Възстановителен ремонт на локомотив 64.19: Командния панел от пулта с новите означителни табелки

При направата на новите се гоне??е най-близка прилика с оригиналните. Някои обяснения се промениха в полза на по-добрия превод.

Възстановителен ремонт на локомотив 64.19: Реставрирана директна спирачка тип Zbs-12

Късно снощи стана готов първият директен кран-ма??инист на локомотива. В момента се боря с втория, а след него се е наредил и този за автоматичната спирачка. ??нтересно е да отбележа, че този път се отказах от ръкохватките, завър??ващи с бакелитови топки накрая и никелирането на същите, а се върнах малко по-назад във времето на парната … Продължение Възстановителен ремонт на локомотив 64.19: Реставрирана директна спирачка тип Zbs-12