За регистрация във форума и други въпроси пишете на имейл: инфо [at] локомотив.бг

Фоторубрика на disell

В този раздел, всеки регистриран потребител ще може да създаде своя фоторубрика, където да помества снимки, свързани с Железниците.

Модератори: bdz_bg, Глобални модератори

disell
Мнения: 1032
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Коригирана е печатната грешка , между другото тези два локомотива много се бъркат и при обработката от статистиката когато са грешно подадени номерата от контролния пост (на някой от постовите не им прави впечатление , че на единият номерът е xx.x13.1 а на другия xx.x31.3)

minitek
Мнения: 215
Регистриран на: Сря Мар 31, 2010 10:26 am
Местоположение: Варна

Мнение от minitek »

Тази снимка напомня на моя вариант. :lol:

disell
Мнения: 1032
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Да ама при теб 3000 коня си почиват :wink: :)

disell
Мнения: 1032
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Един събирателен фоторепортаж от няколко повезки.Първо в гара Разделна от ледено судения 07.02.2012 г. , 07.087 туко що пристигнал изолиран от Варна , снимка заедно с конкуренцията :07.087_80.0390.
Сега малко снимки само на "врага": един от малките 87.026 , един от големите 40.0173сега един висококалоричен сандвич 87+40+87 След приключване работата в гарата се разходихме до гара Езерово където най-накрая успях да заснема локомотивът които си бяха докарали ГАЗТРЕЙД :55.221 , снимка 2 от друг ъгъл 55.221 ГАЗТРЕЙД , 07.087 в клона ТРАНСТРОЙ гара Езерово, в гара Варна-фериботна видяхме един от новите бегачи 44.197
Две снимки от 13.02.2012 г. времето беше като в бяла приказка-валеше тихо сняг на едри парцали : 43.309 с влак 2612 в гара Попово и
45.190 в гара ГО.
Три снимки от 17.02.2012 г. : 9620 с локомотив 44.088 по разписание в гара Плиска където трябваше да изчакаме среща с неочакваната комбинация
2 х 1 , ето го и по-близо9621+90101 с локомотив 44.139.
Последно промяна от disell на Пон Фев 20, 2012 2:49 pm, променено общо 1 път.

rexkos
Мнения: 3475
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Поздравления за интересния репортаж!
Интересно обаче кога 55 221 е успяла да избяга от Костинброд във вашия "ъгъл на галактиката"? :D
Един вагон, ама пълен! (4627)

bobara_e_tuk
Акредитиран фотограф
Мнения: 1237
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Мнение от bobara_e_tuk »

едно голямо Браво за хубавите снимки :roll:

Vancho
Мнения: 1188
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Интересно :roll: Но как така 90101 е обединен с 9621 ? Кога е заминал от Русе - като 90101 или като 9621 ? Причината предлолагам са били преспи, но не виждам два лока пък .. Аз съм на мнение че по принцип 9621 следва да бъде отменен (и без това е полуПВ), 90101 вози едно вагонче директно за 2655, или 9621/22 и 2654/55 да се движат обединени от/до Каспичан, защото сега особено следобяд са на 15 минути един от друг. От друга страна 2654 следва да се изтегли по-рано, за да прави на Левски връзка веднага и пътниците от Янтрата да не чакат за Свищов 40-50 минути, а като плащат по-висока цена да пътуват и по-бързо. От Бургас също вече пътуват студенти с БВ 4640 и чакат 40-50 минути до БВ 2654. Но да не ти спамя галерията повече
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D

Saruman
Мнения: 1783
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Интересно 4641 има фургон!

disell
Мнения: 1032
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Saruman написа:Интересно 4641 има фургон!
Извинявам се сбъркал съм номера на влака това е 2612 .
А за двата влака от Русе и аз така и не разбрах какво е станало , обадихме се да ги питаме къде са защото до Каспичан не ги видяхме никъде и си помислихме ,че пак е завеяло нагоре но колегата каза нещо от рода на това , че са ги обединили двата влака но къде и кога не разбрах затова съм го писал така.

disell
Мнения: 1032
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Първи фоторепортаж с новата придобивка TZ 10 , 17.04 беше хубав пролетен ден във Варна и с кон номер 45.204 щяхме да обслужваме БВ 2612 .Преминавайки през Синдел видяхме кротко да си почива 46.002 влизайки в гара Каспичан видяхме маневриращия "последен мохикан" 42.081 , още една снимка на същия .След като слязохме в ГО-лямата гара заснех прясно излезлия от подемен ремонт 55.116 и пак 55.116 от другия ъгъл. В депото преди 3 седмици имаше 2 вагона тип Res натоварени със "сърца" тип 5 Д 49 готови да бъдат изпратени до някое по-топло място от където ще излязат като кламери , ламарина , пирони , прокат и разни други такива работи но сега беше останал само единият снимка 1 и снимка 2 на заден план се вижда спрения за бандажи 44.066 който според слуховете ще стане донор на трафа за 44.088.Един столетник с интересен фабричен номер 11711 /1912 година произведен от HENSHEL .Последната снимка от този ден беше на 44.202 очакващ да се прикачи на БВ 4612.
Следващите снимки са от денят с гооооооооолемите закъснения още на старата от гара Варна .
Пристигайки в депото нищо не предвещаваше такъв хаос , денят беше слънчев и топъл и като доказателство ето две снимки с пролетно настроение в депото цък 1 и цък 2.След като се разбра ,че за влак 9620 ще се чака локомотива от 9621 реших да пообиколя из депото за нещо интересно. Първия изпречил ми се на пътя елемент беше Братушката 07.066 събиращ тен на един от лъчовете на обръщача , след стария HENSHEL в Г.Оряховица видях и във Варна подобен стар подвижен състав италиански вагон-цистерна и фабричната му табела , в източния край имаше две ЕМВ-та 32.069 и 32.075 , в профил гримирана и негримирана.Ето го и може би виновника за хаоса същия ден 44.121 причината се вижда с просто око а пред него и 55.064 , сетих се за един интересен локомотив намиращ се в старото депо , съветско ТГК 2 снимка 1 и снимка 2. Пристигайки в Русе-разпр. имаше много материал за снимане но поради безумното закъснение едва успях да направя само няколко снимки : 4 БЖК електровоза , дизелът 60.0519 дошъл от Сеново , шенкера 86.017 и международния с 65.0959 , докато ни мотаха изтървах БУЛМАРКЕТ който беше представен от една 55-ца и една 86-ца.Това беше всичко от този ден.

Nikss
Мнения: 6187
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

44 121 май е скъсала подвеска... :roll: :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

disell
Мнения: 1032
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Много си прав Ники , а ето и една забравена при предното публикуване снимка от 22.04.2012 г. с каруцата 44.065 и влак 20164 в гара Провадия.

stankos
Координатор УС
Мнения: 628
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София

Мнение от stankos »

Хубави снимки !
Със здраве да си ползваш новата придобивка !

kgeorgiev
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

На 44 065 не са ли и тънки бандажите или се създава такава илюзия
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.

KRAKOMOBILA
Мнения: 212
Регистриран на: Пет Сеп 30, 2011 7:33 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от KRAKOMOBILA »

Не изглеждат да са тънки.

Публикувай отговор

Обратно към “Потребителски фотоалбуми | User photo albums”