За регистрация във форума и други въпроси пишете на имейл: инфо [at] локомотив.бг

За разделянето на ТПС между ППП и ПТП !

Място за различни теми, несвързани с горните категории. Тук можете спокойно да обсъдите различни неща, например посещения на депа, гари и други, както и да си поговорите за някой влак, локомотив или нещо друго.

Модератори: VESO, Глобални модератори

stankos
Координатор УС
Мнения: 628
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София

За разделянето на ТПС между ППП и ПТП !

Мнение от stankos »

Някъде има ли информация как ще се разделят машините между пътническите и товарните превози ? Евентуално купувача на Товарни превози кои машини и кои бази ще получи ?

bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

Има списъци, но още са в суров вид. Така наизуст ще те подлъжа - за ПП-Сф са подготвени всички 44, трите парни (вкл 36.10), 30/31/32/33, 10, повечето 45 от Мездра, няколко 52 (маневра Сф) и повечето 46 200.
Така обаче за ТП остават няколко 45, няколко 46 200, 06, 55 и няколко 52, което предполагам ще е крайно недостатъчно и няма да е окончателно.

В ТП остават Бургас, Русе, Дупница, Стара загора, ТП-София, ТП-Пловдив и разните им подопечни поделения, заедно със съответните локомотиви.

Naskoni
Мнения: 306
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Като гледам разписанието на депо Дупница, почти всичко е товарачки. Има и няколко ПВ - за Кулата, Петрич и Бобовдол. Предполагам бригадите и 61 серия ще бъдат към ПП, а всички останали за ТП.

bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

Всичко пътническо от Дупница ще мине към Сф по някое време.
За 61 мисля, че е крайно време да поемат предавателните маневри в гара Сф, а 52 да останат само в Надежда.

rexkos
Мнения: 3475
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

bdz46 написа:Всичко пътническо от Дупница ще мине към Сф по някое време.
Ами тогава кой ще кара пътническите Дупница - Кулата и най-вече Генерал Тодоров - Петрич/Кулата? За Дупница-Кулата може да се измисли някаква врътка посредством КПВ от София, но с Кулата/Петрич ще става малко сложно.
Един вагон, ама пълен! (4627)

bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

Ще си ги карат същите, които и сега правят това, само че ще се водят към ПП.
За връзките Гнт - Клт и сега се явяват в Гнт, не пътуват от Дупница.

Naskoni
Мнения: 306
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Както и за 5013х, явяването е в Симитли. Само за бобовдолските влакчета са от Дупница.

А за 61 серия си прав, крайно време е да поемат маневрена дейност, колко икономии можеха да реализират досега. :!:

Nikss
Мнения: 6187
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

bdz46 написа:Има списъци, но още са в суров вид. Така наизуст ще те подлъжа - за ПП-Сф са подготвени всички 44, трите парни (вкл 36.10), 30/31/32/33, 10, повечето 45 от Мездра, няколко 52 (маневра Сф) и повечето 46 200.
Така обаче за ТП остават няколко 45, няколко 46 200, 06, 55 и няколко 52, което предполагам ще е крайно недостатъчно и няма да е окончателно.
Я пак :?: :x :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

Същото. Правилно си видял.

Затова пък бързата 164 остава в ТП (за сега).

Всичко е все още на етап розови сънища, защото локомотивите не стигат и за двете предприятия.

Naskoni
Мнения: 306
Регистриран на: Пон Окт 08, 2007 12:38 pm
Местоположение: Благоевград
Обратна връзка:

Мнение от Naskoni »

Вече няма обръзки на машини и бригади от ТВ за ПВ/БВ или обратно. Интересно ми е дали няма да ползват случайно трасета машини от ТВ начело на влак с прозорци или ще бъде забранено. Давам пример, преди време седмицата от локалния беше прикачена начело на ПВ от Бг за Дца.

bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

Трасе начело на прозорци не е невъзможно, но ще се избягва максимално, защото води до сложни отношения между ТП и ПП - кой на кого, колко и за какво трябва да плати.

stankos
Координатор УС
Мнения: 628
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София

Мнение от stankos »

Отношенията ще станат още по сложни след като собствениците станат различни ! Не разбрах 46,0хх при кои ще са ?

bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

При товарните.

stankos
Координатор УС
Мнения: 628
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София

Мнение от stankos »

Е, тогава може и да доживеем да им се случи свестна модернизация най-накрая ! :lol:

Всичко зависи от новия собственик и намеренията му .

Nikss
Мнения: 6187
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Новият собственик едва ли ще е толкова луд, че да налива сумати пари в някакви дръгели, вместо да си вземе нещо, което наистина ще върши добра работа. :idea: :wink: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Публикувай отговор

Обратно към “Да си поговорим за железници | Let's talk about railways”