знам в кои книги четете, за влакова служба.

amon
Модератор
Мнения: 363
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София

Мнение от amon »

Относно проблема с контакторите върху който обърна внимание dido73, K131 спокойно може да бъде заменен с V63E предвид това, че ПК така и така си консумира към 45А, но К92 си е проблем :!:
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

Nikss
Мнения: 6187
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Докато е затворена 4-та линия между Па и Крс, влакове 40101/40102 и 40105/40106 ще се движат ГО-Па-ГО и с лок серия 61.

elektrovoz46
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

lok43r написа:С 61 са карани 9-вагонни ПВ по дефилето. С други думи могат да возят всякакви състави съгласно възприетите товарни норми.
Патичетата могат да дарпат до 3 вагона защо?Защото и е слабо влаковото отопление!И като е с 3 и на горе вагони няма да може да се отопляват зимата!За лятото са идеални,но зимата нека ги ползват за маневри! :!:

bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

elektrovoz46 написа:Патичетата могат да дарпат до 3 вагона защо
Не е вярно това.
Карат си колкото им сложиш, стига на не е над норма.
По дефилето вървяха с 9 вагона, а тези за Петрич редовно си караха 6-7 вагона.

elektrovoz46
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

bdz46 написа:
elektrovoz46 написа:Патичетата могат да дарпат до 3 вагона защо
Не е вярно това.
Карат си колкото им сложиш, стига на не е над норма.
По дефилето вървяха с 9 вагона, а тези за Петрич редовно си караха 6-7 вагона.
Да но това става лятото нали?

bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

Всякога.

Saruman
Мнения: 1783
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Nikss написа:Докато е затворена 4-та линия между Па и Крс, влакове 40101/40102 и 40105/40106 ще се движат ГО-Па-ГО и с лок серия 61.
Щяха да се движат, но не са със 61, а със 44/45.

elektrovoz46
Мнения: 303
Регистриран на: Сря Яну 06, 2010 6:42 pm
Местоположение: гр.София Ж.к.Обеля

Мнение от elektrovoz46 »

bdz46 написа:Всякога.
Еми може и да греша но това сам го забелязал аз и сам го чувал също...!Ако греша сажалявам! :roll:

Nikss
Мнения: 6187
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Saruman написа:
Nikss написа:Докато е затворена 4-та линия между Па и Крс, влакове 40101/40102 и 40105/40106 ще се движат ГО-Па-ГО и с лок серия 61.
Щяха да се движат, но не са със 61, а със 44/45.
Ами след като се забави ремонта на 61016.2 от Сз "конфискуваха" временно 61011.3 и сега ГО остана само с 61020.4 , която предполагам е маневра ГОР. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

elektrovoz46 написа:Еми може и да греша но това сам го забелязал аз и сам го чувал също...!
Някаква фолклорна измислица е.

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

"Железничарски митове и легенди". Просто е нужна такава книга. :lol:

А влаковете за Петрич редовно и регулярно през цялата година се теглят от 61-00-ци.Бройката варира от 4 до 5 вагона и досега патиците не са показали никакви проблеми , че да се налага замяната им с магистрални електровози.

Nikss
Мнения: 6187
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

То недай си Боже да се стигне до там, недостигът в Дупница ще стане още по-голям... с три 45-ци, една 44-ка, две 43-ки и две 42-ки не може да се върже графика. Ми дано 019 някога пак да е в движение. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Публикувай отговор

Обратно към “Електрически маневрени локомотиви серия 60 и 61 | Electric shunting locomotives”