За регистрация във форума и други въпроси пишете на имейл: инфо [at] локомотив.бг

Снимки на локомотиви серия 61

В този раздел са поместени дискусиите и техническите описания на двете серии маневрени ел. локомотиви в БДЖ - произведените у нас на базата на минни локомотиви серия 60 и доставените през 1994 г. от "ШКОДА" локомотиви серия 61.

Модератори: amon, Глобални модератори

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

Само бистрото липсва. :)

Mario Evstatiev
Администратор
Мнения: 7929
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Само бистрото липсва. :)
По - интересно е какво дири 61 008.9 като втора на 5611 :roll: ДАли машината в ГнТ не е дала фира?

43.309
Мнения: 1146
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

По-вероятно патето на 50110.

rexkos
Мнения: 3475
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Точно. 61 007 е оставила 50110 на Благоевград и пратиха 61 008 (ала "Бърза помощ") втора на 5611.

БДЖ
Мнения: 198
Регистриран на: Вто Дек 30, 2008 1:06 pm

Мнение от БДЖ »

rexkos написа:Точно. 61 007 е оставила 50110 на Благоевград и пратиха 61 008 (ала "Бърза помощ") втора на 5611.
А знае ли се каква е причината на 50110 да се пращат вагони (визирам последните два дни) ? :roll:

Mario Evstatiev
Администратор
Мнения: 7929
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София

Мнение от Mario Evstatiev »

БДЖ написа:
rexkos написа:Точно. 61 007 е оставила 50110 на Благоевград и пратиха 61 008 (ала "Бърза помощ") втора на 5611.
А знае ли се каква е причината на 50110 да се пращат вагони (визирам последните два дни) ? :roll:
Проста: Няма ЕМВ :lol:

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

50111 / 50110 ползва композицията на "Хебър"-а 1650 , естествено без фургона.

dido73
Мнения: 998
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

rexkos написа:Точно. 61 007 е оставила 50110 на Благоевград и пратиха 61 008 (ала "Бърза помощ") втора на 5611.
Какво е станало с 61 007
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Mario Evstatiev
Администратор
Мнения: 7929
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София

Мнение от Mario Evstatiev »

dido73 написа:
rexkos написа:Точно. 61 007 е оставила 50110 на Благоевград и пратиха 61 008 (ала "Бърза помощ") втора на 5611.
Какво е станало с 61 007
Днес го остави пак, този път довлечена от 44 089. Машината има проблем с работата на 1-ви ДВ, поради което изгуби и тягата и се наложи влачене в студено състояние. Още заранта пък при изключване на ГВП, падна капака на командната му част и същия сега се намира в кабината, като влезе в ремонт да го сложат майсторите.

Naskoni
Мнения: 306
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

На мен пък ми е интересно дали с 61 серия може да се спазва разписанието на 50111/50110? Защото с последния график се понатегна доста този чифт, ако си спомняте.

dido73
Мнения: 998
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

lok45111 написа:Днес го остави пак, този път довлечена от 44 089. Машината има проблем с работата на 1-ви ДВ, поради което изгуби и тягата и се наложи влачене в студено състояние. Още заранта пък при изключване на ГВП, падна капака на командната му част и същия сега се намира в кабината, като влезе в ремонт да го сложат майсторите.
Ъ, кво ще рече "има проблем с 1 ДВ"? Много отвеяно ми звучи. :-k Какъв е проблема? И каква защита е задействала за да изгуби тягата. Тягата се губи при задействане на защита.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Mario Evstatiev
Администратор
Мнения: 7929
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София

Мнение от Mario Evstatiev »

Защита от липса на вентилация задействаше.

Публикувай отговор

Обратно към “Електрически маневрени локомотиви серия 60 и 61 | Electric shunting locomotives”