За регистрация във форума и други въпроси пишете на имейл: инфо [at] локомотив.бг

Актуална информация 7

<b>Форум на железопътните спотъри</b>
Мястото, където можете да пускате линкове към интересни снимки от ваши пътувания или от обиколки по гари и депа. За интересни "посетители" по нашите железници(локомотиви и вагони, може и цели влакове), за всичко, свързано с тази "професия" - спотинг!

Модератори: pavkata_zaraboy86, Глобални модератори

Публикувай отговор
rexkos
Мнения: 3475
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Снимай си на авторежим, така поне гаранция няма да имаш аномалии с цветовете. :wink:
Един вагон, ама пълен! (4627)

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

Ами аз снимам повечето на auto , но такива цветове вади , че да се чудя какво става.Пак по - добре 235 стана чернобяла , представям си ако беше на auto какво щеше да се получи - синьото - сиво , а жълтото - оранжево. :D

44184-0 на БДЖ ПП или ТП е? :roll:
Другата новост на деня - "Тристранната схема" е с леко променен състав - на мястото на едната 63-ка вече пътува exDB и така 43-ките стават 2 - смесена "ABy" и само второкласна "By".

Nikss
Мнения: 6187
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Яя, на *Сл.бряг* се движи ARmz. :o 8)

44 184 за наше огромно съжаление е на "БДЖ ТП" ЕООД. Я мое им предложа бартер, ама он са тъпи колко бега бръзио влак между Ресен и Павликени, та нема да стане.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

Аз не знаех за 184 и в първия момент се зачудих на товарния влак.Нали уж беше бърза машина , при това наскоро преминала трансформацията от серия 45-00 в 44-00 , пък защо са я разпределили към ТП , а не към ПП така и не разбрах.
Първо помислих , че ТП са нямали локомотив и са взели такъв от ПП , но явно положението този път е друго. :?

Nikss
Мнения: 6187
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

ТП имат достатъчно локомотиви /да не кажа, че имат и в излишък/, ама се правят на интересни, вместо да вземат някоя 45 от ПП и 184 да си мушка бързаци както си му е реда. Ако не бяха похарчили 336 000 лв да й слагат бързи колооси и редуктори сега нямаше да има проблем, ама айде де - някой има огромното желание да закопае и без друго закопаната вече железница, инвестирайки ненужно в елементи за локомотивите, като тези елементи не могат да се използват по предназначение заради чукундурство и дебелоглавие. :evil:
070 и 094 как безпроблемно преминаха в ПП към депо По, а за 184 и 061 се правят на тарикати :?:
Не само в Сз е така, в Р също - и там имат бързи локомотиви, които са останали на ТП, защото цялото депо е товарно и никой не ще да прави заменки.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

denbul
Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am

Мнение от denbul »

061 мисля че е за ПП,но не е излязла от ремонт.Ако за ТП машините бяха в достатъчност,нямаше да се мислят варианти за наем от Румъния на локомотиви...

stankos
Координатор УС
Мнения: 628
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София

Мнение от stankos »

Nikss написа:ТП имат достатъчно локомотиви /да не кажа, че имат и в излишък/, ама се правят на интересни, вместо да вземат някоя 45 от ПП и 184 да си мушка бързаци както си му е реда. Ако не бяха похарчили 336 000 лв да й слагат бързи колооси и редуктори сега нямаше да има проблем, ама айде де - някой има огромното желание да закопае и без друго закопаната вече железница, инвестирайки ненужно в елементи за локомотивите, като тези елементи не могат да се използват по предназначение заради чукундурство и дебелоглавие. :evil:
070 и 094 как безпроблемно преминаха в ПП към депо По, а за 184 и 061 се правят на тарикати :?:
Не само в Сз е така, в Р също - и там имат бързи локомотиви, които са останали на ТП, защото цялото депо е товарно и никой не ще да прави заменки.
Ами то е важно товарните да се движат бързо със 120 км./ч. :wink:

Пък Пътническите е важно въобще да се движат естествено , когато има с какво ! :twisted:

denbul
Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am

Мнение от denbul »

Приоритет са товарните явно,които са на загуба :wink:

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

Инфо от днес , 27-ми април.
- локомотиви:
06080-6 с тов.влак на гара Пазарджик.
07064-9 :arrow: 1671.
43518-0 на гара Пловдив.
44001-6 :arrow: 8615.Влакът бе с един допълнителен вагон.
44060-2 докара в ПО 8612 с 15-минутно закъснение.
44130-3 :arrow: 8613.Варненската група бе с допълнителен вагон.
44132-9 :arrow: 1622.
46205-1 :arrow: 8610 и 10-минутно закъснение на Пзк.

- мотриси:
30011-5+30012-3 и 30013-1+30014-9 бяха на гара Пловдив.
30019-8+30020-6 :arrow: 10112.
31011-4+31012-2 на гара Пловдив.

Nikss
Мнения: 6187
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

43 518 с този лъскав покрив май е излязъл наскоро от ГПР. 8) :?:
denbul написа:061 мисля че е за ПП,но не е излязла от ремонт.Ако за ТП машините бяха в достатъчност,нямаше да се мислят варианти за наем от Румъния на локомотиви...
Съвсем достатъчно са, но голяма част от машините им залежават по огради и депа в чакане на ремонти, които се отлагат поради очакваната приватизация на дружеството, та затова се говори за наем на локомотиви от Румъния, който междувпрочем ако чак толкова беше зле положението, вече трябваше да е факт, но уви, не е. Извод: :?:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

Актуална информация от днес , 29-ти април.
- локомотиви:
44060-2 :arrow: 1621.
44132-9 :arrow: 1625.
45155-9 :arrow: 30245.
45169-0 :arrow: 30118(*).
61006-3 и зад него 52211-0 на гара Пловдив.

- мотриси:
10021-7+10022-5 и зад нея 10023-3+10024-1 бяха на 1641.
10047-2+10048-0 :arrow: 81206.
30017-2+30018-0 първо обслужи 82206 , след което и 82210.
30021-4+30022-2 :arrow: 82226 / 82227.
31001-5+31002-3 първо обслужи 82205 , след което 82208 / 82209 , а накрая бе и на 10264.
31015-5+31016-3 :arrow: 10112.

(*) Клип при заминаването на 30118 ще пусна в съответната тема.

plastikat
Мнения: 585
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

8611/4 с 97-ци в състава си .Който може да го снима.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)

Saruman
Мнения: 1783
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Вчера говидяхме и го снимахме, Сашо и Наско имат снимки, като се наспят ще ги качат.

varg
Мнения: 302
Регистриран на: Нед Апр 03, 2011 10:27 pm
Местоположение: Шумен
Обратна връзка:

Мнение от varg »

Някои знае ли нещо за катастрофа на Поликраище на прелез?

bdzman654
Мнения: 110
Регистриран на: Вто Апр 26, 2011 1:55 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdzman654 »

Инфо от днес:
Бвзр 3620 - 44 098.2
Бвзр 3623 - 46 235.8
Бв 8615 - 46 205.1
Бв 8610 - 46 235.8
ДТВ 30603 - 46 044.4
Бвзр 2610 - 44 100.6
Бв 8613 - 44 060.2
ПВ 20104 - 45 146.8
БВ 7623 - 45 147.6
ПВ 30117 - 45 155.9
БВР 8640/41 45 153.4
БВЗР 1623 - 44 132.9
Фен на влаковете в България!

Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”