За регистрация във форума и други въпроси пишете на имейл: инфо [at] локомотив.бг

Фоторубрика на semafor4o

В този раздел, всеки регистриран потребител ще може да създаде своя фоторубрика, където да помества снимки, свързани с Железниците.

Модератори: bdz_bg, Глобални модератори

plastikat
Мнения: 585
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Силно впечатление ми направи снимката от катастрофата на Казичене с 46020.Снимките от тази катастрофа са адски дефицитни ,да не казвам ,че въобще липсват.Досега съм виждал една единствена снимка от там и тя беше на някакъв плакат на БЧК. Което ме навежда на мисълта ,ако някой има други снимки от там -нека ги сподели .Благодаря предварително.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

А кой си спомня този влак?
Изображение

minitek
Мнения: 215
Регистриран на: Сря Мар 31, 2010 10:26 am
Местоположение: Варна

Мнение от minitek »

plastikat написа:Силно впечатление ми направи снимката от катастрофата на Казичене с 46020.Снимките от тази катастрофа са адски дефицитни ,да не казвам ,че въобще липсват.Досега съм виждал една единствена снимка от там и тя беше на някакъв плакат на БЧК. Което ме навежда на мисълта ,ако някой има други снимки от там -нека ги сподели .Благодаря предварително.
В Казичене се случи и това:
Изображение
Консумирайте жените с бира и бирата - без жени.
Изображение

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

Не , тази катастрофа е от 16-ти Август 2006 г..Plastikat май имаше предвид катастрофата със "Сл.бряг" от 17-ти август 1992 г.

disell
Мнения: 1032
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

VESO написа:Не , тази катастрофа е от 16-ти Август 2006 г. Plastikat май имаше предвид със "Сл.бряг" от 17-ти август 1992 г.
И как почти си съвпадат датите 17.08.1992 г. (същия ден випуск 67-ми се уволнихме от тогавашното ВВТУ и кой с обедните а някой и с нощните влакове поехме към дома а на сутринта ни изненада тази ужасна новина) и 16.08.2006 г.
06.110 в депо София след катастрофата.

plastikat
Мнения: 585
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

олеле,малеле......... :( ако изкарате някоя снимка на 46020 и равни няма да имате :wink:
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)

Mario Evstatiev
Администратор
Мнения: 7929
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София

Мнение от Mario Evstatiev »

Възстановеният след удара кош на 46 020.4 гние пред ел. цеха на депо Подуяне напълно ограбен. Преди да закрият ЖПЗ-София беше зад изпитателната станция в очакване на решение на БДЖ да се прави ли или не. Щетите по синята не са били големи. По кръпките си личи къде е удареното място и къде е изправяно.
64.19

bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

Този кош с голямата кръпка отстрани е от 46 001.

minitek
Мнения: 215
Регистриран на: Сря Мар 31, 2010 10:26 am
Местоположение: Варна

Мнение от minitek »

VESO написа:Не , тази катастрофа е от 16-ти Август 2006 г..Plastikat май имаше предвид катастрофата със "Сл.бряг" от 17-ти август 1992 г.
Весо, дал съм пример И за друг сблъсък в Казичене, а не че имам предвид описаното от plastikat...
Консумирайте жените с бира и бирата - без жени.
Изображение

r0n1s1z3
Мнения: 56
Регистриран на: Сря Юни 01, 2011 8:40 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от r0n1s1z3 »

Уникални снимки! Браво!
semafor4o написа:http://www.foto.bg/showgallery.php?ppuser=7728&cat=500

Колеги съфорумци,на този адрес съм качил около 600 фотографии,които успях да сканирам набързо през изминалата седмица.Предварително се извинявам за лошото качество на някои от снимките,но до голяма степен това зависеше изцяло от самите материали,които ми попаднаха съвсем ненадейно.Според мен голяма част от фотографиите имат архивна стойност и от тях може да се добие макар и по-бегла представа затова,че родното БДЖ не винаги е било в подобен хаос и безизходица. :cry: Сред материалите има и интересни публикации на известни наши експерти.Всички качени в този албум материали са предназначени САМО И ЕДИНСТВЕНО ЗА НАУЧНОПОЗНАВАТЕЛНИ ЦЕЛИ!!! Ако някой реши да ги използва за друго да се сърди на себе си и да носи морална отговорност пред техните автори.Приятно гледане 8)

semafor4o
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Много се радвам,че снимките са ви харесали.Още като ми попаднаха осъзнах,че това е рядка възможност да се докосна макар и чрез снимките до едни по-добри за железницата времена.За жалост от колекцията имаше доста липси като от 1991 г. например нямаше нито един брой (!!!),а от други години се е случвало да липсват половината,че и повече броеве.За съжаление от колекцията най-старите броеве бяха от 1980 г.,а най-новите от към 1999 - 2000 г.Получил съм уверение,че ако се намерят по-стари броеве или се попълнят липсите ще бъда информиран своевременно.Лично аз обаче не съм особено голям оптимист затова.В тази връзка нека някои ако случайно има по-стари броеве на списание "Железопътен транспорт" да качи и той някоя снимка по възможност.И още нещо - според мен на корицата на някои от липсващите броеве е възможно да е имало локомотиви от сериите 41.00,41 100,42 100 или някои от юбилейните и затова така "случайно" да са изчезнали.Някой има ли представа дали подобен локомотив е бил корица на списанието през годините? :roll:

Публикувай отговор

Обратно към “Потребителски фотоалбуми | User photo albums”