За регистрация във форума и други въпроси пишете на имейл: инфо [at] локомотив.бг

Актуална информация 6

Тук са поместени архивирани теми от разделите за трейнспотинг, "Тарифи", "Да си поговорим за железници", "Нещата от живота" и различни общи дискусионни теми, непопадащи към горните класификации.

Модератор: Глобални модератори

bobara_e_tuk
Акредитиран фотограф
Мнения: 1237
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Мнение от bobara_e_tuk »

може и до СЗ да го добута :lol:

П.П после влаковете в 16:00 на къде ще поемат от началната гара на потегляне ли?

stani_46001
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

БВ 2614 и ПВ 20165 си минаха през Провадия по разписание, в ранния следобед.

semafor4o
Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Към 15:30 минах през гарата в Мездра по между другото,за да видя каква е обстановката.На перона на 1-ви коловоз имаше 4-5 служители,които си приказваха и не правеха нищо.В чакалнята имаше доста хора повечето от който вероятно са от видинския влак,който си стоеше кротко на 1-ви коловоз и изчакваше да дойде края на стачния ден.Пред сградата на гарата откъм площада имаше група от около 20-на човека.Повечето от тях също бяха железничари и мръзнеха на по кафе и цигара навън,за да не смущават хората в чакалнята с цигарен дим :) В цялата гара имаше 2 машини - 44 115 и 46 044,които явно чакаха да поемат дълъг товарен влак с цистерни и 2 Еaos-a,които се намираше на около метър зад 46-цата на 5-ти коловоз.Гарата беше пуста откъм влакове.Нямаше и помен от 55-ци да сноват насам-натам.Дори на паркинга беше уникално тихо.Точно когато минах по перона 46-цата вдигна пантограф,а 44-ката вече беше под напрежение.Явно на хората в синята машина им е станало студено :) Нямах време да отида до другия край на гарата да видя коя е машината на видинския влак,който изчакваше.Снимките не са много добри,все пак са правени с GSM,а и мъглата и облачното време вече доста дни се задържаха тук.Дочух,че сутринта е имало пререкания между пътниците от влака и стачкуващите служители,но когато минах всичко беше мирно и спокойно :) Има и доста служители на НКЖИ които са се включили в стачката.Толкова от мен,нямах време за повече.Снимките са в галерията :wink:

44.123
Акредитиран фотограф
Мнения: 709
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от 44.123 »

mutagen написа:Бв 9620 замина по разписание от Варна
И пристигна в Русе по разписание без забележки 90101 и той също тръгна от Русе по разписание а дали е спрял някъде по трасето не знам.

RAILWAYSTATION
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen

Мнение от RAILWAYSTATION »

Според мен едни от първите заминаващи влакове след 16:00 часа от Варна би трябвало да се обединят, а именно 2654 и 9622 за Плевен и Русе, предвид на това че 3661 е отменен заради стачката, то нека обединеният състав на 2654 и 9622 да се движи с 2 локомотива до Каспичан
Последно промяна от RAILWAYSTATION на Чет Ное 24, 2011 7:27 pm, променено общо 2 пъти.
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!

Mario Evstatiev
Администратор
Мнения: 7929
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София

Мнение от Mario Evstatiev »

В София след 8 часа нищо не вървя. Влаковете Сф-Перник вървяха само между Зф и Пр. Стачката на Централна гара бе ефективна отвсякъде. По обяд нямаше кьорав влак на гарата. В депото, локомотивни бригади чакаха развоя на събитията, като бригадата за 2613 също не си бе тръгнала.
64.19

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

Дианата вече от месец и половина се движи само с 3 вагона - "С" , чиято роля играе дряновската инвалидна , "А" вагон - първокласната 63-ка със сгрешен шаблон , на който пише , че побира 78 души (а този капацитет е за второкласна 63-ка) и "В" вагон - второкласна 74-ка - всички те с гара на домуване "София".
Само в петък следобяд , неделя и понеделник сутрин влакът се движи с 5 вагона.
Последно промяна от VESO на Пет Ное 25, 2011 12:52 am, променено общо 3 пъти.

bdz46
Техник
Мнения: 4200
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdz46 »

NiGhtPiSH написа:Днес сутринта Dacia-та (D 346) не докара вагон 418 WLAB/BDZ/ до Wien Westbahnhof. За жалост не мога да потвърдя за обратния 347, дали вози вагон за София.
Че то през ден е така. Вагона изпуска връзката в Белград и стига само до Будапеща, където чака 347.

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

svd90 написа: :o
Това не го знаех. Много е "омършавяла" старата Диана :lol:
А Петък следобед и четвъртък следобед какво се случва ? Не са ли малко от София
Един клип , показан ни от нашия форумец mitkodiablo , на който се вижда потеглянето на Дианата от София.Отново е с 3 вагона.

Точно в петък следобяда тълпите са не за 5 вагона , а за повече.На 1-ви април 2010 г. се връщах с 8641 от София и влакът беше пълен на 95 %.Нямаше правостоящи , но я виж колко вагона има на снимката.Последният с жълтата линия се води за второкласен.

svd90
Мнения: 607
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Както някой е писал в коментарите към клипа - "грозна гледка" . И аз се присъединявам към мнението.. на нищо не прилича това. - само 3 вагона.

Янтрата и тя ли е така или е с 1 вагон +. Не мога да повярвам,че за Янтрата има повече хора отколкото за Дианата,че да има по-голям или равен на дианата състав :o

Saruman
Мнения: 1783
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Мен, това е голямата гара и 5 вагона са малко, да поберат въздуха тръгващ и пристигащ там.

rexkos
Мнения: 3475
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Янтрата от София до Плевен е доста пълна, а в петък ако е с 4 вагона има и десетки правостоящи даже.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Saruman
Мнения: 1783
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Плевен-София-Плевен да, но ГО-Пл-ГО НЕ.

VESO
Модератор
Мнения: 7755
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив

Мнение от VESO »

По отношение на пътникопотока , както за Дианата , така и за Янтрата успешно може да се раздели мислено на два участъка: София - Пловдив - пътници за 5 вагона , Пловдив - Ямбол - за 3.Аналогично: София - Плевен - пътници за 5 вагона , Плевен - Горна и 3 са достатъчни.

Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”