За регистрация във форума и други въпроси пишете на имейл: инфо [at] локомотив.бг

Трамваи

Място за различни теми, несвързани с горните категории. Тук можете спокойно да обсъдите различни неща, например посещения на депа, гари и други, както и да си поговорите за някой влак, локомотив или нещо друго.

Модератори: VESO, Глобални модератори

Публикувай отговор
emm_1968
Мнения: 49
Регистриран на: Вто Ное 24, 2009 12:54 pm
Местоположение: София

Мнение от emm_1968 »

Вече всички договорени мотриси и ремаркета са в подготовка за експлоатация.
Скоро няколко състава ще излязат за учебен пробег, а на есен ще обслужват 11. линия.

Mario Evstatiev
Администратор
Мнения: 7929
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София

Мнение от Mario Evstatiev »

Благодарим за инфото. Ще бъдат заснети :)
64.19

NiGhtPiSH
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:

Мнение от NiGhtPiSH »

Наскоро зам. кметът по транспорт на СО изяви намерение за закупуване на 50 нископодови трамвая за 1009 мм и още 30 бр. нископодови за 1435 мм.

Обявена е и обществената поръчка за избор на изпълнител на цялостната рехабилитация на трамвайното трасе по бул. България, като в голямата си част ще бъде трансформирано в такова на баластова призма, само прелезите и подлезът при обръщателното ухо ще бъдат с улейни релси.

Работи се и по възстановяване на трамвайното трасе по бул. Черни Връх, като то се очаква да се пусне малко по-рано от метрото. А на Лъвов мост също се подготвя поставянето на път.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

vkakachev
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Колко трамвайни линии ще се правят с 1435мм. и колко с 1009мм
Също та се заговори, че ще се строи нова линия са Студентски град
http://stroitelstvo.info/shimg/oo_1804194.jpg
http://stroitelstvo.info/shimg/zx500_1804192.jpg

Релсовият път
Новото трамвайното трасе започва от кръстовището на бул. "П. Яворов" и бул. "Стоян Михайловски" при Семинарията, където е предвидено кръстовище на две нива. То ще се реализира, след като бъде завършено кръговото движение с траншейно преминаване на бул. "П. Яворов" и "Драган Цанков", чийто старт е предвиден за 9 април.
Щом напусне кръстовището, трамваят продължава по бул. "Симеоновско шосе". Движи се на изток, от северната страна на пътното платно. Недалеч от Зоологическата градина трасето минава през парка, като държи следата на съществуващата просека. Така продължава до гара Пионер, която ще бъде част от маршрута на трамвая. Според предишни варианти тя трябваше да бъде съборена, но сега ще бъде реставрирана и ще остане в очертанията на проекта. Трамвайното трасе я заобикаля от изток, двата коловоза на трамвая се разделят един от друг и се разполагат от двете страни на бул. "Никола Габровски". При бул. "Г.М. Димитров", където трасето прави ляв завой, двата коловоза се събират и релсовият път се разполага в южната част на булеварда.
Следва завой наляво по бул. "Никола Габровски", където коловозите на релсовия път са разположени в общо платно, но не по средата на пътя, каквото е обичайното им място в София досега, а в близост до бордюра. Така трасето продължава до кръстовището с бул. "Г. М. Димитров". Над река Драгалевска няма да се строи нов мост, ще се използва съществуващият. Отпадна идеята и за нова улица, разширение на бул. "Никола Габровски". По бул. "Г. М. Димитров" трамваят ще се движи по обособено платно от южната страна и се насочва към онкологията, срещу минния университет и метростанция 11 на бул. "Св. Климент Охридски". Дотук е новата част на трамвая.
Оттук нататък по бул. "Св. Климент Охридски" трамваят върви по старото трасе на двойката и деветнайската, което е обособено и отделено от пътното платно. Старата трамвайна линия, сега обрасла и на места превърната в паркинг, ще бъде подменена, защото е негодна за експлоатация. По този път трасето ще достигне до трамвайното обръщателно ухо след кръстовището на бул. "Св. Климент Охридски" с бул. "Андрей Ляпчев".

NiGhtPiSH
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:

Мнение от NiGhtPiSH »

До Студентски град линията ще е на 1009 мм, но тя за сега остава химера в бъдещо пожелателно време.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

stankos
Координатор УС
Мнения: 628
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София

Мнение от stankos »

Доколкото се пуска информация парите за този проект са осигурени , така , че е напълно възможно до година две да се реализира !
Нали все пак трябва да се присвоят ! :lol:

Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”