За регистрация във форума и други въпроси пишете на имейл: инфо [at] локомотив.бг

Бързи влакове - обща дискусия

Място за дискусии, свързани с вагоните. Може да обсъждате обвръзката на дадена композиция, наличието или отсъствието на даден вагон от състав на влак, промени в съставите и други.

Модератори: VESO, Глобални модератори

Публикувай отговор
VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

Днес в 4611 стана доста интересна ситуация.Влакът потегли от Горна с населеност под 50% , но от гари като Левски и Плевен се напълни , а след Мездра имаше превостоящи в коридорите , тъй като тълпите , слезли от 70101 бяха невиждано големи.Невъзможността за предвижване вътре в композицията стана очевидна , понеже хората поставиха огромните си сакове и багажи в коридора и седнаха върху тях , така че кондукторката с мъка се провираше да проверява билети.Сред многото въздишки , се чуваха недоволни коментари защо не се пусне допълнителен вагон , след като много добре се знае колко хора се прибират в неделя.......

..... и всичко това , което описах се отнася само за първите два второкласни вагона.В първата класа населеността бе около 80% , а в последния второкласен вагон бяхме по 3-ма , най - много 4-ма в купе.Аз пътувах сам от ГО чак до М , където се качиха 3-ма младежи - момче , пътуващо от Руска Бяла в София по работа и две момичета от Враца за Пловдив.Аз се изненадах и ги попитах защо не ползват директния "Пловдив" , известен като "Белият кон" , а момичетата тъжно ми отговориха , че билетите за този влак вече не са по джоба им.Освен това изтъкнаха 2 важни причини - от една страна точно в неделя 3-те вагона на 1623 се препълват още от Враца , а от друга - часът на пристигане в Пловдив е доста късен , затова избирали да пристигнат по - рано , посредством 70101 - 4611 - 8615.

За финал - вижте хората , които чакаха 4611 на Червен бряг.
Да уточня - не всички са пътници.Имаше ок.3-ма-4-ма изпращачи , един или двама бяха посрещачи , както и рък. движение.

rexkos
Мнения: 3475
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Добре, че вече му пуснаха и трети второкласен вагон, иначе щеше да бъде пълен хаос още от Горна Оряховица.
Иначе вече и 4612 се движи с три второкласни вагона. Причината за това е, че вагонът от 4627/2626 вече вместо на Дунава, отива на 460. Тази седмица махнаха ексДБ-то София - Букурещ на 460/461 и остана само румънката, а в определени дни на 460 два вагона не достигат и затова се дава допълнителен за вътрешно съобщение. Общата равносметка е, че сега 460 е с 3 вагона (два за вътрешно - eдиният е за 4627, а другият чак за 383 + румънката за Букурещ), а 461 е с 2 вагона (един за вътрешно от влак 382 + румънката от Букурещ).
Един вагон, ама пълен! (4627)

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

Идентичен на 4611 ужас се разигра в 8615 , само че за целия влак.Композицията след фургона включваше второкласна 50-ка , exDB от серия 45 с общите седалки , смесена "АВ" 40-ка и още една 45-ца.След Подуяне в купейните вагони имаше правостоящи , а след Искър - в exDB-тата хората бяха прави и в предверията.
Изненада ме и големият брой пътуващи за Стара Загора - само в нашето купе бяха двама.
Последно промяна от VESO на Пон Апр 02, 2012 1:01 am, променено общо 1 път.

evrokoma
Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България

Мнение от evrokoma »

Добре де кога се очаква да пристигнат първите вагони от румъния :?: та да се приключи с този ужас.Преди седмица пътувах с 2626 и въпреки големия състав наеленоста беше над 70% което за нощен влак е малко дискомфортно :x
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това

Vancho
Мнения: 1188
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Аз си мисля че те дори не са заминавали такива вагони :roll:
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D

nikol4yy
Мнения: 145
Регистриран на: Нед Юни 22, 2008 5:31 pm
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от nikol4yy »

Vancho написа:Аз си мисля че те дори не са заминавали такива вагони :roll:
100% от ГО има заминали 47ци

Saruman
Мнения: 1783
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Ама не са се върнали.

evrokoma
Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България

Мнение от evrokoma »

А някой знае ли какво ще се прави по тях защото ако само за една боя можеха и вдряново да я ударят.И ако модернаторите предценят нека отделят мненията за тези вагони в отделна тема и внея да се пускат мнения и коментари за вагоните които ще се ремонтират в Румъния.Много ми е интересно ако някой има информация за модернизацията да я сподели,интерисува ме също и ако се модернизират в нова серия ли ще преминат,какво включва въпросната модернизация и всичко свързано с тези вагони :)
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това

Nikss
Мнения: 6187
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Едни ще дойдат, други ще спрат... :?
все тая
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Vancho
Мнения: 1188
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Целта им беше да се направят колкото се може повече вагони за отрицателно време. Предполагам затова са се обърнали и към румънския завод :wink: Аз не вярвам оттам да дойде нещо по различно от обиковенна ревизия, но все пак надеждата умира последна. Може пък да са помислили за някоя и друга 74 ка да се модернизира и замести скопените 63 :D
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D

Nikss
Мнения: 6187
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

За да направят много вагони за малко време значи пак само ще ги претупат и файдата няма да е никва - само дето ще се хвърлят пари за малко боя и нова тапицерия. А 74 за да заместят 63 трябва обстойно да се прегледат и ремонтират талигите и отоплението. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

gugu_134
Мнения: 166
Регистриран на: Сря Сеп 29, 2010 7:49 pm
Местоположение: Русе/Плевен

Мнение от gugu_134 »

Днес пътувах от Червен бряг до Плевен с 4612 и в комопозицията му имаше вагон BbDb нещо такова,вътре имаше място за колелета и седалки. Когато поисках да вляза и да пътваум там кондукторките ми казаха,че вагонът бил служебен :roll:

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

Този ли беше?
Вагонът е тип "Bbds".А колкото до това , че е "служебен" , редовно правят този номер с цел никой да не влиза вътре.Глупости отвсякъде.

rexkos
Мнения: 3475
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Да, вагонът уж се води служебен. Преди 4 години се опитах да вляза в същия вагон в същия влак и отново същият резултат - нимой! :lol:
Един вагон, ама пълен! (4627)

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

Много е ценен този вагон.Трябва не да се позлати , а "поплатини". :lol:
Марио обаче знае как да се оправя с такива кондуктори , които окупирват вагона най - безцеремонно.Някои от нас помнят какво се случи на форумската среща в Червен бряг преди години , когато бригадата на "Зл.пясъци" беше "завзела" единия инвалиден , а представителите на "Транспортна полиция" - другия.

Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”